Hop til indhold
Guest Mentor

Det rette sted til Drinks-date i København

Recommended Posts

Guest Mentor

Kære Forum,

I må da kende de rette steder til en "intim" drink-data med en fræk kvinde i København en lørdag aften.

Vi har aftalt at mødes, og flirte fra starten - og se hvad det kan føre til.

Derfor skal jeg finde et passende sted, hvor der er rimelig god stil, gode drinks, og hvor man også kan sidde passende diskret til at man kan flirte lidt tæt uden det bliver for eksponeret.

Nogen gode foreslag?

Mentor

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du sagde en lørdag aften, i København? Masser af gode steder, men mulighed for at kunne sidde diskret - nej (går ud fra at mener sidde sådan lidt for sig selv uden andre er alt for tæt på). Hvis jeg endelig skulle foreslå noget, så er det en hotelbar. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 2 timer siden:

Du sagde en lørdag aften, i København? Masser af gode steder, men mulighed for at kunne sidde diskret - nej (går ud fra at mener sidde sådan lidt for sig selv uden andre er alt for tæt på). Hvis jeg endelig skulle foreslå noget, så er det en hotelbar. 

Admiral Hotel har vist gode forhold i den retning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest allo-allo

Jeg har haft fine flirte- og optaktsmøder på K-Bar, R Vinbar, Nebbiolo Bar, Balthazar - ikke direkte diskret, men med et yderst diskret gæstesegment. God fornøjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mentor

Tak for svarene.

Jeg har selv tænkt på, at en hotelbar var det bedste valg. Faktisk var Admiral hotel i mine tanker, men det er mange år siden jeg har været der. Kører forbi og checker det ud.

Andre der har nogle anbefalinger? Man kommer jo sjældent forbi en hotelbar i København, når man selv bor her ;-)

Mentor

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mentor skrev, for 2 timer siden:

Tak for svarene.

Jeg har selv tænkt på, at en hotelbar var det bedste valg. Faktisk var Admiral hotel i mine tanker, men det er mange år siden jeg har været der. Kører forbi og checker det ud.

Andre der har nogle anbefalinger? Man kommer jo sjældent forbi en hotelbar i København, når man selv bor her ;-)

Mentor

Plaza Hotel's bar. Lige ved hovedbanegården. Yderst kompetent personale. Mest gæster på hotellet der kommer, så ikke så indiskret som Admiral, der har en del kunder, enten når vejret er godt (og sidder på vandsiden), eller når et af de mange firmaer i området holder store møder

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mentor

Godt tip :-)

Library bar på Plaza hotel er et fantatisk sted, men det er noget siden jeg har været der. Jeg husker ikke hvor diskret man kan sidde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 14 timer siden:

Admiral Hotel har vist gode forhold i den retning.

Åh jo, har ikke været der i snart mange år, men for 15-20 år siden var der sågar letlevende damer i baren på dette hotel, men sådan er det vist ikke længere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 3 minutter siden:

Ej, ikke hotelbar!

Madam Chu

Blume

FUGU

Madam Chu er huleagtig fin. Flirte kan I vel hvor som helst, men der er nok ikke mange steder I uforstyrret kan sidde på lårene af hinanden, med tungen nede halsen. :D 

Det var jo rigtigt nyttig info!

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mentor
Iscenesat Virkelighed skrev, den 24/8/2017 at 19:14:

Ej, ikke hotelbar!

Madam Chu

Blume

FUGU

Madam Chu er huleagtig fin. Flirte kan I vel hvor som helst, men der er nok ikke mange steder I uforstyrret kan sidde på lårene af hinanden, med tungen nede halsen. :D 

Mange tak for spændende og inspirerende input.

Det fordrer jo nærmest en Københavner-intim-cocktailbar-Tour på et tidspunkt :-)

Redigeret af Mentor

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, den 24/8/2017 at 19:14:

Ej, ikke hotelbar!

Madam Chu

Blume

FUGU

Madam Chu er huleagtig fin. Flirte kan I vel hvor som helst, men der er nok ikke mange steder I uforstyrret kan sidde på lårene af hinanden, med tungen nede halsen. :D 

Madame Chu kender jeg ikke, men jeg ville ikke selv synes at Blume var stedet, hvis jeg tror at jeg forstår Mentor korrekt, men det kommer selvfølgelig også meget an på ens alder, forskel i alder og ens stil.

Til formålet holder jeg stadig fast i en hotelbar og med det forbehold at jeg ikke kender Chu. 

(Ikke at det er noget galt med Blume, har selv nydt cocktails der flere gange, men ikke med en yngre model som jeg gerne ville sidde diskret med).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, den 24/08/2017 at 19:14:

Ej, ikke hotelbar!

Madam Chu

Blume

FUGU

Madam Chu er huleagtig fin. Flirte kan I vel hvor som helst, men der er nok ikke mange steder I uforstyrret kan sidde på lårene af hinanden, med tungen nede halsen. :D 

Jo, da NETOP hotelbar hvis det skulle være diskret, som blev efterspurgt. Man render jo ind i folk man kender alle andre steder.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 10 minutter siden:

Så må han tage skæg og briller på! :D 

Det er jo en mulighed. En hotelbar hvor der mest kommer udenlandske (hotel)gæster er jo så en anden mulighed....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...