Hop til indhold
Guest gokke72

Amanda

Recommended Posts

Jeg har ikke lavet "fake search" på billederne, og har bare scrollet forbi hende, da hendes profilbillede var "too good to be true" i mine øjne. Men kigger man nærmere på profilen, så kan jeg ikke rigtig finde ud af, om hun er ægte eller ej.

Og ja, hun er fucking sprød! :wub: Håber på, at nogen har mere info.

Edit: Okay, den nailede Psy perfekt, 30 sek. inden jeg postede mit indlæg :D 

Redigeret af KindKiddo

Del dette indlæg


Link til indlæg
gokke72 skrev, for 2 minutter siden:

Tak Psy. ...jeg har ikke instagram, så er lidt lost der....Tak broder :idea:

Det var bare udfra en reverse image search :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
gokke72 skrev, for 53 minutter siden:

Tak Psy. ...jeg har ikke instagram, så er lidt lost der....Tak broder :idea:

Du kan godt se instagram profiler uden at du selv har en profil. Dog ikke de private-konti, men det er der ingen af de populære piger der har da det jo gælder om at have så stort et publikum som muligt :)

Hvis et billede er brugt på instagram og du søger på billedet (f.eks. via google) vil det give e t reultat som du kan komme ind på ved at klikke på søge-linket.

Del dette indlæg


Link til indlæg

De bruger ikke billeder af dem selv på det sted i Rødovre. De gange jeg har været forbi var det unge rumænske piger der holder til. Har altid fået en udemærket service der og pigerne har været unge slanke og efter min mening rigtig flotte. De ligner lidt de modelbilleder de sætter op. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...