Hop til indhold

Recommended Posts

Loppan skrev, den 2017-09-06 at 18:09:

När jag såg denna tråd så var jag tvungen att pröva att ringa Jessica och hade Lili som back up plan....men döm av min förvåning nr hon svarade och sa att jag kunde komma på önskad tid.

Superupplevelse och något jag bär med mig hem är hennes BJ och kyssar. Mycket snäll och fin pige med rådjursögon som man kan drunkna i :wub: ...och hon tål även lite hårdare tag :) och säger ifrån när det räcker. Lätt att kommunicera med helt enkelt.

 

Is it really her in the picture?

Del dette indlæg


Link til indlæg
FlyingDick skrev, for 41 minutter siden:

Is it really her in the picture?

Are you kidding? Of course Loppan would say if the pictures in her add ain't matching real life at all. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgt hende i Amager. Hun er 20. Typisk romansk. Men god service og er ret sød taler fint Engelsk. Stedet er shit, højst kan være der i 30. min. Prisen er ok i forhold til stedet. Pigen få 9 stedet få 4. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ekspert 1 skrev, for 2 timer siden:

Besøgt hende i Amager. Hun er 20. Typisk romansk. Men god service og er ret sød taler fint Engelsk. Stedet er shit, højst kan være der i 30. min. Prisen er ok i forhold til stedet. Pigen få 9 stedet få 4. ;)

Tak for indlægget.

interesant nok... man kan efterhånden antage Spanien = Rumænien. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var lige forbi den dejlige Jessica i dag. Stadig en supersød, smuk og fræk pige, lige til at tage med hjem :-)

Hun fortalte, at hun rigtigt nok har haft ret travlt på det seneste, og at hun ved, at det har været svært at komme igennem og tlf og SMS, men at det er lettet lidt nu, og at hun ofte har god tid om morgenen fra kl 8.00. Men også nogle gange om eftermiddagen :-) 

Så nu skulle det være muligt igen at lave aftaler, hvis man selv er lidt fleksibel.

Jeg fik i hvertfald forholdsvis let en tid kl 15 i dag.

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, for 16 timer siden:

Var lige forbi den dejlige Jessica i dag. Stadig en supersød, smuk og fræk pige, lige til at tage med hjem :-)

Hun fortalte, at hun rigtigt nok har haft ret travlt på det seneste, og at hun ved, at det har været svært at komme igennem og tlf og SMS, men at det er lettet lidt nu, og at hun ofte har god tid om morgenen fra kl 8.00. Men også nogle gange om eftermiddagen :-) 

Så nu skulle det være muligt igen at lave aftaler, hvis man selv er lidt fleksibel.

Jeg fik i hvertfald forholdsvis let en tid kl 15 i dag.

Venligst

French

Hej French, ved du hvor lang tid hun er i Danmark? Og kan man komme mere end en gang med hende?

Redigeret af EnFyrFraKBH

Del dette indlæg


Link til indlæg
EnFyrFraKBH skrev, for 12 minutter siden:

Hej French, ved du hvor lang tid hun er i Danmark? Og kan man komme mere end en gang med hende?

Jeg ved ikke, hvor længe.

Ved heller ik med antal cums. Afhænger nok af, hvor meget tid, du har med hende :-) 

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, for 10 timer siden:

Jeg ved ikke, hvor længe.

Ved heller ik med antal cums. Afhænger nok af, hvor meget tid, du har med hende :-) 

Venligst

French

Ok. 

Er hun glatbarberet?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mødte Jessica i dag. 

Hun er en rigtig flot pige med et ungt og virkelig flot ansigt. Meget smilende og flotte træk i ansigtet. Hun er dog en tand for bleg til min smag, samtidig med hun er lyshåret, hvilket ikke er en god kombi i min verden. Men det er jo smag og behag. Og alt i alt en rigtig flot pige med et ansigt, der er "wow", hvis man er til cute og unge piger som mig.

Jeg havde knaldet Sonja en halv time inden mødet, og var tømt fuldstændig, så det var min egen skyld, at pikkemanden ikke kunne komme, da den ikke havde fået nok tid til at restituere. Men det var absolut ikke Jessicas skyld. Hun gjorde alt rigtigt, var fræk og rigtig sød før og efter sex.

Helt klart et besøg værd. Ingen tvivl om det! Mon ikke jeg selv vender tilbage og affyrer en ekstra stor ladning som revanche indenfor den nærmeste tid :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmmmm... har besøgt hende seks gange nu... og det skriv, KindKiddo leverer ovenfor, er så sandt så sandt... for sattan jeg får lyst til at se den søde smukke igen :-) 

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg
KindKiddo skrev, for 9 timer siden:

Jeg mødte Jessica i dag. 

Hun er en rigtig flot pige med et ungt og virkelig flot ansigt. Meget smilende og flotte træk i ansigtet. Hun er dog en tand for bleg til min smag, samtidig med hun er lyshåret, hvilket ikke er en god kombi i min verden. Men det er jo smag og behag. Og alt i alt en rigtig flot pige med et ansigt, der er "wow", hvis man er til cute og unge piger som mig.

Jeg havde knaldet Sonja en halv time inden mødet, og var tømt fuldstændig, så det var min egen skyld, at pikkemanden ikke kunne komme, da den ikke havde fået nok tid til at restituere. Men det var absolut ikke Jessicas skyld. Hun gjorde alt rigtigt, var fræk og rigtig sød før og efter sex.

Helt klart et besøg værd. Ingen tvivl om det! Mon ikke jeg selv vender tilbage og affyrer en ekstra stor ladning som revanche indenfor den nærmeste tid :) 

 

Oki Superman :). Du knalder en gp for derefter at lige svinge forbi en mere? Er du sød lige og sende mig din diæt i en pm? Jeg er tæt på at falde i søvn når jeg lige har skudt kanonen af. Og sådan har været siden jeg var 17 :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 31 minutter siden:

Oki Superman :). Du knalder en gp for derefter at lige svinge forbi en mere? Er du sød lige og sende mig din diæt i en pm? Jeg er tæt på at falde i søvn når jeg lige har skudt kanonen af. Og sådan har været siden jeg var 17 :) 

Hahaha :D Jeg plejer faktisk at blive "hyped up", når jeg knalder første gang, og først ved anden affyring bliver jeg træt og tømt ud. Og det plejer ikke at være et problem at komme igen (hvis det er med en, jeg kender i forvejen), men idet Jessica var ny for mig, så var pikkemanden lidt mere tilbageholdende. 

Men giv Jessica et besøg, hvis ikke du har gjort det, buddy. Jeg tror bestemt, du vil synes om hende :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
KindKiddo skrev, for 2 timer siden:

Hahaha :D Jeg plejer faktisk at blive "hyped up", når jeg knalder første gang, og først ved anden affyring bliver jeg træt og tømt ud. Og det plejer ikke at være et problem at komme igen (hvis det er med en, jeg kender i forvejen), men idet Jessica var ny for mig, så var pikkemanden lidt mere tilbageholdende. 

Men giv Jessica et besøg, hvis ikke du har gjort det, buddy. Jeg tror bestemt, du vil synes om hende :) 

Tro mig! Jeg har forsøgt igen og igen og lave en aftale med hende. Lige siden @frenchlover1 startede denne tråd. Og så er der lige det med tiden. De vinduer jeg har til at få aftaler istand er ret begrænsede. Så er der en der skal til ridning. Så er der en der skal til tennis. Så er der en der skal til fødselsdag :huh:. Jeg fiser og farer rundt med mine unger til dit og dat :shock:. Og så ender det tit med en "så-pyt-løsning". Havde samme problem med Barbara. Men jeg giver skam ikke op :) 

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 2 timer siden:

Tro mig! Jeg har forsøgt igen og igen og lave en aftale med hende. Lige siden @frenchlover1 startede denne tråd. Og så er der lige det med tiden. De vinduer jeg har til at få aftaler istand er ret begrænsede. Så er der en der skal til ridning. Så er der en der skal til tennis. Så er der en der skal til fødselsdag :huh:. Jeg fiser og farer rundt med mine unger til dit og dat :shock:. Og så ender det tit med en "så-pyt-løsning". Havde samme problem med Barbara. Men jeg giver skam ikke op :) 

Du må indføre en fast dag om ugen hvor far skal til GP, så må de tage cykle den dag :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er sød... var i Amager i fredags parkerede bilen og ventede på om måske blev min tur. I den 45 min. Jeg sad at vente havde hun mindst 5-6 kunder:( og blev aldrig min tur). Hun er ret aktiv og booket omkring 12-6:(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ekspert 1 skrev, for 2 timer siden:

Hun er sød... var i Amager i fredags parkerede bilen og ventede på om måske blev min tur. I den 45 min. Jeg sad at vente havde hun mindst 5-6 kunder:( og blev aldrig min tur). Hun er ret aktiv og booket omkring 12-6:(

5-6 kunder på 45 minutter? ... det var da alligevel noget. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er det blevet efterårsferie, og jeg troede, at der ville være god plads på boreplatformene hos pigerne rundt omkring i byen, men nej.

Prøvede at bestille en tid kl 16.30 his Jessica - med det nye tilnavn Serrano - men nej, hun havde først tid kl 19.00 :-( 

Hun er da vist blevet populær, eller måske jeg bare ramte ind i myldretiden efter endt hård arbejdsdag på byens kontorer :-) 

Venligst

French

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
KindKiddo skrev, den 1/10/2017 at 02:53:

Jeg mødte Jessica i dag. 

Hun er en rigtig flot pige med et ungt og virkelig flot ansigt. Meget smilende og flotte træk i ansigtet. Hun er dog en tand for bleg til min smag, samtidig med hun er lyshåret, hvilket ikke er en god kombi i min verden. Men det er jo smag og behag. Og alt i alt en rigtig flot pige med et ansigt, der er "wow", hvis man er til cute og unge piger som mig.

Jeg havde knaldet Sonja en halv time inden mødet, og var tømt fuldstændig, så det var min egen skyld, at pikkemanden ikke kunne komme, da den ikke havde fået nok tid til at restituere. Men det var absolut ikke Jessicas skyld. Hun gjorde alt rigtigt, var fræk og rigtig sød før og efter sex.

Helt klart et besøg værd. Ingen tvivl om det! Mon ikke jeg selv vender tilbage og affyrer en ekstra stor ladning som revanche indenfor den nærmeste tid :) 

 

Enig. 

Lig dertil at pigen på billederne har nogle gode store bryster. Jessicas er IRL A-B. Ansigtet er meget anderledes.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...