Hop til indhold

Recommended Posts

1000,- kr. for 30 min. med dejlig øjenkontakt, tunge kys, kram, sf, sex cof/cif og massage bagefter med denne lille søde pige Sonja  kan man i mine øjne kalde et røverkøb. Så ikke mange undskyldninger tilbage for ikke at lave en aftale med hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sniper123
Luilei12 skrev, for 1 time siden:

Opgiver snart gider ikke blive ved med at ringe eller sms'e selvom hun havde tid tidligere og godt kunne lide mig sidste gang mærkeligt

Jeg er konsulent og hvis nogle af mine klienter spammer mig med sms'er og telefonopkald - så bliver de blokeret/aldeles ignoreret. Det er jo et arbejde og ikke en fanklub ;) med gratis samtale terapi :oops:

Redigeret af Sniper123

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det plager mig bare fordi det er åndsvagt når jeg allerede har været sammen med hende og hun virkede glad og så får jeg en tid som jeg ikke kunne desværre og senere en adresse men prøver så at få en tid men umuligt med svar tilbage og prøver at ringe dog lidt sent men intet svar så må jeg prøve om et par dage eller opgive der er masser andre jeg er superglade for som svarer tilbage med det samme det kunne bare være sjovt at være med sonja fordi det er hende jeg startede med før jeg gik amok i gp'er haha og fik gode personlige bekendtskaber senere med nogle men jeg er en sms dæmon nogle gange det siger stort alle haha

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72
Luilei12 skrev, for 24 minutter siden:

Det plager mig bare fordi det er åndsvagt når jeg allerede har været sammen med hende og hun virkede glad og så får jeg en tid som jeg ikke kunne desværre og senere en adresse men prøver så at få en tid men umuligt med svar tilbage og prøver at ringe dog lidt sent men intet svar så må jeg prøve om et par dage eller opgive der er masser andre jeg er superglade for som svarer tilbage med det samme det kunne bare være sjovt at være med sonja fordi det er hende jeg startede med før jeg gik amok i gp'er haha og fik gode personlige bekendtskaber senere med nogle men jeg er en sms dæmon nogle gange det siger stort alle haha

Det tror jeg så heller ikke ret mange herinde betvivler...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thai-fan72 skrev, for 2 minutter siden:

Det tror jeg så heller ikke ret mange herinde betvivler...

Lol jeg ved det jeg er en sms dæmon og punktum satan

Del dette indlæg


Link til indlæg
UngFrækFyr skrev, for 18 minutter siden:

Hvor ca i København er det? Og er det et fint og diskret sted? :-)

I indre by tæt ved hovedbanegården

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sniper123 skrev, for 43 minutter siden:

Jeg er konsulent og hvis nogle af mine klienter spammer mig med sms'er og telefonopkald - så bliver de blokeret/aldeles ignoreret. Det er jo et arbejde og ikke en fanklub med gratis samtale terapi :oops:

Nej men havde dey indtryk at hun havde supertravlt og måske var sur over jeg ikke kunne en tid vi havde aftalt men aflyste i god tid i forvejen samme dag og så jeg spammede hende med sms'er men hun kender mig godt hvilket hun nåske ikke vidste siden det er så lang tid siden blev bare lidt sur også over at hun ikke svarede tilbage har ingen tålmodighed

Del dette indlæg


Link til indlæg
Luilei12 skrev, Lige nu:

Nej men havde dey indtryk at hun havde supertravlt og måske var sur over jeg ikke kunne en tid vi havde aftalt men aflyste i god tid i forvejen samme dag og så jeg spammede hende med sms'er men hun kender mig godt hvilket hun nåske ikke vidste siden det er så lang tid siden blev bare lidt sur også over at hun ikke svarede tilbage har ingen tålmodighed

Kan også være noget jeg forestiller mig men tror det næppe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest umiaqse
Luilei12 skrev, for 19 minutter siden:

har ingen tålmodighed

virkelig? Jeg kunne ikke forestille mig det baseret på dine indlæg;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest happycamper
Thai-fan72 skrev, for 35 minutter siden:

Det tror jeg så heller ikke ret mange herinde betvivler...

Tror nok at de fleste GP'er skyr en "SMS dæmon" som pesten... find en anden at kaste din kærlighed og SMS'er over.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72
happycamper skrev, for 7 minutter siden:

Tror nok at de fleste GP'er skyr en "SMS dæmon" som pesten... find en anden at kaste din kærlighed og SMS'er over.

Hvorfor citerer du mit indlæg i den kommentar? :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
happycamper skrev, for 12 minutter siden:

Tror nok at de fleste GP'er skyr en "SMS dæmon" som pesten... find en anden at kaste din kærlighed og SMS'er over.

Det ikke hvad jeg har oplevet foreksempel med barbara før jeg overhovedet var sammen med hende snakkede hun virkelig  hver dag i flere timer meget hun er også en klog pige det næsten lidt for personligt for mig selvom jeg er en meget åben person så havde jeg ikke forventet så meget og aldrig nogle problemer med andre men havde det indtryk at hun havde supertravlt og ikke havde tid og var sur over jeg ikke kunne komme en tid vi havde aftalt men aflyste i god tid og så prøvede jeg ihærdigt at kontakte hende men whatever der er masser af andre jeg et virkeligt godt forhold til

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest happycamper
Thai-fan72 skrev, for 12 minutter siden:

Hvorfor citerer du mit indlæg i den kommentar? :huh:

Undskyld hvis jeg har klokket i det...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72
happycamper skrev, for 3 minutter siden:

Undskyld hvis jeg har klokket i det...

No problem. Regnede med at det var Lulu du mente :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
UngFrækFyr skrev, for 3 timer siden:

Hvor ca i København er det? Og er det et fint og diskret sted? :-)

Ok diskret og i en dejlig lejlighed på amager.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...