Hop til indhold
Guest Nordlys

nogen der kender wildhunter

Recommended Posts

8270 skrev, den 12/2/2018 at 15:32:

jeg tror ikke der er sugarbabes der læser med herinde - enten proff. Gp eller små forvirrede "kvinder" :-)

Well jeg fandt denne side fordi der lå rigtig mange overvejelser bag mit valg om at oprette en profil på SD. Ved at læse med herinde har jeg kunnet drage paralleller mellem Eroguide profiler og SD profiler og vide, hvem jeg skulle holde mig fra at lave en aftale med, så det er faktisk et rigtigt godt redskab til os piger, som ikke ønsker at blive behandlet som proffer. Mit nuværende brugernavn herinde er noget misvisende, da jeg et kort sekund overvejede at begive mig længere ind i universet, men det blev ikke til noget, og har ikke haft en sugardate i 2 år :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Retfærdighed
NewInTheIndustry skrev, for 10 minutter siden:

Well jeg fandt denne side fordi der lå rigtig mange overvejelser bag mit valg om at oprette en profil på SD. Ved at læse med herinde har jeg kunnet drage paralleller mellem Eroguide profiler og SD profiler og vide, hvem jeg skulle holde mig fra at lave en aftale med, så det er faktisk et rigtigt godt redskab til os piger, som ikke ønsker at blive behandlet som proffer. Mit nuværende brugernavn herinde er noget misvisende, da jeg et kort sekund overvejede at begive mig længere ind i universet, men det blev ikke til noget, og har ikke haft en sugardate i 2 år :)

Når det kommer til stykket, så tror jeg faktisk ikke, at der er så mange mænd her fra EG der benytter sig af SD. Der vil være de sædvanlige sultne ulve som æder alt. Bare det er billigt. 

Redigeret af Retfærdighed

Del dette indlæg


Link til indlæg
Retfærdighed skrev, for 6 minutter siden:

Når det kommer til stykket, så tror jeg faktisk ikke, at der er så mange mænd her fra EG der benytter sig af SD. Der vil være de sædvanlige sultne ulve som æder alt. Bare det er billigt. 

En del af dem gør, jeg får ret mange henvendelser fordi jeg deltager i sugarbabe debatterne, mange af dem er dog ikke aktive i forummet og virker som rigtig skønne mænd modsat mange af dem som rent faktisk er aktive herinde (sorry guys). Der er bare utrolig mange anmeldelser som blot går ud på at finde en så ung pige som muligt med flest mulige problemer, så hun kan udnyttes billigst muligt og få til at gøre hvad som helst. Det gør ondt i maven at følge med i anmeldelserne :o

Redigeret af NewInTheIndustry

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Retfærdighed
NewInTheIndustry skrev, for 25 minutter siden:

En del af dem gør, jeg får ret mange henvendelser fordi jeg deltager i sugarbabe debatterne, mange af dem er dog ikke aktive i forummet og virker som rigtig skønne mænd modsat mange af dem som rent faktisk er aktive herinde (sorry guys). Der er bare utrolig mange anmeldelser som blot går ud på at finde en så ung pige som muligt med flest mulige problemer, så hun kan udnyttes billigst muligt og få til at gøre hvad som helst. Det gør ondt i maven at følge med i anmeldelserne :o

Endelig er der en mere, som tør skrive præcis det du gør. Er så enige med dig. 

Jeg har oplevet ved at  kommenterer på noget af det, bliver man straks hegnet ned eller også (sjovt nok) bannet fra tråden. Pudsigt. 

Redigeret af Retfærdighed

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest UerfarenM

Det er nok, fordi du afsporer trådene. Der er højt til loftet herinde, og jeg er ret sikker på, at du må ytre dig (næsten) lige så tosset, du vil i de generelle debatfora eller din egen tråd. ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Retfærdighed
UerfarenM skrev, 1 time siden:

Det er nok, fordi du afsporer trådene. Der er højt til loftet herinde, og jeg er ret sikker på, at du må ytre dig (næsten) lige så tosset, du vil i de generelle debatfora eller din egen tråd. ;) 

Ja, det kan der være noget om :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sting222

wildhunter er stadig aktiv

Nogen med nye erfaringer med hende? Er hun stadig for dyr og overvurderet?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...