Hop til indhold

Sexy Nina Østerbro

Featured Replies

Skrevet
cumonface skrev, for 9 minutter siden:

Er der nogen som har besøgt denne søde og sexet gp Nina?

Nej, men en fra samme "hold." En anbefaling: Nøjes med de 15 minutter, der er ingen forskel på om du betaler for 15 minutter eller 1 time ud fra min erfaring, så kan du altid forlænge tiden, hvis det undtagelsesvis skulle være anderledes. 

Skrevet
Finn1101 skrev, for 3 timer siden:

Nej, men en fra samme "hold." En anbefaling: Nøjes med de 15 minutter, der er ingen forskel på om du betaler for 15 minutter eller 1 time ud fra min erfaring, så kan du altid forlænge tiden, hvis det undtagelsesvis skulle være anderledes. 

Øh ja, det vil så sige .. lige indtil de er så booket, at du ikke kan forlænge selv 15 minutter ... fordi kunderne ligger som perler på en snor og kun venter på at det bliver deres tur. ;)

Skrevet
XXXfootlover skrev, for 2 minutter siden:

Øh ja, det vil så sige .. lige indtil de er så booket, at du ikke kan forlænge selv 15 minutter ... fordi kunderne ligger som perler på en snor og kun venter på at det bliver deres tur. ;)

Den risiko ville jeg løbe

Skrevet
Finn1101 skrev, Lige nu:

Den risiko ville jeg løbe

Det er bestemt en strategi, og nok især hvis der er tale om ikke tidligere anmeldte piger. ;)

Skrevet

Jeg besøgte Nina på Østerbro her i Juni eller Juli, og det er en meget imødekommende kvinde. God til engelsk osv. Da jeg har et generelt kondom problem, kom jeg ikke. Men hun gjorde alt muligt med tålmodighed for at jeg skulle. Men hvis du ikke har sådan et problem, ville jeg tage afsted. Dejlig tøs ;)

Skrevet
cumonface skrev, den 29/8/2017 at 21:09:

Er der nogen som har besøgt denne søde og sexet gp Nina?

Jeg skrev en anmeldelse af hende sidst hun var her.

https://www.eroguide.dk/forum/topic/75144-smuk-ung-kvinde-p%C3%A5-%C3%B8sterbro/?tab=comments#comment-635830

Den gang endte det med en længere diskussion omkring hvorvidt hun var til fransk uden kondom. Nu reklamerer hun tilsyneladende med megafransk?

Hr. Tudse

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.