Hop til indhold
mælger

Bolleven

Recommended Posts

Først og fremmest vil jeg gerne takke alle, hver gang jeg stillede spørgsmål, har jeg modtaget mit svar.

Mit spørgsmål er, hvordan jeg kan finde en bolleven ?  fordi jeg er træt til at søge på internettet
hver eneste dag til at finde nogle piger.

Jeg har prøvet af alle sex dating sider og betalt for meget uden succes.

Del dette indlæg


Link til indlæg
mælger skrev, Lige nu:


Mit spørgsmål er, hvordan jeg kan finde en bolleven ?  fordi jeg er træt til at søge på internettet hver eneste dag til at finde nogle piger.

Jeg har prøvet af alle sex dating sider og betalt for meget uden succes.

Jamen svaret er vel indlysende "Smut ud i verdenen og finden B-venner der". Eneste ulempe kontra at finde en på en på nettet er at man skal bruge en helvedes masse tid på at rende i byen, gå til fester, bage på kvinder i Fittness centret, tilmelde sig diverse kurser hvor der kommer mange kvinder osv osv.  

Der er så også den lille krølle, at hvis/når man så render ind i en dejlig kvinde, hvor der er kemi m.v., så er det ikke sikkert at hun vil nøjedes med et b-venskab. Dernæst er det min erfaring, at b-venskaber typisk har en begrænset levetid.  Men det kan være skønt, dejligt m.v specielt når man befinder sig et sted i livet, hvor man af forskellige årsager ikke er klar til et dybere forhold. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
mælger skrev, for 16 minutter siden:

Først og fremmest vil jeg gerne takke alle, hver gang jeg stillede spørgsmål, har jeg modtaget mit svar.

Mit spørgsmål er, hvordan jeg kan finde en bolleven ?  fordi jeg er træt til at søge på internettet
hver eneste dag til at finde nogle piger.

Jeg har prøvet af alle sex dating sider og betalt for meget uden succes.

Jeg ved ikke om man kan anbefale sugardaters.dk, min egen holdning til sitet er ret ambivalent, men det er da muligt at finde nogen at bolle med, og med lidt helt langt mere intimt og billigere end  et godt bordelbesøg, men også med langt større tidsforbrug og risiko for at blive taget i røven på den kedelige måde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ser egentligt ikke noget alternativ til nettet – med mindre du vil sætte en gammeldags annonce i avisen under billetmrk.

Det findes så utroligt mange hjemmesider om den slags, at det skulle undre mig, om du ikke kunne finde en, der passer lige til dit behov. Jeg kan dårligt undgå diverse annoncer på skærmen, når jeg logger ind på visse dele af nettet. Her skal man dog være på vagt over fup og fiduser.

Noget helt andet er, hvordan du udformer dine annoncer og andre tiltag. Det kræver en del tid at udforme en annonce, der er både fair og fængende.

Jeg prøvede det samme for 25 år siden, og jeg havde heller ikke held i sprøjten – jeg havde endda undladt at vedlægge billede for at afbøde den værste kritik :D, så jeg ved, at det er en svær sti at vandre ad.

Nu ved jeg ikke, hvor gammel du er, men egen og venners (diskrete) erfaring er, at modne mænd er særdeles efterspurgte. Det vrimler således på diverse sites med kvinder i 40'erne og 50'erne, der efterspørger netop det, du fremlyser.

Er du en yngre mand, har sidste oplysning nok ikke din store interesse, omend kvinder i netop den aldersgruppe nøjagtigt véd, hvad "al den slags" drejer sig om.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tinder og dating sider kan også bruges til at finde en bolleven, så længe du er ærlig at du ikke søger noget fast, så skruer du ikke deres forventinger om at det kan blive til mere - dog skal jeg så sige at hvis du ønsker en fast bolleven, så skal du også holde det til det, det betyder at skrue ned for "dating" delen, eller udvikles der følelser på et tidspunkt for den ene som kan medføre i skal enten overveje situationen for at ikke såre hinanden, eller måske at i faktiskt ender som par. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
mælger skrev, for 3 timer siden:

Først og fremmest vil jeg gerne takke alle, hver gang jeg stillede spørgsmål, har jeg modtaget mit svar.

Mit spørgsmål er, hvordan jeg kan finde en bolleven ?  fordi jeg er træt til at søge på internettet
hver eneste dag til at finde nogle piger.

Jeg har prøvet af alle sex dating sider og betalt for meget uden succes.

Så hvis jeg forstår dig rigtig, så ønsker du en bolleven uden økonomiske goder?

 

Har du prøvet at søge efter en kvinde i din omgangskreds, nabolag, dit indkøbscenter eller gennem dit job?

Finder du et par stykker, så må du jo charmere dig ind på dem, og håbe af én af dem "falder" for dig.

Jeg har selv haft en bolleveninde i en lang periode, som jeg fandt igennem mit arbejde. Jeg var kun ude efter sex, og det lagde jeg heller ikke skjul på. Hun var dog meget forelsket i mig, så hun håbede nok at jeg ville få samme følelser for hende. Det holdt i næsten 3 år, også selvom hun det sidste år havde fundet en kæreste ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Borende X skrev, for 3 timer siden:

Jeg ser egentligt ikke noget alternativ til nettet – med mindre du vil sætte en gammeldags annonce i avisen under billetmrk.

Det findes så utroligt mange hjemmesider om den slags, at det skulle undre mig, om du ikke kunne finde en, der passer lige til dit behov. Jeg kan dårligt undgå diverse annoncer på skærmen, når jeg logger ind på visse dele af nettet. Her skal man dog være på vagt over fup og fiduser.

Noget helt andet er, hvordan du udformer dine annoncer og andre tiltag. Det kræver en del tid at udforme en annonce, der er både fair og fængende.

Jeg prøvede det samme for 25 år siden, og jeg havde heller ikke held i sprøjten – jeg havde endda undladt at vedlægge billede for at afbøde den værste kritik :D, så jeg ved, at det er en svær sti at vandre ad.

Nu ved jeg ikke, hvor gammel du er, men egen og venners (diskrete) erfaring er, at modne mænd er særdeles efterspurgte. Det vrimler således på diverse sites med kvinder i 40'erne og 50'erne, der efterspørger netop det, du fremlyser.

Er du en yngre mand, har sidste oplysning nok ikke din store interesse, omend kvinder i netop den aldersgruppe nøjagtigt véd, hvad "al den slags" drejer sig om.

Kære kryds, i disse digitale tider tror jegvikke billt mark eksisterer..

bh

Aæko

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Tja mægler, det er nok lettere at skrive om det, end at praktisere, jegvtænker at du måske skulle prøve en højskole for singler, eventuelt de der ligger i Norditalien Toscana, der findes masservaf muligheder søg på nettet, held og lykke

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
mælger skrev, den 28/8/2017 at 12:02:

Først og fremmest vil jeg gerne takke alle, hver gang jeg stillede spørgsmål, har jeg modtaget mit svar.

Mit spørgsmål er, hvordan jeg kan finde en bolleven ?  fordi jeg er træt til at søge på internettet
hver eneste dag til at finde nogle piger.

Jeg har prøvet af alle sex dating sider og betalt for meget uden succes.

Nu er det jo lidt svært at komme med noget hjælpsomt når man ikke kender dig ;) Personligt har jeg både haft god succes med diverse sexdating sites (scor, swingerdating osv.) og den klassiske gennem byture/arbejde osv - jeg finder at hvis man er ærlig omkring hvad man ønsker, så når man langt både på nettet og irl, jeg vedkender at det stiller nogle krav til en selv både ifht udseende og selvtillid.

Ellers vil jeg anbefale mit tredje "område": Swingerklubber. Fordelen er at du kan være ligeså fremme i skoene som på nettet(idet kvinderne er på klubben af samme grund som dig), men usikkerheden formindskes da man står overfor hinanden og ikke kan snyde med alder, udseende osv.. 

Herinde kan du nok godt finde en b-veninde hvis bare du er villig til at betale for det, men fornemmer at det ikke er det du søger?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...