Hop til indhold
Casper_

Cassiopeia Amanda super lækker oplevelse

Recommended Posts

til dem som går op i det så undskyld manglede tegnsætningen (.&,)

jeg kunne ikke finde en om Amanda fra cassiopeia. Så jeg vælger, at dele lidt fra min eventyr. 

Jeg har i et godt stykke tid været på jagt, efter pigen som kan give oplevelsen, af at det er lysten der driver og man bare har frit spild, og hun nyder det man gøre (uden at det er falsk)

Amandag er uretfærdig lækker 

de smukkeste ungpige bryster og ekstrem lækker fisse ( med smukke røde krøller) jeg var allerede tændt da jeg så hun kom ind. 

Inden jeg kom til adressen var jeg besluttet på kun at prøve (for 700kr dansk) en pris i den lidt høje ende men fuck det. 

 

Hun kommer ind, vi taler og jeg finder hurtigt 1200kr frem i blander sedler, for Wauu en pige. 

Hun er den pige man vender sig om på gaden, hun er den pige du ville ønske du kunne score og bare kysse på hele dage.

 

nå men efter et langt saftigt forspil med masser af kys( de frække og våde hvor mam bider blidt i læberne osv) og skal da lige sige hendes fisse er lækker at slikke. 

Hun dufter godt og dufter ren hvilket er yderst vigtigt. 

Hun vrider sig på den helt rigtige måde så man er sikker på det man gøre er noget hun både elsker og nyder, og mam mærker fint når mam finder hendes g punk.

der efter  om på ryggen og Wau dem pige kan arbejde, det var så sexet og hot jeg kom alt for hurtigt Men det var synet afsmå sved perler der kom  ned over hendes smukke ungpige bryster der var skyld  i jeg ikke kunne fokusere på at holde mig tilbage. 

Jeg kom i et brøl som en nedlagt Bjørn. Hun fortsatte (i en lidt falsk orgasme men fuck det) med at ride mig helt færdigt 

i ved så man få de der små kramper og bukker sammen. 

Ned og ligge på siden kysse og kæle, jeg var faktisk færdig 

jeg var mere slap end en sytråd. 

Men jeg tænkte den her pige ville jeg bare prøve mere med. 

Så jeg slikker hende noget mere

og med udsyn til de smukke patter og den lækre fisse bliver jeg hurtigt hård. 

Mig mens jeg med hånden lige gøre mig selv lidt mere hård og lejer med hendes klit med tommelfingeren får jeg lille Frederik hård og konsom kommer på

og tager hende i en perfekt doggy. 

At se hendes lækre røv ( man ville ønske man måtte tag hende analt der men ) og se de smukke bryster danse en lækker vals i spejlet. 

Kommer jeg hurtigt igen.   

Alt er kogt lidt ned. 

Og undskylder for stave fejl

kommer jeg igen hell Yes ( der er alt for længe til fredag)

pige 10/10

behandling 10/10

indlevelse 9/10( kun fordi hun fik orgasme sammen tid som mig og er mig lidt for erfaren til at mærke se og høre det) men pyt hun får sku 10/10 set var jo for min skyld 

hun kommer på min top 4

på en klart første plads

se 3 andre kan findes på annoncelight og er danske  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AmandaCassiopeia

Hej Casper

Tak for den meget søde anmeldelse. Jeg får helt røde kinder :) 

Jeg er er ked af, hvis du havde oplevelsen af at jeg fakede. Jeg respekterer din oplevelse. Dog vil jeg sige, at orgasmer er forskellige. Der er dem, der er som en voldsom tsunami, og så er der de stille briser, der let stryger gennem kroppen - og alt ind imellem. De er alle sammen fantastiske. Måske var det en halv eller kvart orgasme. Who knows :) Jeg gør i hvert fald mit bedste for at "holde det real".

Jeg er glad for at du havde en god oplevelse og ville fortælle om den.

Redigeret af AmandaCassiopeia

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmandaCassiopeia skrev, for 1 time siden:

Hej Casper

Tak for den meget søde anmeldelse. Jeg får helt røde kinder  

Jeg er er ked af, hvis du havde oplevelsen af at jeg fakede. Jeg respekterer din oplevelse. Dog vil jeg sige, at orgasmer er forskellige. Der er dem, der er som en voldsom tsunami, og så er der de stille briser, der let stryger gennem kroppen - og alt ind imellem. De er alle sammen fantastiske. Måske var det en halv eller kvart orgasme. Who knows  Jeg gør i hvert fald mit bedste for at "holde det real".

Jeg er glad for at du havde en god oplevelse og ville fortælle om den.

Smiler 

tak for dejligt svar. 

Og jeg glæder mig til næste gang jeg kan komme forbi. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Casper_ skrev, for 5 timer siden:

 

de smukkeste ungpige bryster og ekstrem lækker fisse ( med smukke røde krøller) jeg var allerede tændt da jeg så hun kom ind. 

 

Hun vrider sig på den helt rigtige måde så man er sikker på det man gøre er noget hun både elsker og nyder, og mam mærker fint når mam finder hendes g punk.

 

 

Hvordan mærkede du, når du ramte hendes g-punkt? - Kunne du mærke det med pikken, eller havde du fingre op i skeden på hende?

Er det korrekt set på et af billederne, at hun har en rød hår-dusk på fissen?

Tak for en sød beskrivelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pigeforskeren skrev, for 7 minutter siden:

Er det korrekt set på et af billederne, at hun har en rød hår-dusk på fissen?

mon ikke?

Casper_ skrev, for 5 timer siden:

de smukkeste ungpige bryster og ekstrem lækker fisse ( med smukke røde krøller)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Shit... trist jeg spildt mine penge i går på en tam oplevelse da jeg kunne ellers havde besøgt Amanda i dag! Lyder lækkert. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AdamKBH skrev, for 7 timer siden:

Shit... trist jeg spildt mine penge i går på en tam oplevelse da jeg kunne ellers havde besøgt Amanda i dag! Lyder lækkert. 

Naturligvis ærgerligt, men på spildt nøjagtig på hvem er nok relativt væsentligt, hvis din kommentar skal være af almen interesse. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...