Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg tænker at starte denne tråd, for at vi kan dele erfaringer med hvilke hoteller som er gode til sugardating

måske også hvis nogen har erfaringer med andre steder end bare hoteller

Jeg har selv benyttet flere forskellige steder på Sjælland, men hører meget gerne hvis der findes endnu bedre eller billige steder

i den billige og meget diskrete ende er Zleep i Ishøj https://da.hotels.com/hotel/details.html?tab=description&hotel-id=228372&q-room-0-adults=2&YGF=0&MGT=1&WOE=7&WOD=6&ZSX=0&SYE=3&q-room-0-children=0 

et andet billigt sted med store rum med ok sende er Motel Wittrup i Albertslund https://da.hotels.com/hotel/details.html?tab=description&hotel-id=294583&ZSX=0&SYE=3&q-room-0-children=0&q-room-0-adults=2&referrerHotelId=228372

jeg har også flere gange benyttet Bella Sky, men det er i den dyre ende https://da.hotels.com/hotel/details.html?tab=description&hotel-id=371618&ZSX=0&SYE=3&q-room-0-children=0&q-room-0-adults=2&referrerHotelId=228372

ude på Sjælland ligger Bromølle Kro mellem Slagelse og Holbæk, her kan man til rimelig pris bestille værelse med spa - men det er desværre en lille spa http://bromoelle-kro.dk/overnatning/

jeg søger bestemt lækre hoteller ell lign rundt på sjælland - gerne hvis der findes andre med spa "på værelset"

kom gerne med ideer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Globetrotter. skrev, for 4 timer siden:

[...]

Udmærket idé og tak for tråden  men er det en anbefaling eller et spørgsmål til os andre om vi synes at stederne er diskrete og egner sig? (Tråden er under efterlysninger)

Selv kender jeg godt Sky, men jeg ved ikke om jeg synes at det er et diskret sted udover at det er stort. Hvordan er det særligt at du mener at Sky egner sig? Er meget interesseret i at høre, send gerne en PM hvis det ikke kan skrives her

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, den 26/8/2017 at 16:35:

Udmærket idé og tak for tråden  men er det en anbefaling eller et spørgsmål til os andre om vi synes at stederne er diskrete og egner sig? (Tråden er under efterlysninger)

Selv kender jeg godt Sky, men jeg ved ikke om jeg synes at det er et diskret sted udover at det er stort. Hvordan er det særligt at du mener at Sky egner sig? Er meget interesseret i at høre, send gerne en PM hvis det ikke kan skrives her

Bella Sky, er rent og pænt til at invitere en SB og den måde reception og hotellet fungerer på, gør at ingen kan se om du inviterer en SB på en drink i skybaren eller om i smutter på værelset

Størrelsen og indretning gør at receptionen slet ikke holder styr på hvem som kommer ind og ud - derfor har jeg brugt det flere gange

Del dette indlæg


Link til indlæg

Syntes det en rigtig god ide med denne tråd......

et indspark herfra, generelt er Zleep i hele landet både diskrete og billige

ligeledes virker BB hotels et godt, billigt og diskret valg. 

 

Dino

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Everkal

Er dee nogen som der har erfaring med zleep i Ballerup?

Mht. diskretion osv. 

Skal man igennem receptionen for at komme til værelserne og kan man tjekke ud uden at skulle i kontakt med nogen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Everkal skrev, for 6 timer siden:

Er dee nogen som der har erfaring med zleep i Ballerup?

Mht. diskretion osv. 

Skal man igennem receptionen for at komme til værelserne og kan man tjekke ud uden at skulle i kontakt med nogen?

Om Zleep i Ballerup:

Jeg var der for omkring halvandet år siden. I en weekend. Der var INGEN betjening overhovedet.

Betalte i en automat udenfor hotellet !, og fik vidt en kode til dørene !

Totalt upersonligt. Ret diskret :-)

Venligst

French

PS: tror det var de gule tingest på billedet her, der var automaten :-) 

IMG_8626.PNG

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min erfaring med Zleep er at de nok er umiddelbart rimelige i pris, men relative dyre i forhold til reel komfort og kvalitet.

Vær opmærksom på, at nogle Zleep hoteller har en almindelig reception, og så er det absolut ikke diskret, idet det er små hoteller, hvor receptionen ved alt, hvad der sker.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...