Hop til indhold

Recommended Posts

Hej folkens.

Kender i til et sted hvor jeg kan få thaimassage på en "rigtigt" massagebriks (hul til ansigtet)?

Jeg er for stivnakket til at ligge på maven med hovedet til siden i en times tid.

Gerne et sted med flotte kvinder (selvfølgelig subjektivt :)) og nogle ekstra "goder" :)

 

- mj.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmmm, skal det absolut være thai? Et (gost) alternativ er iraneren Dayly i Bagsværd. Hun har en briks med hul til hovedet og leverer allehånde andre serviceydelser. Du finder hende her på EG

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AndrewR

Yen wellness i ballerup og amager  har dalt det du søger

Yenwellness.dk

;)

Redigeret af AndrewR

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, 1 time siden:

Hmmm, skal det absolut være thai? Et (gost) alternativ er iraneren Dayly i Bagsværd. Hun har en briks med hul til hovedet og leverer allehånde andre serviceydelser. Du finder hende her på EG

Det var selvfølgelig Dalya, jeg mente.

Del dette indlæg


Link til indlæg
m-j skrev, for 10 timer siden:

Hej folkens.

Kender i til et sted hvor jeg kan få thaimassage på en "rigtigt" massagebriks (hul til ansigtet)?

Jeg er for stivnakket til at ligge på maven med hovedet til siden i en times tid.

Gerne et sted med flotte kvinder (selvfølgelig subjektivt :)) og nogle ekstra "goder" :)

 

- mj.

Jeg vil anbefale www.ratree.me 

God service, Flotte piger. Pænt og rent og opfylder kravet om rigtig massagebriks. Mulighed for "ekstra." Og et af de få steder, hvor jeg altid er gået fra glad og tilfreds og aldrig har følt mig snydt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dokkun har også hul i briksen til det øverste hoved :)
Jeg vil tro at det nemmeste er at finde et par steder der tiltaler dig og derefter ringe og spørge om de har et hul i briksen/madrassen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...