Hop til indhold

Recommended Posts

Guest 8270
SuperWood skrev, for 3 timer siden:

Hej Daddys, jeg er så heldig at ha fået en aftale i hus med den smukke studine https://sugardaters.dk/show?alias=Studine24

Så ville meget gerne høre om der er nogen der har erfaringer med hende inden, gode som dårlige :) på forhånd tak

Jeg har en aftale med hende i den kommende weekend - vi taler lidt om det er hos hende, eller på hotel :-)

en nat med hende, 2000 DKK - så jeg skal være udhvilet inden vi mødes :-)

hvad med dig - hvad har i aftalt ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har samme aftale

8270 skrev, for 1 time siden:

Jeg har en aftale med hende i den kommende weekend - vi taler lidt om det er hos hende, eller på hotel :-)

en nat med hende, 2000 DKK - så jeg skal være udhvilet inden vi mødes :-)

hvad med dig - hvad har i aftalt ?

Jeg har nogenlunde samme aftale med hende, skal dog forgå hos mig i løbet af ugen og ikke en hel nat, kun et par timer, der skal nok komme en andmeldes :) må indrømme hun virker som en utrolig sød og imødekommende pige og kunne virklig godt tænke mig at høre fra nogen som har set hende før..

Del dette indlæg


Link til indlæg
ViborgMand skrev, for 10 timer siden:

Hun har slettet profilen, gad nok ikke i skrev om hende her :-)

Tror nu bare hun ikke gider dig, for hun er her skam endnu :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand
The_Man skrev, for 10 timer siden:

Tror nu bare hun ikke gider dig, for hun er her skam endnu :D

Sikkert. Men hvad gør det, det er jo kun en luder!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
ViborgMand skrev, 1 time siden:

Sikkert. Men hvad gør det, det er jo kun en luder!!!

Hov kan vi ikke holde en pæn tone, hvis det er sådan du snakker til pigerne kan jeg godt forstå hvis du bliver blokeret

Del dette indlæg


Link til indlæg
ViborgMand skrev, for 6 timer siden:

Sikkert. Men hvad gør det, det er jo kun en luder!!!

Lad være med at tud fordi hun har blokkede dig, og hvis du kun mener de piger herinde der det du kalder dem, hvorfor er du så derinde ?? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand
The_Man skrev, for 17 timer siden:

Lad være med at tud fordi hun har blokkede dig, og hvis du kun mener de piger herinde der det du kalder dem, hvorfor er du så derinde ?? 

Af samme grund som dig, at kneppe dem for penge. Det er det en luder gør

Del dette indlæg


Link til indlæg
ViborgMand skrev, for 31 minutter siden:

Af samme grund som dig, at kneppe dem for penge. Det er det en luder gør

Kan godt forstå alle de piger blokker dig når du snakker sådan om dem 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand
The_Man skrev, den 24/8/2017 at 18:30:

Kan godt forstå alle de piger blokker dig når du snakker sådan om dem 

Der er ingen der har blokeret mig. Du sidder jo bare og opfinder ting i dit lille grimme hovede!

Del dette indlæg


Link til indlæg
ViborgMand skrev, for 8 timer siden:

Der er ingen der har blokeret mig. Du sidder jo bare og opfinder ting i dit lille grimme hovede!

Du har sagt flere gange at de profiler vi snakker om er slettet, men vi andre kan jo godt se dem, så må det jo betyde at DE har blokket dig, ;-) 

Der er jo bare nogle der ikke kan tag et nej/afvisning :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Khaine skrev, for 11 timer siden:

Hvad blev der af anmeldelserne? :-)

Hej sorry :) Må indrømme jeg fik aldrig mødt hende, havde ellers fået telefon nummer og sms'et med hende og det hele, men på selve dagen hørt jeg ikke mere fra hende..

Del dette indlæg


Link til indlæg
ViborgMand skrev, den 26/8/2017 at 07:33:

Der er ingen der har blokeret mig. Du sidder jo bare og opfinder ting i dit lille grimme hovede!

Du er da virkelig en underlig fyr at høre på. Kan du ikke gå ind på Ekstra Bladets Nationen og lege i stedet for herinde. Hvorfor pokker bliver du ikke smidt ud herindefra med det sprog og nedværdigende tale du fører dig frem med ?????

Del dette indlæg


Link til indlæg
SuperWood skrev, for 18 timer siden:

Hej sorry :) Må indrømme jeg fik aldrig mødt hende, havde ellers fået telefon nummer og sms'et med hende og det hele, men på selve dagen hørt jeg ikke mere fra hende..

En lille smule typisk desværre for profilerne på Sugardaters. Men det skal selvfølgeligt ikke gå ud over de få der er som er der fordi de kan lide sex og hygge, og ikke bare leger prinsesser for 5000 kr for en time. De gode sugarbabes findes derinde, men man skal desværre bare kysse en pokkers masser frøer inden man finder den smukke prinsesse som er der af lyst.

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, for 5 timer siden:

En lille smule typisk desværre for profilerne på Sugardaters. Men det skal selvfølgeligt ikke gå ud over de få der er som er der fordi de kan lide sex og hygge, og ikke bare leger prinsesser for 5000 kr for en time. De gode sugarbabes findes derinde, men man skal desværre bare kysse en pokkers masser frøer inden man finder den smukke prinsesse som er der af lyst.

Jeg tar det ikke så tungt :) det er jo nærmest hvad man kan forvente, jeg fandt heldigvis hurtigt en anden at mødes med, smukker og yngre model.. haha.. Jeg er heldigvis kun blevet "brændt af" meget få gange i forhold til hvor mange jeg har mødtes med og har kun haft gode oplevelser, har den opfattelse hvis man behandler andre med respekt og forståelse får man også det samme igen :) God dag..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...