Hop til indhold
Samson

dogging på senhøj rasteplads

Recommended Posts

jeg er har snakket med en sugarpige om hun har lyst til at lave dogging på senhøj(sydgående)

det skal foregå på mandag kl 12, og setuppet er således:

Det koster 100kr. (ethundrede!) pr mand at bruge hende som man vil.

Kondomer og hvad man ellers kunne have lyst til at bruge tager man selv med, men der er som sådan ikke noget hun siger nej til.

Hun tager den i alle huller, og man må som sagt bruge hende som man vil. Dog vil jeg foreslå, at dem der vil bruge kondom tager hende først;)

Piger er ikke skide køn, men slank, langt hår og ca 30år, og tænder på at blive udnyttet og brugt hårdt!

 

lad mig høre om det er noget folk vil. Endeligt svar for om det bliver til noget kommer på dagen inden kl 10.

tilmelding er ikke nødvendig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sørg nu for at få givet mændene med erigeret lem lidt instruktion omkring regler m.v først.  At bruge hende som man vil, kan skabe problemer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, 1 time siden:

Sørg nu for at få givet mændene med erigeret lem lidt instruktion omkring regler m.v først.  At bruge hende som man vil, kan skabe problemer. 

regler??.. Der er ingen.. Det er det der tænder hende. Men hvis man har en psykose, eller er psykopat.. Så skal man ikke komme.. 

ellers må der heller ikke filmes, skides eller urineres . Jeg skal have hende med i bilen bagefter ;) 

 

ingen link eller billeder. hvis i går op i udseende så er det nok ikke noget...

Del dette indlæg


Link til indlæg

100,00 pr mand??....jeg tror hun laver en prank med jer. - der er da ingen der vil tages i røven for 100,00 på en rasteplads....8 mand - og hun går afsted med 800,00? sølet

ind i sæd og kneppet i alle huller??....

Griner - god weekend drenge

Del dette indlæg


Link til indlæg
Johnsonrocks skrev, for 3 minutter siden:

100,00 pr mand??....jeg tror hun laver en prank med jer. - der er da ingen der vil tages i røven for 100,00 på en rasteplads....8 mand - og hun går afsted med 800,00? sølet

ind i sæd og kneppet i alle huller??....

Griner - god weekend drenge

 

Samson skrev, for 7 timer siden:

Piger er ikke skide køn, men slank, langt hår og ca 30år, og tænder på at blive udnyttet og brugt hårdt!

Det er fordi, at hun ikke er skide køn, så må man som bekendt tage hvad man kan få. ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Riis
Johnsonrocks skrev, for 8 minutter siden:

100,00 pr mand??....jeg tror hun laver en prank med jer. - der er da ingen der vil tages i røven for 100,00 på en rasteplads....8 mand - og hun går afsted med 800,00? sølet

ind i sæd og kneppet i alle huller??....

Griner - god weekend drenge

Er helt enig. Det er sku fusk!.

Hvis ikke det er fusk, så er der med sikkerhed noget andet galt her.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske på sin plads med en politianmeldelse når der er stærk mistanke om en stakkel der udnyttes på det groveste. Føj.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Iscenesat Virkelighed skrev, 1 time siden:

 

Det er fordi, at hun ikke er skide køn, så må man som bekendt tage hvad man kan få. ;) 

100 kr for en gang helstegt pattegris - all you can eat...

Tror sgu jeg holder mig til den svinekam Bilka har på bud i stedet...;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Saucy skrev, for 3 timer siden:

Måske på sin plads med en politianmeldelse når der er stærk mistanke om en stakkel der udnyttes på det groveste. Føj.

Og takket være ovenstående så flytter jeg arrangementet. Tidspunkt er dog det samme.

Medlemmer med min. 20 indlæg på historikeren kan skrive til mig for adresse, som kommer på dagen.

Jeg synes at jeres indlæg er lidt et tegn på smålighed. Det her er hendes fantasi. Betalingen er udelukkende symbolsk og det er jo derfor på ingen måde det drivende.. hverken for hende eller jeg!  Det er jo ikke meget anderledes end hvad man ser i swingerklub er indimellem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Saucy skrev, for 6 timer siden:

Måske på sin plads med en politianmeldelse når der er stærk mistanke om en stakkel der udnyttes på det groveste. Føj.

Sådan gør vi ikke herinde. Så Saucy har fået et halvt års pause.

Desværre dukker han sandsynligvis op igen med nyt navn ret hurtigt.

Men skriver dette, for at folk ikke er i tvivl om linjen herinde.

-Ledvogter

Del dette indlæg


Link til indlæg

Noget af en storm her!

... Bemærker lige, at med jævne mellemrum  dogges der på selv samme Senhøj rasteplads, hvor hovedpersonerne er kvinder, der er til det samme, som pigen i tråden her angiveligt er, men hvor de gør det helt gratis af ren lyst. Tænker at samme lyst vel godt kan være tilstede, selvom kvinden samtidig modtager penge...

Redigeret af Jørgensen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest storslem

saucy du er da en træls person skam dig, der er vrøvl med i alle de tråde du optræder i

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg sidder og tænker lidt på, at der måske er en del af indlægsskriverne herinde, der ikke er klar over, at doggingsex meget ofte er fuldstændig uden betaling, men ganske enkelt laves af ren lyst - så at der her er en meget beskeden betaling virker ikke urealistisk på mig - arrangementet er desværre for langt nord på for mig - ellers var jeg helt klar

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lige snakket med hende her til morgen. Hun er blevet ret skræmt ved tanken om en masse fyre. Så det ser ikke ud til at det kan gennemføres..

Jeg vil ikke presse hende.. Så hellere vente til ideen har groet lidt mere på hende..

Jeg beklager gutter. Jeg håber at hun får lyst snart igen...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Samson skrev, for 43 minutter siden:

Jeg har lige snakket med hende her til morgen. Hun er blevet ret skræmt ved tanken om en masse fyre. Så det ser ikke ud til at det kan gennemføres..

Jeg vil ikke presse hende.. Så hellere vente til ideen har groet lidt mere på hende..

Jeg beklager gutter. Jeg håber at hun får lyst snart igen...

lyder til at være en fornuftig beslutning at aflyse og er enig i at hun ikke skal "presses" - det skal være lysten der driver værket

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ferdinand skrev, for 25 minutter siden:

lyder til at være en fornuftig beslutning at aflyse og er enig i at hun ikke skal "presses" - det skal være lysten der driver værket

Ja.. Jeg har lige skrevet til 15personer at det ikke bliver til noget. Så det kunne da godt ha været frækt.. Men sådan er det. 

vejret er ellers lige til det ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa. Jeg melder mig også på banen til dette her arrangement. håber ikke der jeg er ny ankommen her forhindrer deltagelse. Jeg er seriøs og jeg kommer når jeg kommer. Jeg har stor erfaring i dominans af kvinder og "tager gerne det jeg vil have" hvis det er "setuppet". så synes jeg dælme lige folk genreelt skal stikke piben ind i forbindelse med at skrive negative medelelser. Godt gået Samson

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrækMøstjylland skrev, for 14 minutter siden:

Hejsa. Jeg melder mig også på banen til dette her arrangement. håber ikke der jeg er ny ankommen her forhindrer deltagelse. Jeg er seriøs og jeg kommer når jeg kommer. Jeg har stor erfaring i dominans af kvinder og "tager gerne det jeg vil have" hvis det er "setuppet". så synes jeg dælme lige folk genreelt skal stikke piben ind i forbindelse med at skrive negative medelelser. Godt gået Samson

Hvis du havde læst tråden havde du nok også læst at arrangementet er aflyst. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Icemand
FrækMøstjylland skrev, for 13 timer siden:

Hejsa. Jeg melder mig også på banen til dette her arrangement. håber ikke der jeg er ny ankommen her forhindrer deltagelse. Jeg er seriøs og jeg kommer når jeg kommer. Jeg har stor erfaring i dominans af kvinder og "tager gerne det jeg vil have" hvis det er "setuppet". så synes jeg dælme lige folk genreelt skal stikke piben ind i forbindelse med at skrive negative medelelser. Godt gået Samson

he he  ro på makker ,du læser jo ikke engang det du forsvarer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Samson skrev, den 21/8/2017 at 07:55:

Jeg har lige snakket med hende her til morgen. Hun er blevet ret skræmt ved tanken om en masse fyre. Så det ser ikke ud til at det kan gennemføres..

Jeg vil ikke presse hende.. Så hellere vente til ideen har groet lidt mere på hende..

Jeg beklager gutter. Jeg håber at hun får lyst snart igen...

Jeg er frisk hvis der kommer et nyt arrangement. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...