Hop til indhold
Casper_

Klamydia

Recommended Posts

Der findes et par netapoteker i england der sender ud, fra dag til dag. Det koster omkring 7-800kr for en kur.

Vær dog opmærksom på at det lige så godt kan være gonore, hvis du har symptomer. Derudover er der syfilis og supergonore der er i udbrud i dk. Begge invaliderende/dødelige.

Hvis du er i Jylland, kan du også bestille tid på hudklinikken på Marselisborg i Århus. Det er også anonymt, forstået på den måde, at du godt nok skal medbringe sygesikring, men de registrerer dig kun lokalt på klinikkken. Så de oplysninger kommer ikke ud af huset.

en normal kur mod klamydia koster ca 100/150 kr på recept 

Redigeret af Samson

Del dette indlæg


Link til indlæg
Casper_ skrev, for 39 minutter siden:

Hvor kan man køben piller(kur )

den kur med 2 piller (500/1000mg)

eller blive testet annonymt 

 

kbh. 

Du er nødt til at blive testet før der kan købes medicin.  Hvis du googler på annonym klamydia test, kommer der en del link frem, hvor du købe købe en hjemmetest. Jeg har ikke læst alle link, men vil tro at du kan købe en pakkeløsning.

Men egentlig er der jo ikke noget at skamme sig over. Reelt er det jo bare at smutte hen til sit lægehus og aflevere en urinprøve (taget om morgenen).  Jeg har prøvet det, og det var jo ikke således at det blev råbt ud i lokalet at jeg skulle testes. Jeg havde så ikke klamydia, så jeg ved ikke noget om selve pille kuren. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 8270
Casper_ skrev, for 45 minutter siden:

Takker 

kender du så et sted mam kan købe en kur 

Hvorfor ikke bare gå det lægen, med et kop morgen urin - det "plejer jeg" at gøre, 2 piller - så er man frisk en uge senere..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Calletti

Bid det i dig og gå enten til egen læge eller en tur på Bispebjerg.

Har selv været den lange tur til egen læge - hun hverken moppede eller hånede, men gjorde hvad en læge skal gøre. De oplever sgu det der er langt mere bizart end mænd der knalder smukke unge piger for penge.

Og ellers kan jeg anbefale at bruge kondom både til det ene og andet og tredje, så man kan nyde uden at have den lille nagende tvivl med hjem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Calletti skrev, for 3 timer siden:

 De oplever sgu det der er langt mere bizart end mænd der knalder smukke unge piger for penge.

 

Den del kommer man slet ikke ind på. I øvrigt er det nok heller ikke deres første tanke. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bor ude på bøhlandet, i en lille indspist indremissionsk by, hvor jeg er kendt som ham der horede imens min kæreste var gravid, og gav hende klamydia.. Her sladrer ALLE.. Også sekretærerne hos lægen. Folk der er syge, har det dårligt eller andet der er synd for dem siger de intet om. "Men klamme mænd der horer må man godt sladre om - det er de selv skyld i..."

sørgeligt.. Så jeg smutter på klinik et par gange om året. De tester også grundigere, og for mere

Redigeret af Samson

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du behøver ikke at gå til egen læge. Tag forbi på Klinik for kønssygdomme på Bispebjerg Hospital. Man møder bare op, men det er bedst at aftale tid.

De er professionelle og venlige, og de laver ikke andet, så det er ikke så ”pinligt” som det måske kan føles hos egen læge.

Efter besøger vil du samtidig gå uden om glædespiger, der tilbyder ubeskyttet sex – og du vil begynde at sætte pris på de seriøse piger og bordeller, hvor superfransk er med kondom på toppen, da du helst vil undgå gonoré, klamydia, syfilis og herpes.

Jeg vil kraftigt fraråde at du køber noget på et internetapotek, ikke bare til dette, men i det hele taget.

Redigeret af Finn1101

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var så heldig/uheldig

at det bare er en blærebetændelse 

 

jeg gik med skrækken

og ja jeg gøre altid alt med kondom 

og jeg modtager slet ikke bj. 

Men har da prøvet at kondomet sprang. 

Mig det gjorde den sidst jeg var hos DN af de søde piger 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Casper_ skrev, for 1 time siden:

Jeg var så heldig/uheldig

at det bare er en blærebetændelse 

 

Så er der nok ro på igen. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...