Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var lige forbi for at få løst min skuldre og nakke op, da jeg kom var det endnu en gang en ny pige/kvinde, anslået alder 30 år, køn og ikke særligt snaksalig, hvilket nok skyldtes, at hun kun taler engelsk. Hun er netop ankommet fra Phuket. Jeg fik en udemærket uden at være prangende massage, pris 400 kr, det er åbenbart standard. Blev også tilbudt en håndtrold, normalt fortæller jeg ikke om priser for ekstra ydelser, men vil her gøre en undtagelse, da det givne tilbud var så langt væk fra skiven, som Phuket ligger fra Tønder, altså pris for håndtrold: 800 kr. jeg takkede pænt nej tak, og forsøgte at forklare hende lidt om priserne normalt i DK, men der var ikke noget at gøre, prisen var 800 kr. så jeg nøjedes med massagen. :-)

Lokalet var noget koldt, måske skyldes det gennemtræk fra alle de kvinder der kommer igennem :-) Det ville være rart med lidt kontinuitet og en realistisk opfattelse af prisniveau.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
hansen6270 skrev, 1 time siden:

Jeg var lige forbi for at få løst min skuldre og nakke op, da jeg kom var det endnu en gang en ny pige/kvinde, anslået alder 30 år, køn og ikke særligt snaksalig, hvilket nok skyldtes, at hun kun taler engelsk. Hun er netop ankommet fra Phuket. Jeg fik en udemærket uden at være prangende massage, pris 400 kr, det er åbenbart standard. Blev også tilbudt en håndtrold, normalt fortæller jeg ikke om priser for ekstra ydelser, men vil her gøre en undtagelse, da det givne tilbud var så langt væk fra skiven, som Phuket ligger fra Tønder, altså pris for håndtrold: 800 kr. jeg takkede pænt nej tak, og forsøgte at forklare hende lidt om priserne normalt i DK, men der var ikke noget at gøre, prisen var 800 kr. så jeg nøjedes med massagen. :-)

Lokalet var noget koldt, måske skyldes det gennemtræk fra alle de kvinder der kommer igennem :-) Det ville være rart med lidt kontinuitet og en realistisk opfattelse af prisniveau.

 

Kun en ting at sige  !!!!!!!!!!!!!!ejeren mangler realitetssans , som hun efter sigende ikke har . No Go !!!!!!Tønder er ikke til den slags priser for nothing !

Taler af erfaring ,    sorry,,, vi er forskellige , men der er en grænse !!!! også tæt på Tønder !!!!!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen der har set den nye annonce med en thai pige i Tønder ?

https://annoncelight.dk/search/mickey?region=DK&type=any

Mon vedkommende har noget med Jan Hom at gøre ?

Har haft kontakt, men på forespørgsel om aftale og pris fik jeg oplyst at der

først var åbent fra kl 16.00 og at en time med fuld pakke kostede 2000.

 Valgte derfor at droppe videre snak. I dag er der så ovenstående annonce,

der oplyser mere fornuftige priser...

Nogen der ved noget og har noget at berette ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lagde lige vejen forbi Jan Hom. Ny pige igen, sød og venlig, talte godt engelsk,  men stedet har efterhånden udviklet sig til et rent bordel, bordelmutter kommer der vist ikke så ofte mere. Der er ingen tvivl om, at de vil hellere sælge sex en massage. Nu holder jeg en pause......

Del dette indlæg


Link til indlæg
joenne01 skrev, for 20 timer siden:

Er der nogen der har set den nye annonce med en thai pige i Tønder ?

https://annoncelight.dk/search/mickey?region=DK&type=any

Mon vedkommende har noget med Jan Hom at gøre ?

Har haft kontakt, men på forespørgsel om aftale og pris fik jeg oplyst at der

først var åbent fra kl 16.00 og at en time med fuld pakke kostede 2000.

 Valgte derfor at droppe videre snak. I dag er der så ovenstående annonce,

der oplyser mere fornuftige priser...

Nogen der ved noget og har noget at berette ?

 

brug dine penge bedre! kun en god opfordring ,  fra en person der kender  stedet i byen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak til hansen6270 og Trondheim for svar.

Vil bruge pengene andet steds.

Har i øvrigt besøgt Karma i Tønder. 

En rigtig god massage, men jeg tror at det er et absolut

"grønt" sted. Men fantastisk massage.

Joenne01

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var lige gennem Tønders gader i går, og kom forbi Jan Hom, der var lukket og telefonnummeret som stod på vinduet er fjernet. Er stedet lukket permanent, eller er der tale om jule/nytårsferie?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Professoren skrev, den Sun Feb 10 2019 at 11:51:

Der er en annonce for tiden fra omkring Tønder...

Er det den samme pige som omtalt itråden, eller en nogen kender - og kan sige noget kvalitativt om?

Jeg ringede der til. Det er i Tønder. Takkede pænt nej efter omtalerne her inde.

Redigeret af Rooster
Adresse fjernet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren
modensønderjyde skrev, for 6 timer siden:

Jeg ringede der til. Det er i Tønder. Takkede pænt nej efter omtalerne her inde.

Jeg går ud fra, at det betyder, at det er tale om den samme kvinde, der tidligere har fået negativ omtale...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Professoren skrev, den 10/2/2019 at 11:51:

Der er en annonce for tiden fra omkring Tønder...

Er det den samme pige som omtalt itråden, eller en nogen kender - og kan sige noget kvalitativt om?

Annoncen er til Jan Hom i Tønder.

Var forbi til en time message. Blev tilbudt ekstra men sagde fra på grund af overpris.
Pigen er ny på stedet og hedder Nina. Hun er på turistvisum og kan engelsk. Hun er 28 år og ok pæn.
Der er også andre piger på stedet.
Der tilbydes Massage og ekstra service, men til priser i den dyre ende.
En time massage med happy ending (handjob) 1000kr. Mulighed for andre service, men prisen aftales med ejer.
Bestilling af tid på tlf. 52753759.

Men det er den samme ejer, som også udfører massage og ekstra service, men hun er der ikke altid. 
https://annoncelight.dk/showad/267423

 

Redigeret af Kabaali

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Kabaali skrev, for 4 timer siden:

Annoncen er til Jan Hom i Tønder.

Var forbi til en time message. Blev tilbudt ekstra men sagde fra på grund af overpris.
Pigen er ny på stedet og hedder Nina. Hun er på turistvisum og kan engelsk. Hun er 28 år og ok pæn.
Der er også andre piger på stedet.
Der tilbydes Massage og ekstra service, men til priser i den dyre ende.
En time massage med happy ending (handjob) 1000kr. Mulighed for andre service, men prisen aftales med ejer.
Bestilling af tid på tlf. 52753759.

Men det er den samme ejer, som også udfører massage og ekstra service, men hun er der ikke altid. 
https://annoncelight.dk/showad/267423

 

Det er dog nemt at være dk politi pt med de fantastiske oplysninger man kan hente herinde :huh:

Men hvis man gerne vil af med dem, ska man dog bare fodre :rolleyes:

Men undlad dog efterfølgende, at brokke over prisstigninger :huh:

Ja man kan jo syntes, hva man vil men Verden er nu engang, som den er :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 11 timer siden:

Det er dog nemt at være dk politi pt med de fantastiske oplysninger man kan hente herinde :huh:

Men hvis man gerne vil af med dem, ska man dog bare fodre :rolleyes:

Men undlad dog efterfølgende, at brokke over prisstigninger :huh:

Ja man kan jo syntes, hva man vil men Verden er nu engang, som den er :rolleyes:

Hejsa , Tja du har da ret , men hvis personen eller ejeren af stedet ikke har mere omtanke , og ønsker at tage chancer ,

Så er det op til hende,  og  dette Forum  her ,  er jo kendt for en masse i mine øjne unødvendige oplysninger !!

Ja verden er som den er , også  dansk lovgivning ., og det er der i bor .

Del dette indlæg


Link til indlæg
hansen6270 skrev, den 21.10.2018 at 20:34:

Har været et smut forbi..... Der er kommet en ny pige, ung, gode former og godt humør. Er på besøg bor normalt i Prag, hun taler rigtigt godt engelsk. Massagen er god, til at starte med er der ingen antydninger af ekstra, når man er kommet om på ryggen, tilbydes man en håndtrold mod behørig ekstra betaling, ved forespørgsel kan der godt tilkøbes yderligere :-) Hun leverer varen, eneste minus er som ved mange andre massøser, at deres kusse lugter af gummi :-( Ikke at jeg kunne drømme om at lade min tunge komme i nærheden, men hvorfor? Skyldes det et overdrevent brug af kondomer i de nedre regioner?  Der ud over er priserne i overkanten.  

Hehe..... ja tænk hvorfor "lugter hendes kusse af gummi" -måske for mange kunder el. dårlig hygiejne... -det er en alamklokke for mig der siger "hold dig væk" -jeg skal ik nyde nogen selv med regnfrakke på;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Møffe skrev, den 2.9.2019 at 14:34:

Hehe..... ja tænk hvorfor "lugter hendes kusse af gummi" -måske for mange kunder el. dårlig hygiejne... -det er en alamklokke for mig der siger "hold dig væk" -jeg skal ik nyde nogen selv med regnfrakke på;-)

Det er blot sådan, trods dit meget "kvikke" svar, at det faktisk også gør sig gældende, lige når der er blevet lavet hovedrengøring i de nedre regioner.

Del dette indlæg


Link til indlæg
hansen6270 skrev, for 15 timer siden:

 

Det er blot sådan, trods dit meget "kvikke" svar, at det faktisk også gør sig gældende, lige når der er blevet lavet hovedrengøring i de nedre regioner.

Tja sidst spurgte du om hvorfor !denne lugt , og nu giver  du svar paa tiltale ,   har kun at sige  , Ja hvis man  er til brug af gummihansker !!!!!   ved den slags opgaver .

En rigtig god dag Down South 

Del dette indlæg


Link til indlæg
hansen6270 skrev, den 4.9.2019 at 14:06:

 

Det er blot sådan, trods dit meget "kvikke" svar, at det faktisk også gør sig gældende, lige når der er blevet lavet hovedrengøring i de nedre regioner.

Tjaah hvor kvik behøver man at være for at opfange denne gummilugt -hvis jeg skal betale for noget vil jeg have nydelse -ikke en upassende lugt -nogen formår at dufte af blomst et eller andet... hovedrengøring el. ej;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så kom der "liv i butikken" igen!

 

Efter der har været lukket i flere måneder, er der igen kommet gang i den hos Jan Hom https://annoncelight.dk/showad/267423 i Tønder. Jeg var forbi forleden dag for at se hvordan standarden er nu. Indehaveren er den samme, på trods af, at det fremgår at hun har lukket sin gesjæft, så nu er det vist ren sort økonomi. Det falder meget godt i tråd med mine oplevelser på stedet, som forløb nogenlunde sådan her:

Jeg kom ind på stedet, hvor jeg blevet taget i mod af en thaikvinde i den modne alder, mit bud er 45-55 år, hun så noget træt ud, jeg bestilte en massage uden der blev aftalt ekstra, jeg smed tøjet og kom op på briksen, lyset blev slukket og thaimusikken gjaldede ud fra mobiltelefonen, hvorefter en ganske intetsigende uvedkommende massage begyndte, der bliver sparet på varmen, så det blev hurtigt en småkold omgang at ligge der i det bare ingenting, bedre blev det ikke da jeg ud over olie også fik smurt noget "tigerbalsam" agtig creme på ryggen, hvis jeg ikke frøs før, så kom jeg i hvert fald til det. efter en halvtimes forvirret knubben rundt på min ryg, fik jeg et par minutter på hvert ben inden jeg blev bedt om, at vende mig om. nu liggende frysende på ryggen blev jeg masseret eller  i hvert fald olieret på min mave og mine ben. da overskudsolien blev tørret af, blev jeg tilbudt lidt ekstra håndarbejde.......  jeg frøs så meget, så jeg tror ikke den kunne været blev hård, med mindre jeg var død af kulde og dødsstivheden havde indfundet sig.

Alt i alt spild af tid og penge. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...