Hop til indhold

”Rigtig” Sugardating

Featured Replies

Skrevet

DISCLAIMER: Dette er ikke en debat om hvorvidt sugardating er prostitution – det er det, i sidste ende slut :)

Jeg har læst riiigtigt mange posts herinde efterhånden der siger ”det er kun/stort set kun sex for penge pigerne vil have” og jeg har riiiigtigt mange gange skrevet, du finder hvad du søger efter. Både med hvordan man henvender sig, hvordan man udformer sin profil tekst, det/de billeder man bruger, og endda ens brugernavn.

Så nedenstående er mine tanker omkring disse ting, baseret på samtaler omkring sugardating med de piger jeg har mødt igennem siden, sjovt nok snakkes der rigtigt meget om siden på første date... giver mening da det vel egentligt er det eneste man har tilfælles, men jeg har i hver fald lært en del af de samtaler.

Brugernavn

Drop navne som ”BigDickDaddy”, ”StorFyrKBH”, ”Torben22cm” med disse navne indikere du med det samme at du møder op ”med dilleren ude af bukserne” for at citere en pige direkte, hun forklarede at den slags brugernavne resulterede i at beskeden blev slettet, da hun ikke ville mødes med det eneste formål at have sex.

Find i stedet på et brugernavn der fortæller lidt om dig, det er faktisk ikke så svært :)

Profil teksten

Brug tid på at fortælle hvem du er, og hvad du søger efter – jeg fik meget opmærksomhed på min fordi jeg blandt andet havde en ”Andre sugarbabes har sagt” sektion, den var der en del der syntes var sjov.

Bare at skrive ”Frisk fyr søger fisse”, jamen så er det, dem der søger de berømte ”korte møder” der vil svare på din besked, hvis de overhoved kigger på din profil.

Se profil teksten som det dating CV ;)

Profil billedet

Kommer meget an på hvilken slags pige du søger, dem der ønsker ”korte møder” kigger sjældent på din profil, så dem er der ikke rigtigt nogen grund til at henvende sig til. Jeg har selv haft held med at bruge et billede som jeg også kunne finde på at bruge på linkedIn.

Jeg tror ikke det skader at have billeder der viser du har ”råd”, men det appellere nok mere til det segment af pigerne som nogle ville definere som ”gold-diggers”. Jeg havde et billede hvor jeg stod ved siden af min bil (klassisk karl-smart billede), det resulterede i en stigning af ”40.000 for en weekend” beskeder... ikke det jeg søgte eller havde råd til.

Jeg har så heller ikke en imponerende krop at reklamere med ;)

Henvendelse

Jeg har altid meldt meget klart ud hvad jeg søger og kan tilbyde, uforpligtende dating og økonomisk ”støtte”. Jeg havde et standard brev som blev tilpasset og modificeret som jeg fandt ud af hvad der virkede og gav svar – standard brev er tidsbesparende, men det er en rigtig god ide at rette det til baseret på pigens profil tekst, hvis der er noget du kan tages udgangspunkt i fx ”jeg elsker god vin” eller ”elsker Game of thrones”.

Giv hende noget hun kan og har lyst til at svare på.

Det er naturligvis ikke en sten sikker opskrift, men når jeg læser de her ”det er KUN sex for penge tråde” så tænker jeg, ”jamen hvis det ikke er det du søger, men kun det du finder... så søger du forkert”

Håber det er brugbart for nogen derude... hvis I har lyst til at læse om mine oplevelser med sugardating, så har jeg skrevet 2 meeeeget lange indlæg om det, de kan findes her.

Skrevet
Sparkster skrev, for 24 minutter siden:

DISCLAIMER: Dette er ikke en debat om hvorvidt sugardating er prostitution – det er det, i sidste ende slut :)

Jeg har læst riiigtigt mange posts herinde efterhånden der siger ”det er kun/stort set kun sex for penge pigerne vil have” og jeg har riiiigtigt mange gange skrevet, du finder hvad du søger efter. Både med hvordan man henvender sig, hvordan man udformer sin profil tekst, det/de billeder man bruger, og endda ens brugernavn.

Så nedenstående er mine tanker omkring disse ting, baseret på samtaler omkring sugardating med de piger jeg har mødt igennem siden, sjovt nok snakkes der rigtigt meget om siden på første date... giver mening da det vel egentligt er det eneste man har tilfælles, men jeg har i hver fald lært en del af de samtaler.

Jeg syntes at det er nogen fine råd du kommer med, blandt andet baseret på noget af det feedback du har fået. Jeg står lidt i samme situation, i og med at jeg faktisk også er på udkig efter RIGTIG sugardating. Altså at dyrke konceptet som det egentligt var tiltænkt. Jeg har snart været medlem i et års tid eller så, on and off, og mit indtryk er at det har ændret noget karakter i forhold til hvordan det var da det startede op for nogen år siden. Andelen af profiler der reklamerer for "hurtige møder for sugar" dominerer nok mere klart, i forhold til opstarten. Det minder altså efterhånden mere om GP møder, men er noget mere informelt, og de fleste SDere gør det mest på fritids basis eller som sidebeskæftigelse. 

Jeg er ikke helt enig med dig i at SD er 100% prostitution. Man kan altid argumentere for det synspunkt at selve SD konceptet er en art prostitution. Men min pointe er sådan set at jeg har prøvet at date derinde uden at skulle betale for noget. Ligesom jeg fx. har givet en middag, uden at få sex igen. Det vil sige at der sagtens kan forekomme almindelig dating på SD. Men jeg indrømmer blankt at disse tilfælde nok hører til et klart mindretal. 

Jeg er enig med dig vedrørende brugernavn og profiltekst. Hvad angår profilbillede, så vil jeg klart anbefale at man sætter et billede på. Lige meget om man søger de korte eller de lange forhold, så vil en SB altid vurdere dig i forhold til billedet. Man skal overveje at mange piger/kvinder netop har valgt SD pga. at man meget skrappere kan sortere blandt mulige kunder/bejlere, og her spiller udseende helt sikkert en rolle. Jeg er også enig med dig i at man skal holde igen med "karl-smart" billeder, da de helt sikkert vil tiltrække bestemte piger. Omvendt er det nok en god ide at bruge et lidt seriøst billede, og helt afholde sig fra at bruge "pik-billeder" og lignende. Sugarbaben vil helt sikkert bruge seriøsitet og pålidelighed som kriterie, i sin udvælgelsesprocess. 

Det er en fin ide med standard brev der tilpasses løbende, lidt ligesom en jobansøgning. Men det er også en god ide at have det meste information på ens profilside. For muligvis er der de babes der kun er ude efter hurtige møder, som måske ikke bruger tid på at læse profiler, men de mere seriøse der leder efter længere forhold vil helt sikkert bruge tid på at indsamle information om potentielle partnere. Noget andet er at man også skal passe på med at sende for lange beskeder, eftersom man blot risikerer at de bliver ignoreret. Desuden er det heller ikke nogen god ide at nævne pengebeløb som det første i en besked, hvis man er ude efter længere forhold. Her skal man træde lidt varsomt. 
Lige meget hvad, så skal man dog være indstillet på at ens beskeder kan blive ignoreret eller kun blive besvaret meget kort. Enten pga at SBere på den anden side er ligeglade/uinteresserede eller fordi at de bliver overvældet af en stor mængde beskeder. Da mange mænd skyder med spredehagl, og sender beskeder afsted til stort set alle profiler. 

Jeg vil læse dine erfaringer med den største fornøjelse, det kan jo være at jeg bliver klogere på nogen ting. :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.