Hop til indhold
s.f.s

Erlebniswohnung Berlin

Recommended Posts

Så fik jeg besøgt det nye Wohnung

Noget helt andet sted end det gamle. - helt nye lokaler med 3 helt up to date værelser med adgang fra det ene til de andre værelser. Fin lille buffe og fine afllåselige skabe og bad lige når man kommer ind,

Konceptet er det samme - inden man går på værelse er der skilt med, at sex er kondompligtigtig iflg § 24 og?, - bøder er fra  5000 - ???? euro.

Oral oplevede jeg ikke med kondom - samme som i gl Wohnung - jeg vil ikke udpendsle oplevelse, men kan anbefale sted, hvis man er til gruppesexoplevelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lyder godt
 
Ja, det lader til at Erlebniwohnung ikke pr automatik falder ind under kondompligten, også ved oral sex til manden.
 
Jævnfør mit seneste indlæg i denne tråd den 30 juli:
 
Erlebniswohnung
Startet af Rex_Rodney, 26. Juli 
Google translate oversættelsen lyder til at betyde, at de amatør piger der besøger klubben uden at blive betalt for sex, selv kan bestemme om de vil yde fransk uden kondom.
 
Der er alle årene kommet swingerpiger og swinger par i Erlebniswohnung, og som mandlig gæst ved vi ikke hvilke piget der får betalt og hvilke der ikke får betalt.
 
Så som mandlig gæst i Erlebniswohnung bør vi tilsyneladende kunne modtage fransk uden, som i enhver anden swingerklub, hvor vi også betaler entre.
 
For entre, det er hvad vi betaler for under et besøg i klubben, og vi betaler aldrig penge direkte til piger i klubben.
 
Jeg forestiller mig at der kan foreligge en overenskomst mellem klubben og pigerne, om at hvis de bliver spurgt af myndighederne, så er de blot swinger piger som kommer i klubben uden at få betaling for det.
 
Det forhindrer jo ikke af den grund pigerne i at angive en eventuel indtægt, fra så meget andet end sex, og betale skat, hvis det er et problem.
 
Venlig hyilsen
Rejsenetværk
Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så blev Erlebniswohnung prøvet - ikke nogen udpræget succes.

Havde kun købt en to timers omgang, og oplevede to af pigerne, Gina (lidt mere buttet end på foto) samt Chanel. Den ene krævede gummi ved fransk og den anden gav superfransk til ende.

Der var ikke mange gæster kun en 6 -7,  måske var det derfor der var lidt lang tid mellem akterne

Desværre var der en noget overvægtig mand, der begge gange straks begavede sit hoved i pigens skød, og efterfølgende i det ene tilfælde , da jeg lå i en misonær, pressede sin krop frem for at få lidt fransk. Ikke lige min kop te at få en kæmpe stor mave mast op i ansigtet, netop som man var kommet i gang

Chanel havde klart sine favoritter, bla en yngre mørk fyr, der kneppede som en duracellkanin, hurtigt og meget længe, men det lykkedes da både at få fransk og doggi.

Sexparty / GB er her med afprøvet, og der gå nok et stykke tid før det skal prøves igen

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lidt ærgerligt at du valgte, kun at besøge Erlebniswohnung i 2 timer.

Tror ikke det er optimalt for ens udbytte af konceptet, da det i høj grad er et koncept der indbyder til længerevarende besøg.

Det er måske brugbart for hyppige stamgæster fra lokalområdet, men måske ikke for os der rejser til byen fra udlandet for at få oplevelsen.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...