Hop til indhold

Recommended Posts

Ved ikke lige hvem, der skulle ligge inde med den slags viden. Hvad med at henvende dig til nogen piger efter din smag og høre nærmere om de ville være med på "legen"? Tvivler på at nogen ligefrem annoncerer med den fetish.

Del dette indlæg


Link til indlæg
tobias553 skrev, for 4 minutter siden:

nogle der ved hvad man skal få en gp til at spise så kan hun slå nogle store hørmere sagt lige ud?

....tja, hvad spiser du selv når du vil brænde et par ordentlige hørmere af? ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lange skrev, for 7 minutter siden:

Ved ikke lige hvem, der skulle ligge inde med den slags viden. Hvad med at henvende dig til nogen piger efter din smag og høre nærmere om de ville være med på "legen"? Tvivler på at nogen ligefrem annoncerer med den fetish.

tror ikke det bliver problemet at pigerne ikke går med til det. så lige nu tænker jeg mere på hvordan jeg får dem til at prutte end hvem som er med på det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lakrids. Jeg prutter altid, når jeg har spist Haribo lakridser. Stærk piratos sætter gang i min mave.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lange skrev, for 7 minutter siden:

Lakrids. Jeg prutter altid, når jeg har spist Haribo lakridser. Stærk piratos sætter gang i min mave.

Okay tak for rådet, andre særiøse bud? Har læst lactolose burde gøre noget. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tobias553 skrev, for 27 minutter siden:

nogle der ved hvad man skal få en gp til at spise så kan hun slå nogle store hørmere sagt lige ud?

Hvis du spiser/indtager meget protein så får du mere luft i maven end normalt. Men om det er noget der virker her og nu, eller kun på sigt, skal jeg ikke kunne sige. Det er et velkendt "fænomen" i træningskredse.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 9 minutter siden:

Lactolose giver da dårlig mave med mere end bare luft.. Hahaha.. 

Haha. Hvad får dig til at prutte så? Pyt så med det som kommer med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 12 minutter siden:

Hvis du spiser/indtager meget protein så får du mere luft i maven end normalt. Men om det er noget der virker her og nu, eller kun på sigt, skal jeg ikke kunne sige. Det er et velkendt "fænomen" i træningskredse.....

Det skal være her og nu princippet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja - frankfurtere får  altid mig til at prutte.

 

Apropos prutteri - så, så jeg fornylig en lettere moden webcam-girl - faktisk en højt estimeret en af slagsen på https://chaturbate.com/

med flere hundredtusinde følgere og vi var måske 3000 seere, som så hendes show, hvor hun kom til at prutte en del - både fra skeden og fra røven - og hun kunne da heller ikke selv lade være med at grine, da det fortsatte ;-)

Og det er det, der kan ske, når man bruger en dildo eller penis, på en bestemt måde - nærmest ligesom en cykelpumpe, så der pumpes luft op i skeden eller tarmen - og det kan give lidt højtryk og gøre ondt - og på et tidspunkt kommer det den anden vej.

Fordelen ved sådan en web-cam girl - er så at man ikke kan lugte noget ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Bløde løg, og ja rå løg, jo friskere jo bedre, tror bare ikke at en GP, vil spise rå løg, ellers godt med brunkål..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Iscenesat Virkelighed skrev, for 7 timer siden:

Kål? :D

Sikke da et fesent forslag I.V. :P

Medmindre du da mente en gang hjemmelavet brunkål med flæsk....

For gassen fra sådan en omgang, kan rydde selv de tættest befolkede hylder i forretningerne ved udsalgstide - fuldstændigt...:D

Redigeret af Anilingus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, for 28 minutter siden:

Sikke da et fesent forslag I.V. :P

Medmindre du da mente en gang hjemmelavet brunkål med flæsk....

For gassen fra sådan en omgang, kan rydde selv de tættest befolkede hylder i forretningerne ved udsalgstide - fuldstændigt...:D

særiøst? hvis du vil have pigens opmærksomhed så skriv til hende privat. ikke her på min tråd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
tobias553 skrev, for 37 minutter siden:

find opskriften på de magiske prutter og skriv den! det vil hjælpe

Kan godt være at jeg spørger dumt - men hvad er det du vil med de råd du får?

Luftudviklingen i tarmen er vidt forskellig fra menneske til menneske...

Som nogen rigtigt anfører giver visse fødevarer ved deres nedbrydning gennem tarmsystemet anledning til større gasudvikling end andet.

Er det mængden af luft du går efter eller er det den mest mulige ilde lugt ?

Lactulose som omtales, er et afføringsmiddel og ikke et middel til at fremkalde prutter - sukkerbaseret, som jeg lige husker det...

Mit forslag med brunkål er ikke helt idiotisk...

Kål er fiber og sukkeret giver gang i sagerne, mens flæsken giver proteinet og lugten.

Du skriver også, hvordan du får dem til at prutte ?

Ikke alle kan bare producere prutter på komando - heller ikke GP´er, end ikke selvom de får penge for det...

Jeg har engang set det praktiseret i en film, at der blev anvendt en akvariepumpelignende tingest til at blæse luft ind i røven med...

MEN, hvis det er noget du vil gå videre med, så skal du vide at vores tarmsystem er ekstremt følsomt for udefrakommende og unaturlige trykændringer.

Lidt luft, langsomt af naturlig vej, herunder sex, kan være OK, som Jernsvinet skriver.

Trykluft o.l. er decideret livsfarligt.

Større mængder luft er decideret ubehageligt for modtager, idet tarmen strækker sig voldsomt inde i bughulen og det gør herrenas, hvis man da ellers har prøvet det, f.eks. ved kikkertundersøgelse på hospitalet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, for 10 minutter siden:

Kan godt være at jeg spørger dumt - men hvad er det du vil med de råd du får?

Luftudviklingen i tarmen er vidt forskellig fra menneske til menneske...

Som nogen rigtigt anfører giver visse fødevarer ved deres nedbrydning gennem tarmsystemet anledning til større gasudvikling end andet.

Er det mængden af luft du går efter eller er det den mest mulige ilde lugt ?

Lactulose som omtales, er et afføringsmiddel og ikke et middel til at fremkalde prutter - sukkerbaseret, som jeg lige husker det...

Mit forslag med brunkål er ikke helt idiotisk...

Kål er fiber og sukkeret giver gang i sagerne, mens flæsken giver proteinet og lugten.

Du skriver også, hvordan du får dem til at prutte ?

Ikke alle kan bare producere prutter på komando - heller ikke GP´er, end ikke selvom de får penge for det...

Jeg har engang set det praktiseret i en film, at der blev anvendt en akvariepumpelignende tingest til at blæse luft ind i røven med...

MEN, hvis det er noget du vil gå videre med, så skal du vide at vores tarmsystem er ekstremt følsomt for udefrakommende og unaturlige trykændringer.

Lidt luft, langsomt af naturlig vej, herunder sex, kan være OK, som Jernsvinet skriver.

Trykluft o.l. er decideret livsfarligt.

Større mængder luft er decideret ubehageligt for modtager, idet tarmen strækker sig voldsomt inde i bughulen og det gør herrenas, hvis man da ellers har prøvet det, f.eks. ved kikkertundersøgelse på hospitalet.

tak for det. skriver lige privat

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...