Hop til indhold
langogtyk

Mit 3 møde med den frække Nemtøs i ikea

Recommended Posts

Guest Nemtøs
Samson skrev, for 19 timer siden:

Ja jeg har da så!!  Jeg stod i garderoben og prøvede camouflere mig som stumtjener :D

 

God humor :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
fingernem skrev, for 5 timer siden:

Lang og tyk må være ved muffen for det er jo ikke gratis med nemtøs, eller måske får han rabat på grund af størrelsen af indsatsen :-)

Har  du  mange  erfaringer  med  gratis  sex  herinde?? Synes  ikke  jeg  har  set  mange  annoncer  hvor  gp'erne  tilbyder sig  gratis.

Del dette indlæg


Link til indlæg
langogtyk skrev, den ‎29‎-‎08‎-‎2017 at 18:41:

Vi havde skrevet sammen om at skulle ses igen og vi blev enig om af det ville være grænseoverskridende at knalde i ikea . Nemtøsen kom i en sort kjole og buksestrømper uden trusser , vi mødte hinanden udenfor og gik op og fandt et stort handicap toilet , hvor vi begyndte at kysse , drejede nemtøsen rundt og rev hendes buksestrømper itu på røven og begyndte at slikke hende mens hun stod bukket forover , derefter fik hun massage med fingrene til hun kom i en stor sprøjte orgasme , nu var det min tur til at få slikket pik , saftigt og dybt og helt til roden , hun gaggede også , så skulle hun kneppes , tog hende bagfra hårdt og længe , da jeg ikke kunne holde mig mere fik jeg hurtigt kondomet af og kom på hendes dejlige røv , hun slikkede min pik ren , og vi tig tøj på og gik en runde i ikea , med spermen løbende ned mellem hendes baller , vi var slet ikke færdige , fandt et andet rum og der fik jeg den saftigste og længste blow nogensinde , fantastisk , men hun ville ha mere pik og finger , så det fik hun , kneppede hende bagfra igen , liggende på gulvet , doggy og kom til sidst på hendes våde fisse . Pludselig kunne vi høre st der stod nogen udenfor , så hurtigt i tøjet , nemtøsen nu med sperm på røv og baller og på fissen , gik stille ud i cafeteriet og fik noget at drikke og for at snakke lidt . Det var en grænseoverskridende fræk oplevelse , det gør jeg gerne igen :rolleyes:

Bliver MEGA liderlig hver gang jeg læser denne frække tråd !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Zar skrev, for 6 timer siden:

Bliver MEGA liderlig hver gang jeg læser denne frække tråd !

Det var  også  en  mega  lækker og  fræk  oplevelse jeg  havde  med  langogtyk i Ikea 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 17 minutter siden:

Det var  også  en  mega  lækker og  fræk  oplevelse jeg  havde  med  langogtyk i Ikea 

Super frækt møde <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja, I må da godt nok have mig undskyldt her. Men det lugter nu da langt væk af nogle som igen lige skulle promovere en vis "person".... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Papa skrev, for 21 minutter siden:

Tja, I må da godt nok have mig undskyldt her. Men det lugter nu da langt væk af nogle som igen lige skulle promovere en vis "person".... 

Hvis du mener det kan du bruge anmeldelses funktionen istedet for at afspore tråden. @Papa du er en klovn

Del dette indlæg


Link til indlæg
Papa skrev, for 8 timer siden:

Tja, I må da godt nok have mig undskyldt her. Men det lugter nu da langt væk af nogle som igen lige skulle promovere en vis "person".... 

Nu er der ikke tale om promovering af hende. Den er sgu god nok. Hun er sgu det frækkeste !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...