Hop til indhold

Recommended Posts

Ja, så røg man på grissebassen igen. Og igen måtte man på en detour gennem Kbh i myldretiden. Grunden var, at jeg nok en gang havde været så letsindig og lave en aftale med Simona_i_Rødovre. Det havde jeg prøvet ved hendes seneste besøg i DK uden succes, da hun var optaget da jeg kom. Den gang endte jeg hos Dolly. Og det var også et godt bytte.

Da jeg troppede op i dag på adressen i Rødovre, efter vi havde talt om hvad tid jeg kom osv, står hun og er i gang med at få farvet hår. Jøsses! Der foregår så noget snak imellem pigerne på ungarsk. Med himmelvendte øjne tager hun mig så ind på rummet. Der fortalte hun mig så at jeg jo hverken måtte det ene eller det andet da hun stod der med håret spundet ind og hvad ved jeg. Ai, det gad jeg simpelthen bare ikke. Hun er nu en fin lille en. Ser lidt brugt ud i ansigtet med verdens længste påsatte øjenvipper. Hun er stadig ikke anmeldt. Det må blive en andens opgave. Jeg har givet op! Fool me once blablabla, fool me twice blablabla.

Så gik turen til Østerbro. Havde set Julias annonce. Og da jeg nu var sådan lettere irriteret, ville jeg bare finde en pige som skulle have noget pik, og dermed slut. Ikke så meget pjat. Og hun tilbød hele baduljen for 30 min til 700 kroner. Hun holder til på en mondæn sidegade til Østerbrogade i en kælderlejlighed hvor der også er et par andre piger. Meget mørke og dunkle værelser.

Nej, det er ikke hende på billederne. Ikke min normale kop the, men jeg skulle jo bare ha taget trykket. Et ansigt/krop der godt kan gå an når man bare er tæske liderlig. Men er du da gal hun er vild med at kysse og nusse. Man når lige ind af døren, så er hun overalt på dig. Blev budt velkommen med en tungeslasker og en hånd ned i mine bukser, kram og knus. Nu var det bare ikke lige det jeg kom efter! Jeg var slet ikke ude efter en GFE. Men dem som efterspørger det element med dybe kys osv, kan roligt sætte kursen mod Østerbro. I bliver snavet lige i gulvet.

Vil sige hun er pro på den gode måde. Ikke den der maskine der bare sætter den på automatpilot. Hun virker meget til stede. Men det er bestemt ikke hendes første rodeo, som man siger. Pæne bryster. Og da hun fik sporet sig ind på hvad det egentlig var jeg var kommet efter, gik alt efter planen. Vi dyrkede en god omgang rough sex. Hendes blowjob mangler dog en del. Hun er ikke nogen sylfide men heller ikke tyk. Lidt i retning af en milf. Vil gætte på ca 30-35 år og fra Colombia. En rigtig dirtytalker hvis man kan lide det. Det kan jeg fx godt. Hvis du er til god pålidelig sex og ikke går så meget op i kvaliteten på blowjobbet, er hun sikkert lige noget for dig. God value for blot 700.-.

Peace.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder som en fin oplevelse UD40!! :-)

Fin nuanceret og meget brugbar anmeldelse!!

Kan du kaste et par ekstra detaljer om hårfarve, bryststørelse (fake/naturel), røv osv. (vi er jo nogen der går lidt op i den slags ;-)..og va var "galt" med det SF?

Ha en fin aften ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
riberhus skrev, for 22 timer siden:

Lyder som en fin oplevelse UD40!! :-)

Fin nuanceret og meget brugbar anmeldelse!!

Kan du kaste et par ekstra detaljer om hårfarve, bryststørelse (fake/naturel), røv osv. (vi er jo nogen der går lidt op i den slags ;-)..og va var "galt" med det SF?

Ha en fin aften ;-)

 

Så gerne Hr. :)

Hun har sådan en omgang lettere afbleget hårfarve i retning af blond med brune aftegninger. Hvis det er fake bryster er de godt lavet. Faste og gode og røre ved. Ikke de hårde, du ved. Vi er lige på den anden side af en c. Meget pæne, må jeg tilføje. Go´ latinerrøv. Hendes blow er noget rod. Ikke gennemført. Sutsut, roderode, sutsut, roderode. Noget forvirrende mellemting mellem et håndjob og et blowjob. Det virker ikke på mig. Enten eller.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt hende Julia for nogle måneder siden, og der var det en helt anden pige, jeg mødte, end du gjorde. Hende jeg mødte var ret klam og mega ligegyldig. 

Jeg kan godt være ham, der lige skriver et par ord om Simona.

Jeg kneppede hende onsdag nat. Fint SF med god indlevelse, og inden det grinte vi lidt med fin kemi mellem os. 

Den døde dog lidt for mig, da jeg knaldede hende missionær, og jeg spurgte "Can I fuck you doggy" og hun så kigger undrende på mig og svarer "Noooo". Jeg mener, WTF?! Jeg fortsatte bare og kom. Derefter var hendes attitude flink nok, men som om hun tror, hun er lidt "sej". Jeg kan hvertfald ikke lide piger, og slet ikk GP'ere, som tror de er seje i deres attitude. Det klæder ingen piger, og slet ikke hvis de skal give en service til andre. 

Det må nok være sidste gang, jeg besøger Rødovre House efter 6-7 alt for blandede oplevelser derude med forskellige piger.

Det var kun et kvarter, jeg havde valgt med Simona, måske derfor, hun kun mente, jeg måtte knalde i én stilling. Har jeg dog ikke oplevet før. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
KindKiddo skrev, for 27 minutter siden:

Det var kun et kvarter, jeg havde valgt med Simona, måske derfor, hun kun mente, jeg måtte knalde i én stilling. Har jeg dog ikke oplevet før. 

Jeg kan da godt se at man ikke kan nå 850 stillinger på et kvarter, men at sætte overlæggeren på én stilling er jo fuldstændigt latterligt af pigen.

Og jeg bliver i hvert fald ikke den som afprøver om hun også har grænser for antallet af stillinger ved mere end 15 minutter. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
KindKiddo skrev, for 56 minutter siden:

Jeg har også besøgt hende Julia for nogle måneder siden, og der var det en helt anden pige, jeg mødte, end du gjorde. Hende jeg mødte var ret klam og mega ligegyldig. 

Jeg kan godt være ham, der lige skriver et par ord om Simona.

Jeg kneppede hende onsdag nat. Fint SF med god indlevelse, og inden det grinte vi lidt med fin kemi mellem os. 

Den døde dog lidt for mig, da jeg knaldede hende missionær, og jeg spurgte "Can I fuck you doggy" og hun så kigger undrende på mig og svarer "Noooo". Jeg mener, WTF?! Jeg fortsatte bare og kom. Derefter var hendes attitude flink nok, men som om hun tror, hun er lidt "sej". Jeg kan hvertfald ikke lide piger, og slet ikk GP'ere, som tror de er seje i deres attitude. Det klæder ingen piger, og slet ikke hvis de skal give en service til andre. 

Det må nok være sidste gang, jeg besøger Rødovre House efter 6-7 alt for blandede oplevelser derude med forskellige piger.

Det var kun et kvarter, jeg havde valgt med Simona, måske derfor, hun kun mente, jeg måtte knalde i én stilling. Har jeg dog ikke oplevet før. 

Åh, hvor kan jeg følge dig. De der piger med den der "I´m a badass chick from the Bronx"-attitude, dutter heller ikke for mig. Drop det der påtagede skuespil. Det er lige så usexet som en forkølet nisse på en trehjulet cykel.

Men skal jeg forstå på dig, at den Julia jeg har beskrevet ovenfor, på ingen måde ligner den Julia du besøgte?

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 12 timer siden:

Åh, hvor kan jeg følge dig. De der piger med den der "I´m a badass chick from the Bronx"-attitude, dutter heller ikke for mig. Drop det der påtagede skuespil. Det er lige så usexet som en forkølet nisse på en trehjulet cykel.

Men skal jeg forstå på dig, at den Julia jeg har beskrevet ovenfor, på ingen måde ligner den Julia du besøgte?

Hahaha ja, enig :lol:

Ja, slet ikke den samme pige. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt, at du alligevel fik en god oplevelse ud af det, men hvor er det dog trist gang på gang at skulle læse om falske billeder og andre hundekunster.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Ja men de ukritiske forbrugere falder i me djævle mellemrum, hvis der kom en kultur spm det ofte skrives om her på pergamentet, med at vende om, ved fake fotos, og tillid til kendte brødres sandfærdige anmeldelser, så ville de business snart slutte, og de ville være færre men ærlige og redelige GP at besøge...ren win win...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...