Hop til indhold

Massagepartner.dk - et spændende koncept

Featured Replies

Skrevet
Jeg faldt over denne nye hjemmeside inde på Annoncelight.dk

Gratis udveksling af massage
København
https://annoncelight.dk/showad/233837 

Massagepartner
https://massagepartner.dk/ 

Forsiden fortæller med få let forståelige sætninger hvad konceptet går ud på.

Basalt set udgør sitet en platform, hvor man kan tilbyde eller efterlyse massage.

Som de skriver på forsiden:

Hvad er MassagePartner.dk?

Kan du lige Thai eller Tantra massage? ville det ikke være lækkert hvis det er gratis? Det er det nu! hos MassagePartner.dk kan du hurtigt finde din MassagePartner!

Min interesse rækker så udover de fremhævede formuleringer, men som på ethvert kontakt site er det op til brugerne i privat dialog, at aftale karakteren af eventuelle gensidige aftaler.
Om private aftaler eventuelt får en lidt anden karakter end sitets officielle formål, er sådan set websitet uvedkommende.

I håbet om at kunne opnå noget af den udvidede imødekommenhed, som thai piger er så berømte for i udstrakt grad, men som de ikke nødvendigvis pr definition siger ja til, hvis man spørger, der valgte jeg at oprette en profil.

Gør I det samme kan I nok straks plotte min profil, selvom jeg endnu ikke har et billede på.
Men jeg forventer at ingen nævner mig på EG eller andre steder på nettet, som den formodede Rejsenetværk på Eroguide.dk

Siter er meget spartansk opbygget, både visuelt og funktionelt, men det fungerer.

Oprettelse

Pris pr time ( jeg skrev 0 kr )

Jeg tilbyder massage mod:

udveksling/betaling

Køn

mand/kvinde

Navn

Alder

Postnr

Men ingen personlige mål, vægt og højde.

Skrivefelt til ens profilbeskrivelse.
Her kan man beskrive sig selv i detaljer, hvis man ønsker det.

Man kan uploade et billede, hvis man ønsker det

Du har ingen udbakke, men oppe i højre hjørne er der et brev ikon, som du kan åbne for at se om du har fået svar.
Forhåbentlig følger den pm med svaret, som du i udgangspunktet har sendt.

Indtil videre gemmer jeg de private beskeder jeg sender, i et Notepad dokument på skrivebordet

Hvis jeg får svar finder jeg ud af om alle svar udvekslinger følger med.

Gratis

Ja det er det sædvanlige med den slags hjemmesider, og det irriterer mig grænseløst :angry:

Det er alt sammen gratis lige ind til man vælger at sende en besked.

I det øjeblik popper der et betalingsvindue op:

Intro pakke
3 måneder 99 kr

Sølv pakke
6 måneder 499 kr

Guld pakke
12 måneder 699 kr

Det gode er at det er engangs betalinger, som man ikke automatisk bliver trukket for ved udløb - tak for det!

Man betaler med kreditkort.

Man kan det samme for prisen, uanset hvilken af pakkerne du køber.

Send ubegrænset privat beskeder
3x mere profil synlighed
Ingen binding
(ingen automatisk fornyelse)
Hurtig teknisk support

Jeg har købt 3 måneder, så får vi se om jeg fortsætter.

Profilerne

Der er et meget begrænset antal profiler, både af mænd og kvinder.

Der er også en del danske kvinder som gør sig indenfor ikke erotisk massage, særligt under sektionen "Udveksling", mens der er ret få danske piger under sektionen "Betaling"

En del har hverken billede eller en personlig tekst, og læner sig med rette eller urette op af en mistanke om ikke at være ægte.

Men når det er sagt, så er der efter mit bedste indtryk et basis udvalg af kvinder, der gør et sådant troværdigt indtryk, at det er værd at forsøge sig med 3 intro måneder for 99 kr.

Der er så få mænd, at der efter mit indtryk består muligheden for, at man som mand har en reel chance for at kunne opnå positiv kontakt til de piger, der vitterligt gør et troværdigt indtryk.
Særligt hvis en del af dem, ikke er meget sellektive i deres accept af hvilke aftaler de vil indgå med hvilke mænd, de modsat er åben for at mødes med måske flertallet af de mænd der henvender sig?

Jeg ved ikke om det er tilfældet, men nu prøver jeg om jeg kan have heldet med mig.

Har skrevet til den første thai pige, og afventer nu om jeg får svar.

Vær opmærksom på, hvis I skriver kladde i notepad, og paster ind i skrivefeltet, så kan I ikke rulle teksten op og ned når I har gjort det, med mindre at I markerer og ruller op og ned.
Så vær sikker på at I får hele teksten med.

Denne tråd

Jeg har det princip, at jeg ikke skriver identificerbare anmeldelser af profiler jeg møder på sites, der er gemt bag et medlems login.

Det vil jeg heller ikke gøre i denne tråd, men jeg vil i generelle vendinger beskrive mine oplevelser, hvis jeg får nogle, men ikke på måder der kan afsløre hvilke piger jeg mødes med derinde.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.