Hop til indhold
lausoe

Nyt thai sted Vejle Apo thai massage

Recommended Posts

Jeg har bemærket en trend hvor en enkelt pige annoncerer med et nyt tlfnummer og så viser adressen sig at være en eksisterende klinik. Har set det mest ved klinikker i københavn. De klinikker er åbenbart på vej til at være rene bordeller og ikke længere massagesteder

Ved ikke om det er tilfældet her, men det kan vel tænkes? Jeg har søgt på tlf nr og navn og finder absolut intet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rigtig mange,  også i Jylland,  skriver et tlf nummer og så kan man mødes hos hendes veninde som tilfældigvis har en klinik. ;-) Bare en anden måde at annoncere på så det ikke er massage stedet der ligner et bordel. 

Tror måske den nye Apo kan være i lokalerne hvor Mim massage var tidligere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kommer med ca. 1 uges max 2 ugers mellemrum, så gider jeg ikke at mutter står uden for døren og spørger pigen hvornår vi er færdige, når der kun er gået 40 minutter af en aftalt time. Helt rigtig Beer er noget af det bedste sex du overhovedet kan få på købe markedet. 

Jeg ved godt at det er cool forretning og pigen skal nå så mange som muligt. Håber at der er et sted derude der sætter pris på en stamkunde.

Evt en privat thaipige der ville tjene lidt lommepenge

Del dette indlæg


Link til indlæg
lausoe skrev, for 13 minutter siden:

Jeg kommer med ca. 1 uges max 2 ugers mellemrum, så gider jeg ikke at mutter står uden for døren og spørger pigen hvornår vi er færdige, når der kun er gået 40 minutter af en aftalt time. Helt rigtig Beer er noget af det bedste sex du overhovedet kan få på købe markedet. 

Jeg ved godt at det er cool forretning og pigen skal nå så mange som muligt. Håber at der er et sted derude der sætter pris på en stamkunde.

Evt en privat thaipige der ville tjene lidt lommepenge

Uden at ligge hoved på blokken, så synes jeg ikke jeg havde set hende før, da hun i starten havde billeder på annoncen, I må dog ikke hænge mig op på det.

Og hvis "mutter" skyndte på jer, så var det måske fordi enten jeg eller MadDogAarhus stod og klappede mutter bagi for at få hende til at skynde på jer :P:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har prøvet Apo indenfor den sidste uge. Det er korrekt det er der hvor Mim lå før, det var vist et par uger siden de skiftede navn. Jeg har aldrig været hos Mim, så jeg kan ikke sammenligne før og efter. Jeg var kun efter massage.

Blev modtaget af en spinkel kvinde i 30'erne vil jeg gætte på. Umiddelbart er der pænt og rent, god plads og et rimeligt toilet og brusebad. Jeg bad om en time blandet olie og thai og fik oplyst at det kostede 350 DKK. Jeg blev dog ikke bedt om at betale med det samme. Hun gav rimelig velstruktureret og hård massage båd thai og olie, og jeg fik en fuld time. Der var lidt mumlen om jeg havde fået det jeg skulle have, vel underforstået at der kunne drøftes ekstra. Jeg var ikke efter ekstra den dag, så vi fik ikke drøftet mulighederne. Umiddelbart vil jeg tro at det kun drejer sig om HJ, det virkede ikke som et bordel, men man kan jo blive overrasket.

Alt i alt fint sted til en god gang massage til en fornuftig pris.

mvh

Dr X

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lige været der idag

En rigtig flot pige med ægte store bryster ( taler ikke dansk )

Da jeg spurgte hvad hun tilbød

Du kan få alt 

Men fik bare alm topløs massage

Ikke den bedste jeg har fået

Del dette indlæg


Link til indlæg
lausoe skrev, for 7 timer siden:

Jeg kommer med ca. 1 uges max 2 ugers mellemrum, så gider jeg ikke at mutter står uden for døren og spørger pigen hvornår vi er færdige, når der kun er gået 40 minutter af en aftalt time. Helt rigtig Beer er noget af det bedste sex du overhovedet kan få på købe markedet. 

Jeg ved godt at det er cool forretning og pigen skal nå så mange som muligt. Håber at der er et sted derude der sætter pris på en stamkunde.

Evt en privat thaipige der ville tjene lidt lommepenge

Jeg medgiver, at oplevelserne i en thai massage klinik (gælder de fleste) er af meget varierende kvalitet.
Du har haft nogle trælse oplevelser - ovenikøbet som stamkunde - og må lade fødderne tale. Jeg ville nok gøre det samme.
Jeg var bare overrasket, da jeg selv kun har haft knald-gode oplevelser (kun med Beer, skal jeg sige).

Spændende at høre, om græsset er grønnere andre steder - hehe (det er jo derfor vi skriver her, så vi kan følge maksimalt med inden vi placerer sparepengene - hehe)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...