Hop til indhold
Rejsenetværk

Brug af points til Super annoncer

Hvor ser du super annoncer for websites  

7 medlemmer har stemt

  1. 1. Hvor ser du super annoncer for websites

    • Ser du en supper annonce for et website på forsiden af Annoncelight.dk
      4
    • Ser du en super annonce for et website under landsdele på Annoncelight.dk
      3


Recommended Posts

 
Læs gerne dette, og afgiv meget gerne jeres stemme i min afstemning :)
 
Afstemning
 
Hvor ser du super annoncer for websites
 
Ser du en supper annonce for et website på forsiden af Annoncelight.dk
 
Ser du en super annonce for et website under landsdele på Annoncelight.dk
 
-----------------------------
 
Som medejer af et website, og som Vip medlem med samme af Annoncelight.dk, der har vi ret sporadisk købt super annoncer på Annoncelight.dk
 
Men hvordan anvender vi bedst vores annoncekroner til Super annoncer?
 
På den ene side er vi godt klar over at Super annoncer, hverken kan stå alene, eller alene kan give os det boost vi venter på at opnå.
 
Men alt er relativt, og vi synes faktisk vi for små penge opnår at der kommer flere nye brugere og flere nye opslag, når vi lidt mere koncentrereret gør brug af Super annoncer.
 
Pt har vi dagligt en super annonce under hver af de 8 landsdele over 10 dage.
 
Det koster os 47 point af 4 kr pr point = 188 kr om dagen, og det er jo til at betale.
 
Men i modsætning til klinikker og piger, så annoncerer vi ikke for et tilbud som vi har indtægter fra, vi er stadig et gratis tilbud.
 
Men annonceringen har da sammen med andre tiltag vi har foretaget, og som vi yderligere vil sætte i værk i løbet af efteråret, det til formål at vi når tiden er inde til det, forhåbentlig kan indføre en fair mindre brugerbetaling.
 
Overvejelserne går pt på, om vi mon i grunden måske skulle være på nærmest dagligt med en super annonce på Annoncelight.dk, og hvis vi vælger at gøre det, hvordan får vi mest ud af de penge vi bruger på det?
 
Dermed ikke skrevet at vi vælger at annoncere mere intensivt på Annoncelight, men det kan se ud til at det kan være fornuftigt at gøre det.
 
Der er sikkert meget gode grunde til at super annoncer koster fra 2 - 6 points for hver landsdel, mens afdelingen for hele landet koster 25 points, og afdelingen for gratis annoncer koster 20 points.
 
Men hvor vælger man "kun gratis annoncer" når man søger, ser ud til at det ikke er en søgemulighed.
 
Før vi forsøgte os med 47 points dagligt, der har vi tidligere valgt "hele landet" for 25 points.
 
Det store spørgsmål er nu om vi får mindst, eller næsten lige så meget opmærksomhed af en Super annonce for 25 points, eller en under gratis annoncer for 20 points, som hvis vi i stedet bruger 47 points på at have en super annonce under hver af 8 landsdele?
 
Men vælger vi at have en super annonce under hver landsdel, ja så er vi ikke synlig på forsiden af Annoncelight.dk, vi ses først når den besøgende aktivt klikker på den landsdel vedkommende er interesseret i.
 
Jeg vil derfor rigtig gerne have at I afgiver jeres stemme i min lille afstemning.
 
For får vi samme eller mere opnærksomhed på daglig basis for 25 points = 100 kr, eller får vi mere for pengene hvis vi bruger 188 kr?
 
Opdelingen på landsdele er selvfølgelig møntet på piger og steder, mens vi som et website er landsdækkende, og spørgsmålet er derfor hvor bør vi ligge med vores super annoncer, for at få mest for den mindst mulige udgift.
 
Umiddelbart er det mit indtryk, at vores website er det eneste website som har super annoncer på forsiden under landsdele, mens alle andre websites konsekvent kun booker deres super annonce til at ligge på forsiden for 25 points, når de køber super annoncer.
 
Klinikker
 
I øvrigt der undrer det mig at der ikke er flere klinikker som benytter sig af muligheden for at have en super annonce på forsiden af deres landsdel, når det kun koster mellem 2 og 6 points at gøre det - hvis jeg var mutter så købte jeg afgjort en Super annonce hver eneste dag på Annoncelight.dk for de småpenge.
 
Gør som Copenhagen Saunaclub
 
Nordsjælland for 3 points
 
Midtsjælland for 6 points
 
I alt 40 points = kun 160 kr.
 
Tænk på at mange klinikker for +/- 6 points kan sikre sig at de ligger øverst i 24 timer, mens deres gratis annoncer lynhurtigt glider ned af listen.
 
Ok det går så nok langsommere under landsdele med at glide ned af listen, end det gør på forsiden, men det er så billigt at ligge øverst under landsdele, at jeg ikke forstår at der ikke er flere klinikker der vælger at gøre det.
 
Venlig hilsen
Rejsenetværk
 
Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mon ikke top annoncer er mest iøjefaldende når man bruger P.C?

På en telefon tror jeg man hurtigt smutter over dem, især hvis de ikke har et super flot billed?

Jeg tror faktisk de fleste kikker på annoncer via telefon idag?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Interessant antagelse RimligRar

Selv bruger jeg kun en telefon til at telefonere.

Hjemmesider besøger jeg konsekvent fra en PC.

Det leder jo til det naturlige spørgsmål, om man ikke som det første ser forsiden øverst af et website, før man begynder at klikke rundt på et site.

Også på en telefon, eller går man mere direkte ind på en underside fra en telefon, end vanligt er når man besøger hjemmesider fra en PC?

Hvis ja, så kan det jo ændre hele præmissen for den afstemning som jeg har oprettet.

Men vi er vistnok, om end jeg ikke er helt sikker, vi er vistnok det eneste website der i en periode har valgt at annoncere på hver af 8 landsdels sider, men samtidig har vi fravalgt at ligge med en super annonce på forsiden.

Vi kan ikke holde det op mod Google analytics, for vi har ikke på tilsvarende vis tidligere været på forsiden af Annoncelight.dk med en super annonce i 10 dage i træk.

Så spørgsmålet er lidt, hvilket spor vi bør følge, hvis vi fremadrettet vil have en super annonce på hver dag i længere sammenhængende periode?

Forskellen er at 8 landsdele koster 47 point i døgnet for 188 kr, mens forsiden rent koster 25 points for 100 kr i døgnet.

Det er ikke kun et spørgsmål om pris, men også om hvad der mon rent faktisk virker bedst af de 2 valgmuligheder.

Det er ret unikt med VIP medlemskab og website annoncering på Annoncelight.dk, og jeg tror simpelthen at mange mindre hjemmesider går glip af den effekt, som de for ret små penge kan opnå ved at købe super annoncer på en meget stor annonce platform som Annoncelight.dk

Regn ikke med med mirakler, og der findes givet bedre alternativer for en langt højere udgift, hvis man kan og vil betale.

Men for små penge, på daglig basis og over længere perioder, der har jeg svært ved at se at pengene kan gives bedre ud andre steder, end at annoncere på Annoncelight.dk

Særligt hvis det drejer sig om at understøtte og vedligeholde et punkt man er nået til i sin udvikling af mindre koncept sites, som endnu ikke er nået dertil, hvor der hverken er store udgifter, eller indtægter.

Selvfølgelig som supplement til andre tiltag, som man kører sideløbende.

Men til gengæld er det kun super annoncerne jeg er ser de muligheder i.

For det månedlige VIP abonnement giver kun en plads gemt under overskriften "Websites", og en daglig gratis aktivering af ens annonce, som lynhurtigt forsvinder i mængden af alle de annoncer som hele tiden rykker foran din annonce.

Særligt de klinikker der har egen hjemmeside, burde efter min vurdering for små penge ligge på forsiden som en super annonce, der linker direkte til egen hjemmeside.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 13 timer siden:
Der er sikkert meget gode grunde til at super annoncer koster fra 2 - 6 points for hver landsdel, mens afdelingen for hele landet koster 25 points, og afdelingen for gratis annoncer koster 20 points.

Prisen på de forskellige placering afspejler selvfølgelig antallet af visninger, en annonce kan forvente at få i løbet af et døgn, samt hvilke annonceplacering der er mest populære. 

Rejsenetværk skrev, for 13 timer siden:
Men hvor vælger man "kun gratis annoncer" når man søger, ser ud til at det ikke er en søgemulighed.

Det er ikke muligt at vælge "kun gratis annoncer", når du laver en søgning. Men køber du en Super Annonce og vælger "Gratis annoncer", så bliver din annonce vist i toppen af alle gratis annoncer. Faktisk er lige netop placeringen "Gratis annoncer", den hvor du kan forvente at få flest annoncevisninger i løbet af et døgn. Denne placering har ca. 30.000 flere visninger i døgnet end forsiden.

Rejsenetværk skrev, for 13 timer siden:
Men vælger vi at have en super annonce under hver landsdel, ja så er vi ikke synlig på forsiden af Annoncelight.dk, vi ses først når den besøgende aktivt klikker på den landsdel vedkommende er interesseret i.

Selvom en stor del af de besøgende, selvfølgelig starter med at besøge forsiden på Annoncelight, så kommer der også en rigtig stor del trafik ind på siden, som ikke kommer forbi forsiden. En del finder os via søgninger på Google og kommer ind via enten en gammel annonce eller en søgning på en landsdel.

Rejsenetværk skrev, for 10 timer siden:

Selv bruger jeg kun en telefon til at telefonere.

Hjemmesider besøger jeg konsekvent fra en PC.

Det er du så en af de efterhånden knap så mange som gør. Ca. 60% af vores trafik på Annoncelight kommer fra mobilenheder, 11% fra tablets og 29% fra desktops.

Rejsenetværk skrev, for 10 timer siden:

Det leder jo til det naturlige spørgsmål, om man ikke som det første ser forsiden øverst af et website, før man begynder at klikke rundt på et site.

Også på en telefon, eller går man mere direkte ind på en underside fra en telefon, end vanligt er når man besøger hjemmesider fra en PC?

Som tidligere nævn, er det bestemt ikke alle som starter på forsiden, hverken på mobil eller desktop. Men når det er sagt, så opføre besøgende fra mobilenheder og desktops sig stort set ens på siden. De besøger stort set samme antal sider pr. besøge, bruger stort lige så lang tid på siden pr. besøg osv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Admin

Nu har jeg prøvet at bestille en superannonce til dags dato under "Gratis annoncer" den 27/8.

Når vi som du skrev kommer til at ligge lige under alle gratis annoncerne, så ser det for mig ud til at så ligger vi meget langt nede på siden.

Du skrev:

"Det er ikke muligt at vælge "kun gratis annoncer", når du laver en søgning. Men køber du en Super Annonce og vælger "Gratis annoncer", så bliver din annonce vist i toppen af alle gratis annoncer. Faktisk er lige netop placeringen "Gratis annoncer", den hvor du kan forvente at få flest annoncevisninger i løbet af et døgn. Denne placering har ca. 30.000 flere visninger i døgnet end forsiden."

For mig at se ser det ud til at, nok kan Gratis annoncer have 30000 flere visninger, end Under hele landet.

Men til gengæld skal man scrolle og scrolle og scrolle ind til man kommer til ens superannonce, og hvis det er korrekt opfattet, så kan jeg ikke se at ens annonce har nogen værdi i mængden af øvrige annoncer.

Ligger ens super annonce derimod i toppen, som en blandt 6 mulige får den en helt anden synlighed, og så vil jeg da hellere give 25 point for en super annonce på forsiden, for det halve antal visninger end for 20 point under gratis annoncer.

I øvrigt

Når man booker super annoncer flere dage frem, så listes de under ens kontrol panel.

Men kun som en booking under en specifik dato, men ikke under hvilken/hvilke afdelinger man har booket under.

Det gør det svært at kontrollere om man har fået de annoncer man har købt, en uge senere, medmindre man sørger for selv at notere hvor man har booket annoncer til.

Det koster 47 point samlet for 8 afdelinger af landet, så det ville være rart at kunne sammenholde visningerne med et booking arkiv, der specificerer hvor man har købt sine annoncer til.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 2 timer siden:

Nu har jeg prøvet at bestille en superannonce til dags dato under "Gratis annoncer" den 27/8.

Når vi som du skrev kommer til at ligge lige under alle gratis annoncerne, så ser det for mig ud til at så ligger vi meget langt nede på siden.

Du skrev:

"Det er ikke muligt at vælge "kun gratis annoncer", når du laver en søgning. Men køber du en Super Annonce og vælger "Gratis annoncer", så bliver din annonce vist i toppen af alle gratis annoncer. Faktisk er lige netop placeringen "Gratis annoncer", den hvor du kan forvente at få flest annoncevisninger i løbet af et døgn. Denne placering har ca. 30.000 flere visninger i døgnet end forsiden."

For mig at se ser det ud til at, nok kan Gratis annoncer have 30000 flere visninger, end Under hele landet.

Men til gengæld skal man scrolle og scrolle og scrolle ind til man kommer til ens superannonce, og hvis det er korrekt opfattet, så kan jeg ikke se at ens annonce har nogen værdi i mængden af øvrige annoncer.

Det er ikke korrekt forstået. Vælger man en Super Annonce under "Gratis annoncer", ligger Super Annoncen i toppen af alle gratis annoncer.

Herunder er et link til en gratis annonce, hvor din Super Annonce i øjeblikket er aktiv:

https://annoncelight.dk/showad/192757

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok tak

Altså

Går jeg direkte ind på:

Annoncelight.dk

https://annoncelight.dk/

Så er den der ikke, hvilket jeg heller ikke forventer.

Men gratis annoncer kan ikke vælges under menuen "Hele landet, scroll menu, og heller ikke som et søge kriterie under søg.

Heller ikke under menyen "Alle typer"

Jeg kan godt se at vi ligger under det link som Admin linker til.

Men jeg begriber ikke hvordan jeg finder frem til den afdeling fra forsiden af Annoncelight.dk

Heller ikke under udvidedet søgning kan jeg finde gratis annoncer.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 4 timer siden:

Ok tak

Altså

Går jeg direkte ind på:

Annoncelight.dk

https://annoncelight.dk/

Så er den der ikke, hvilket jeg heller ikke forventer.

Men gratis annoncer kan ikke vælges under menuen "Hele landet, scroll menu, og heller ikke som et søge kriterie under søg.

Heller ikke under menyen "Alle typer"

Jeg kan godt se at vi ligger under det link som Admin linker til.

Men jeg begriber ikke hvordan jeg finder frem til den afdeling fra forsiden af Annoncelight.dk

Heller ikke under udvidedet søgning kan jeg finde gratis annoncer.

"Gratis annoncer" er ikke en kategori, derfor kan du ikke vælge dem i menuen eller vælge dem i søgningen. 

På alle kategorisider, som eksempelvis "Hele landet", bliver der først vist alle annoncer fra VIP annoncører, derefter kommer alle annoncer fra gratis annoncører. 

Super Annoncen for "Gratis annoncer" bliver vist i toppen af alle annoncer oprettet af gratis brugere. Der bliver ikke vist Super Annoncer i toppen af annoncer oprettet af VIP brugere.

Eksempel på en annonce fra en VIP bruger:
https://annoncelight.dk/showad/221658

Eksempel på en annonce fra en gratis bruger:
https://annoncelight.dk/showad/222297

Læg mærke til at der ingen Superannoncer bliver vist i toppen af den annonce, som er oprettet af VIP brugeren, mens der bliver vist Super Annoncer i toppen af den annonce oprettet af en gratis bruger. Det er denne placering der menes med "Gratis annoncer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Angående de Superannoncer - de er da Dumme.

Jeg ser på fyn siden - 2 fra Jylland

Jeg ser på siden fra Midtjylland, helt fyldt ud 10 min efter midnat.

Der er så få pladser at piger må lægger deres Super annoncer i områder de ikke arbejder i.

Og jeg GIDER ikke se Piger fra Jylland annoncere på Fyn, det er IKKE interessant

Og jeg er TRÆT af dem der er der 2 sekunder efter midnat, altid de samme

Som bruger er Super Annoncer lidt ligegyldige, altid det samme, eller forkert anbragt på grund af pladsmangel eller ønske om at få mest mulig eksponering.

I burde lave nogle regler om annoncering uden for arbejdsområde og nogle flere pladser i de mest populære områder

Del dette indlæg


Link til indlæg
RimligRar skrev, for 3 timer siden:

Angående de Superannoncer - de er da Dumme.

Jeg ser på fyn siden - 2 fra Jylland

Jeg ser på siden fra Midtjylland, helt fyldt ud 10 min efter midnat.

Der er så få pladser at piger må lægger deres Super annoncer i områder de ikke arbejder i.

Og jeg GIDER ikke se Piger fra Jylland annoncere på Fyn, det er IKKE interessant

Og jeg er TRÆT af dem der er der 2 sekunder efter midnat, altid de samme

Som bruger er Super Annoncer lidt ligegyldige, altid det samme, eller forkert anbragt på grund af pladsmangel eller ønske om at få mest mulig eksponering.

I burde lave nogle regler om annoncering uden for arbejdsområde og nogle flere pladser i de mest populære områder

Som VIP bruger har man mulighed for at booke sin Super Annonce frem i tiden, hvilket rigtig mange faktisk gør brug af. Eksempelvis er der på nuværende tidspunkt allerede 20 Super Annoncer booket til imorgen. 

Der vil selvfølgelig altid være rift om de mest populære placeringer, så bl.a. forsiden mere eller mindre altid vil være udsolgt tidligt på dagen. 

Vi blander os ikke i om piger i Jylland vælger at annoncere på Fyn, det må være helt op til dem. Men de gør det nok, fordi de har erfaring med at flere af deres kunder gerne kommer fra Fyn, for at besøge dem.

Vi har heller ingen planer om at udvide antallet. Vi synes seks pladser i hvert område er passende, i forhold til hvor meget de fylder på siden og hvor meget eksponering den enkelte Super Annonce får.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Administrator skrev, for 5 timer siden:

Som VIP bruger har man mulighed for at booke sin Super Annonce frem i tiden, hvilket rigtig mange faktisk gør brug af. Eksempelvis er der på nuværende tidspunkt allerede 20 Super Annoncer booket til imorgen. 

Der vil selvfølgelig altid være rift om de mest populære placeringer, så bl.a. forsiden mere eller mindre altid vil være udsolgt tidligt på dagen. 

Vi blander os ikke i om piger i Jylland vælger at annoncere på Fyn, det må være helt op til dem. Men de gør det nok, fordi de har erfaring med at flere af deres kunder gerne kommer fra Fyn, for at besøge dem.

Vi har heller ingen planer om at udvide antallet. Vi synes seks pladser i hvert område er passende, i forhold til hvor meget de fylder på siden og hvor meget eksponering den enkelte Super Annonce får.

Så kunne i evt gøre ligesom E.B og lave et område der hedder Østjylland. Der er 3 piger Fra midtjylland der har været nødt til at bruge Fyn siden idag. Mit gæt er at de gør det fordi der ikke er pladser nok, ikke fordi de vil prøve at lokke os ud på en længere køretur. 

Ifølge anmeldelser herinde sker det næsten aldrig at folk på Fyn tager til Jylland for at møde en pige. Pigerne er ikke dumme, det ved de meget hurtigt.

Et Østjyland område ville lette presset. Superannoncer er en god ide, men når det er " først til mølle " princippet der gælder, bliver det lynhurtigt domineret af enkelt personer

Drop dog den med at kunne forudbestille, lad den naturlige udvælgelse bestemme. 

Sgu som i Legoland hvor man kommer først i køerne for en 2 - 300kr ekstra - god forretning måske, men et skidt signal at sende

Del dette indlæg


Link til indlæg
RimligRar skrev, for 3 minutter siden:

Så kunne i evt gøre ligesom E.B og lave et område der hedder Østjylland. Der er 3 piger Fra midtjylland der har været nødt til at bruge Fyn siden idag. Mit gæt er at de gør det fordi der ikke er pladser nok, ikke fordi de vil prøve at lokke os ud på en længere køretur. 

Ifølge anmeldelser herinde sker det næsten aldrig at folk på Fyn tager til Jylland for at møde en pige. Pigerne er ikke dumme, det ved de meget hurtigt.

Et Østjyland område ville lette presset. Superannoncer er en god ide, men når det er " først til mølle " princippet der gælder, bliver det lynhurtigt domineret af enkelt personer

Drop dog den med at kunne forudbestille, lad den naturlige udvælgelse bestemme. 

Sgu som i Legoland hvor man kommer først i køerne for en 2 - 300kr ekstra - god forretning måske, men et skidt signal at sende

De tre annoncer du hentyder til, er nu alle i region Syddanmark, nemlig i Vejle, Kolding og Holsted. 

Jeg skal ikke afvise at vi en dag, vælger at udvide regionerne, til de samme som vi benytter her på Eroguide.

Vi har ingen planer om at droppe muligheden for at forudbestille. Vi har mange annoncører der er glade for denne mulighed.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Administrator skrev, for 8 timer siden:

De tre annoncer du hentyder til, er nu alle i region Syddanmar

Annoncelights opdeling har da intet med Regionerne at gøre. Og har aldrig haft det. Det må være en undskyldning du opfinder mens du skriver det!!

At Jylland bruger Fyn siden er næsvist og hensynsløst overfor pigerne på Fyn.

Redigeret af RimligRar

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må sige at vi hidtil har været glade for at annoncere på Annoncelight.dk, og jeg vil bestemt anbefale andre også at gøre det.

Men vi er gået i tænkeboks, og har pt undladt at forny vores vip abonnement til nu 599 kr om måneden.

VIP er fremragende så længe du tilkøber, og forudbestiller super annoncer til priser der er absolut rimelige.

Men køber vi som et website ikke super annoncer, og nøjes vi med at aktivere vores annonce dagligt, hvor vi gemmes under en overskrift "Websites", som der skal klikkes på for at finde os, og når vi i løbet af no timer glider ned af listen, så forsvinder vi i mængden som nålen i høstakken.

Vores indtryk som web annoncør på Annoncelight.dk, er efterhånden at de gratis muligheder et abonnement indeholder, ikke har værdi for os længere, og at de ikke kan få det uden at foretage tilkøb.

Vi afventer og vil følge med i om Annoncelight.dk kommer med ændringer af værdi for os, som fortsættende  annoncør for et website.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når vi har købt en super annonce, hvilket vi har købt pt.

Så forekommer det mig at vi ikke samtidig kan benytte den gratis oprettelse en gang daglig af ens annonce?

Er det korrekt?

Når jeg går ind i kontrol panelet mødes jeg af denne meddelelse:

Annoncen vil forblive aktiv indtil midnat

Skjul fra sitet
Planlæg aktivering

Klikker jeg på Planlæg aktivering får jeg denne meddelelse:

"Som VIP kan du sætte din annonce til at blive aktiveret op til syv dage frem i tiden i stedet for at skulle gøre det dagligt manuelt. Samtidigt kan du vælge op til tre tidspunkter pr. dag hvor annoncen skal rykkes til top.

Aktiveringsliste Priser: Automatisk aktivering, pr. dag: 2 point
Ryk til top, pr. stk: 1 point"

Betyder det, at når vi har en aktiv super annonce, så kan vi ikke samtidig aktivere en daglig gratis annonce?

Jeg har benyttet mig af mens vi har en super annonce, at rykke vores gratis annonce op.

Når jeg gør det, og jeg betaler 1 point for det, så kan vi have både den gratis og vores super annonce synlig på samme tid.

Men taxameteret klikker godt nok derudad, hvis man vælger at holde ens gratis annonce i top på den måde.

Grunden til at jeg spørger er ikke kun økonomisk motiveret.

Årsagen er også at den gratis annonce har en overskrift, et budskab pt som det er vigtigt for os at få ud, men som ikke er synlig i en super annonce, før man klikker på den, og her kan læse samme overskrift i annoncen.
I den gratis annonce er denne overskrift, samt de vigtigste første tekstlinjer læsbare, før man klikker på annoncen.

Et Banner

Løsningen på hele denne problemstilling, synes at være køb af et fedt banner, enten på Al, eller både på AL og EG?

Men allerede under forberedelserne til lanceringen af vores website forespurgte jeg på muligheden hos AL, og fik et yderst detaljeret, men også meget teknisk materiale tilbage, som vi ikke forstod en brik af.

Jeg vendte det med en kammerat som driver en webshop, og som mente at kunne omsætte materialet til et udgift estimat på ca 55000 kr for et banner i 1 måned på AL?

Lyder det plausibelt?

Hvis ja er det desværre udelukket for os :(

Men der stod også i svaret at de var åbne for et godt åbningstilbud, men det har vi ikke fulgt op på.

Men skåret ind til benet, hvad vil et sådant banner ca koste på 24, 48, 72 timers basis af gangen.
Eventuelt rabat baseret på at des længere man bestiller, des større rabat.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må jo prøve mig lidt frem :)

Interessant:

"Vil du købe bannerplads på vores side, så har vi mange forskellige muligheder. Kontakt [email protected] for flere informationer om priser og muligheder. Listepriserne for topbanneret er som udgangspunkt omkring to kroner pr. visning."'

( scroll ned i bunden )

https://annoncelight.dk/

Man kan jo faktisk få lige så meget budskab med i ens tværgående gratis annonce, som man kan med et banner.

Hvis man så bruger points nok til det, kan man få ens annonce til at ligge meget højt i den tid af gangen, som brug af et point til en værdi af 2 kr giver.

Det er selvklart ikke økonomisk konkurrence dygtigt med køb af en Super annonce, men muligvis er det med køb af et banner?

Jeg har fået accept af min partner bag vort site, til at bruge løs af de points vi har tilbage af de 200 vi købte for 800 kr, til at rykke op dagen lang.

Vi får se om det giver fornuftig mening at gøre det.

Fordelen er dog at man kan vægte dagtimerne, og droppe at betale for fremhævet annoncering i nattetimerne.

Men jo du  kan hurtigt bruge de 25 point som en super annonce koster på forsiden i 24 timer.

Dem er der også af gode grunde rift om.

Vi har en super annonce på næste gang den 12, 13 og 14/11, og for en uge siden var det de tidligste vi kunne købe.

Heldigvis ser det ud til at flere og flere ser værdien af super annoncer på AL, og vælger at sikre sig dem i god tid.

Hvilket man kun kan, hvis man vælger et løbende VIP abonnement.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så blev vi VIP igen, og har købt 200 point for 800 kr.

Men nu tror jeg altså at vi nedprioriterer super annoncer, og bruger løs 1 point af gangen en rum tid?

Det kan man gøre 25 gange for det en super annonce koster i 24 timer, men man skal godt nok holde ved.

Men på fridage hvor man har muligheden, tænker jeg at prioritere 8 - 12 timer, til at rykke op 1 - 2 gange i timen.

Har man lavet en annonce der er bedre end en superannonce, hvis bare den ligger øverst, så fanger den altså noget bedre end en superannonce.

Men det er klart at det ikke er økonomisk 24 timer døgnet rundt, at bruge 1 point på at ligger øverst i alt fra 1 - 10 minutter.

Nøj hvor jeg ser frem til om AL vil komme med et bedre tilbud, differentieret på pris og tid for at booste ens annonce til toppen med point.

Det kan jeg så godt se at vi allerede får, på den konto at der er spids og lav belastning på hen over døgnet, men hvis man som VIP kunne forhåndsreservere oprykninger forud til når som helst, efter først til mølle princippet, så kunne det blive mere interessant at gøre det.

Som et website er vi udfordret af at pigerne konkurrerer om pladsen i toppen, og når først de gør det når de er på arbejde, kan det blive dyrt at holde trit med dem.

Så hvis døgnet blev interval opdelt, og efter pris, kunne vi måske have en interesse i at købe pladserne udenfor spidsbelastningerne.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...