Hop til indhold

Mimi beauty massage silkborg

Featured Replies

Skrevet

Hej,

Jeg planlægger ar besøge et nyt sted i Silkeborg snarest: Mimi Beauty Massage. Er der nogle af jer, som har været der, og kan bidrage med oplevelser!? Pft! :) 

• Svar 112
  • Visninger 37.8k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Planlægger en fisketur til silkeborg så hvis det blæser den retning giver jeg lige et prej

• Der tilbydes kun massage og det skal være med underbukser på. Jeg har kun snakket med mimi

• Suuuuuper anmeldelse...... eller burde det have været under "Efterlysninger"?  

Skrevet

Planlægger en fisketur til silkeborg så hvis det blæser den retning giver jeg lige et prej

Skrevet
  • Author

Prøv om du ikke kan få msssage af ejeren, Mimi. Glæder mig til at høre mere! God fornøjelse! :) 

Skrevet

Suuuuuper anmeldelse...... eller burde det have været under "Efterlysninger"? :D 

Skrevet

Har du været på besøg hos Mimi i Silkeborg

• 3 weeks later...
  • 2 months later...
Skrevet
  • Author

Hej Stokie. Fik du prøvet Mimis massage i Silkeborg? Andre heldige fyre? 

Skrevet

Ja og så ikke alligevel.

Var derinde forbi men endte med at gå igen med uforrettet sag.

Massøren virkede allerede ved ankomst sur, uoplagt og man fik indtrykket af det tidspunktet var til besvær.

Tror næppe der tilbydes andet en massage - hvilket også var det primære..

Men jeg kan selvfølgelig tage fejl.

Kunne være sjovt at høre andres erfaringer...

Skrevet
  • Author

Tak for svar, Stokie. Jeg har også en fornemmelse af, at der kun tilbydes msssage. Det må jeg snart finde ud af. Vil nu gerne masseres af indehaveren (Mimi). :)

Skrevet

Der tilbydes kun massage og det skal være med underbukser på.

Jeg har kun snakket med mimi

• 1 month later...
Skrevet

Har fået dejligt massage af en, af Mimis skønne piger. Der kan være mulighed for lidt ekstra.

Skrevet
jylland skrev, for 1 time siden:

Har fået dejligt massage af en, af Mimis skønne piger. Der kan være mulighed for lidt ekstra.

Er der mulighed for ekstra eller ej? 

Nogen som har fået ekstra hos Mimi? 

Skrevet

Ja hvis pigen kan lide dig, er der mulighed for  hj, men ikke andet. Jeg har fået hj, af en af pigerne. 

Skrevet
  • Author

Jeg troede ikke, at der var mulighed for ekstra... 

Tak for svar. 

Skrevet

Hvad hed pigen og pris for massage + hj???? 

Skrevet

Hun hed Nana, og standard pris på 700 for 45 min med hj

Skrevet

Dejligt at det er blevet en mulighed i Silkeborg, har været savnet.

Skrevet
jylland skrev, for 7 timer siden:

Dejligt at det er blevet en mulighed i Silkeborg, har været savnet.

Helt sikkert.. Ville dog gerne lige høre et par andre også, om det er muligt for andre også. 

Skrevet
Mastager skrev, for 38 minutter siden:

Helt sikkert.. Ville dog gerne lige høre et par andre også, om det er muligt for andre også. 

Det er helt klar min fornemmelse, at der er muligt at få hj. fra Nana og at det ikke bare er mig der er heldig. Hun er en skøn pige omkring de 30. 

Skrevet

Er der andre piger på stedet end Mimi selv og Nana? I så fald, tilbyder de andre piger så også ekstra?

Skrevet
møgsvinet skrev, for 9 timer siden:

Er der andre piger på stedet end Mimi selv og Nana? I så fald, tilbyder de andre piger så også ekstra?

Ja der er også 2 andre piger der, jeg tror også, at der er mulighed for hj. ved dem.

Skrevet
jylland skrev, 1 time siden:

Ja der er også 2 andre piger der, jeg tror også, at der er mulighed for hj. ved dem.

Ved du hvad de to andre piger hedder, og hvor gamle de ca. er?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.