Hop til indhold

Recommended Posts

pointplace1983 skrev, 1 time siden:

Er der nogen der har nylige billeder af søde Malii? Ser ud som om hun er blevet noget tungere i forhold til da jeg så hende sidste år?

takker

Har besøgt Malii idag og ingen tvivl om, t de første 3 billeder er helt nye, tog den dragt af hende som hun har på i billede 1. Hun er helt forrygende i sengen og udenfor også, jeg sprængte igen nogle grænser -tror ikke hun har nogen overhovedet, men er fin til at læse hvor jeg var henne så jeg hele tiden følte jeg kunne være med. Sidder her og skriver mens jeg stadig har fornemmelsen af hende oppe i mig - det var bare super dejligt. Hun er her måneden ud:-)

1955

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Mali sidst jeg var i Århus for 3 uger siden, en pludselig indskydelse en fredag eftermiddag, blev liderlig og købte avisen, jeg er meget til Thai piger, elsker sat slikke dem og nyder samværet med dem, de er meget mere og bedre end alle de øst piger som er her.

Nå men fandt nederst på siden en ladyboy, det da ingen af de andre svarede, tænkte havde læst om hende, kunne da prøve og det gjorde jeg så, kom i Tåsingegade hvor hun holdt til, kom ind, en god afslappet atmosfære, fik tøjet af og den stor øjeblikkeligt, Mali på knæ og sutte inden tøjet var helt af, hun kan sutte og slikke, nå vi fik tøjet af og så hendes pik, blev betænkelig da hun ville have jeg skulle sutte den, men ok gjorde det og frækt var det, hun blev godt stiv, så ville hun knæppe mig, men det var kommet for at knæppe hende, en lidt apart situation hun ville have min røv, så min mødom blev taget det gjorde nas men det gjorde også godt, kan sige det er ikke sidste gang jeg vil prøve at knæppes af en god pik, hun knæppede mig bagfra, fik mig vendt og med benene oppe om ørene fik jeg thaipik, kunne mærke eller høre hun var ved at komme, så trak hun sig ud og condom af og spermede ud over mit hoved og fik lidt af det i munden, det var en mærkelig oplevelse da jeg kunne lide det, så heller ikke sidste gang, men min pik stor stadig flot og stiv uden at den var blevet brugt, så hun tog den nu til roden og så kom jeg, Mali slugte alt mit sperm og slikkede mig helt ren efterfølgende.

1000kr for 45 minutter, ikke sidste gang med en trans eller en fyr tror jeg

Del dette indlæg


Link til indlæg

En stor tak til dem der har linket til de inspirerende videoer af den skønne Malii på redtube! 

Jeg går ud fra, at andre som jeg med stor iver har gået "Similar videos" igennem. Og måske også som jeg blevet lidt skuffet. Ingen kommer op på siden af Malii for mig at se. Har jeg bare været så heldig at tabe min ladyboy-mødom til verdens mest delikate ladyboy, den uovertrufne Malii?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pernielsen1959 skrev, den 10/15/2017 at 08:51:

Besøgte Mali sidst jeg var i Århus for 3 uger siden, en pludselig indskydelse en fredag eftermiddag, blev liderlig og købte avisen, jeg er meget til Thai piger, elsker sat slikke dem og nyder samværet med dem, de er meget mere og bedre end alle de øst piger som er her.

Nå men fandt nederst på siden en ladyboy, det da ingen af de andre svarede, tænkte havde læst om hende, kunne da prøve og det gjorde jeg så, kom i Tåsingegade hvor hun holdt til, kom ind, en god afslappet atmosfære, fik tøjet af og den stor øjeblikkeligt, Mali på knæ og sutte inden tøjet var helt af, hun kan sutte og slikke, nå vi fik tøjet af og så hendes pik, blev betænkelig da hun ville have jeg skulle sutte den, men ok gjorde det og frækt var det, hun blev godt stiv, så ville hun knæppe mig, men det var kommet for at knæppe hende, en lidt apart situation hun ville have min røv, så min mødom blev taget det gjorde nas men det gjorde også godt, kan sige det er ikke sidste gang jeg vil prøve at knæppes af en god pik, hun knæppede mig bagfra, fik mig vendt og med benene oppe om ørene fik jeg thaipik, kunne mærke eller høre hun var ved at komme, så trak hun sig ud og condom af og spermede ud over mit hoved og fik lidt af det i munden, det var en mærkelig oplevelse da jeg kunne lide det, så heller ikke sidste gang, men min pik stor stadig flot og stiv uden at den var blevet brugt, så hun tog den nu til roden og så kom jeg, Mali slugte alt mit sperm og slikkede mig helt ren efterfølgende.

1000kr for 45 minutter, ikke sidste gang med en trans eller en fyr tror jeg

hvor tyk så hun ud?

Del dette indlæg


Link til indlæg
cyklisten skrev, den ‎17‎-‎10‎-‎2017 at 08:33:

En stor tak til dem der har linket til de inspirerende videoer af den skønne Malii på redtube! 

Jeg går ud fra, at andre som jeg med stor iver har gået "Similar videos" igennem. Og måske også som jeg blevet lidt skuffet. Ingen kommer op på siden af Malii for mig at se. Har jeg bare været så heldig at tabe min ladyboy-mødom til verdens mest delikate ladyboy, den uovertrufne Malii?

Ja så er vi fælles om en fantastisk oplevelse, en som jeg gerne vil gentage med hende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Malii er fantastisk - men mamasan’en hun holder til hos er forfærdelig. Der er simpelthen for meget rod i hendes kalender så nu har jeg igen kørt forgæves Øøøøvvvv!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvor stor er Malii´s våben ???.. kan se hun er kommet til århus igen.. jeg påtænker at aflægge hende et besøg :)

god mandag der ude ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ero198 skrev, for 4 timer siden:

hvor stor er Malii´s våben ???.. kan se hun er kommet til århus igen.. jeg påtænker at aflægge hende et besøg :)

god mandag der ude ;)

 

se hendes profilbilleder det er ægte billeder også af hendes pik :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
ero198 skrev, for 3 timer siden:

er der ikke nogle som har besøgt hende - der vil sætte lidt tal på.. længde og tykkelse ?

va pokker skal du dog bruge centimeter til) for at prale eller er du nervøs for om du kan tage den? Undskyld men nogen gange blir der altså spurgt ind som i en børnehave - der er jo svaret helt konkret på dit spørgsmål!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
79tretten skrev, for 2 timer siden:

Jeg vil sige hun er lidt mindre end Karen -som du jo ved er 18x4 . Så 17x3.5 er mit bud. Tvivler dog på hun er i Aarhus nu. Hvor ser du annoncen?

Den er på annoncelight. Søg under Aarhus. Den er sat på kl 7 imorges.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg sprang hende over... Sendte hende en SMS og blev kimmet ned bagefter, lidt nederen for var på arbejde.... Skulle nok have brugt et taletidskort...

Del dette indlæg


Link til indlæg
doggingkbh skrev, for 6 timer siden:

Så er den da taget ned igen nu...!

Den er da lige her :

https://annoncelight./showad/231748

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og jeg har så lige besøgt hende i Århus. Og jo - der er blevet nogle få kilo mere af hende. Men hun er STADIGVÆK den lækreste, liderligste og mest indlevende LB jeg har oplevet i kongeriget. Hun er benchmarket for de andre LB’s. Det blev til 45 meget intense minutter med tastings fra hele buffet’en. Hun er SÅ meget en Dumle - blød, velsmagende og STÆRKT vanedannende 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...