Hop til indhold
KimLL

Kondom

Recommended Posts

Guest Bad boy
Samson skrev, for 1 minut siden:

og kontanter.. ;)

Ja :D Ellers får man ikke kondom, og ingen pussy :o

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bad boy skrev, for 46 minutter siden:

Det har de :) Du skal bare have dig selv med ;)

Ja vi har - medmindre du selvfølgelig har en eller anden allergi overfor almindelige kondomer eller bruger en super ekstraordinær størrelse  ;):P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Relevant spørgsmål,,, fin din egen størrelse på kondomet er du som jeg

( lidt irriterende) veludrustet så oplever du at standard størrelse på kondomet ikke duer,,,så prøv dig frem og god fornøjelse 

Del dette indlæg

Link til indlæg
KimLL skrev, for 55 minutter siden:

Måske et dumt spørgsmål.. Men jeg er ny i gamet. Medbringer man selv kondomer, eller har GP normalvis selv kondomer?

Det er bestemt ikke et dumt spørgsmål, og viser jo også at du tænker på sikkerhed. Jeg har aldrig oplevet at pigen ikke havde kondomer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

I DK, Tyskland, Holland, Norge, Sverige, Tjekkiet, Østrig, Schweiz kan du sagtens stole på de kondommer, der er på stederne. Skal du rejse andre steder er det en klog idé at medbringe hjemmefra - specielt hvis du skal til Asien, hvor en størrelse XL derude kan vise sig at svare til en størrelse Small herhjemme

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, den 2017-08-22 at 11:56:

Det er bestemt ikke et dumt spørgsmål, og viser jo også at du tænker på sikkerhed. Jeg har aldrig oplevet at pigen ikke havde kondomer.

Frågan är inte dum! Jag har både i Sverige och i Finland i flera fall varit med om att glädjeflickan inte haft kondomer - I ett fall köptes kondomer på väg till hotellet, men i de andra fallen knullade vi helt enkelt utan. I de senare fallen fick jag intrycket att flickan inte hade kondomer eftersom hon helst knullade utan. I ytterligare några fall vet jag inte om glädjeflickan hade några kondomer eftersom hon började rida mig utan att ens fråga om jag ville använda kondom eller inte.

På kliniker i Danmark och i en del andra länder kan man nog alltid räkna med att det finns kondomer av god kvalité. Men med eskorter är det inte ens i Västeuropa alltid säkert att de har kondomer så vill man vara riktigt säker är det säkrast att ha egna om man är rädd (bange) för att knulla utan!

Redigeret af Bror Myra

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...