Hop til indhold
Guest Thegoodguy

Forelsket i en GP

Recommended Posts

Thegoodguy skrev, for 2 timer siden:

Forsøget værd :) .. 

Hun sagde nej men hun har de samme føelser for mig og jeg for hende.. men hun vil bare ikke ses praviat - så tænker mange af mændene herinde nok.. ha hvad sagde jeg til den unge mand.. og dertil kan jeg sige jeg prøvede:) 

 

Op på hesten igen, der er flere sild tønden :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
MizzAnne skrev, for 7 timer siden:

Her vil jeg godt lige byde ind :) Nu skal alle I gutter lige huske på én ting - ja, vi får penge for at tilbede jer og forkæle jer, og selvfølgelig gør vi det så godt vi kan - men vi skal ikke glemme, at GPer også har følelser, forelsker sig, får knuste hjerter - præcis som jer :P Ja - jalousi kan få en stor betydning i sådan et forhold - Ja, hun er ganske givet anderledes at være i et forhold med - og Ja, der er en aldersforskel... MEN

Kærlighed er en stærk ting :) Alder betyder i virkeligheden ingenting, hvis hjertet er med hele vejen..

Og man skal aldrig undlade at springe ud i det, hvis man har stærke følelser :)

Vil nok sige at det er en god idé at ende kunde-forholdet først - lidt ligesom hvis man forelsker sig i sin lærer - det fungerer bedst, når man kun vælger én af delene.. og som andre har sagt - accepter et nej, hvis hun ikke er interesseret :P

Ønsker dig det bedste <3 De ting du vil fortryde mest i dit liv, er de ting du aldrig fik prøvet/udlevet :)

Giver dig 100% ret. Nogle GP savner en fast private partner. Hende jeg kendte savnede intimt privat sex med en fast forstående fyr som mig med åbenhed og uden jalousi. Vore alder lå 10 år imellem uden betyding. Vi hygge os godt..savner sådanne et forhold meget da sexen var mega go og alle partner fik dækket behovet.

Knuz herfra Kim

Del dette indlæg


Link til indlæg
MizzAnne skrev, for 8 timer siden:

Alder betyder i virkeligheden ingenting, hvis hjertet er med hele vejen..

Nej, ikke hvis man er først eller midt i livet. I slutningen kan det derimod godt blive et stort problem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 59 minutter siden:

Nej, ikke hvis man er først eller midt i livet. I slutningen kan det derimod godt blive et stort problem.

Det kan det nu også først og midt i livet. Det er jo sur røv, hvis den eksempelvis den yngste vil have børn, og den ældste ikke kan få eller allerede har fået sine. Jeg enig så langt hen af vejen, at alder ikke betyder ret meget når vi taler "åndelig" alder, men ellers betyder alder faktisk en del. Vi lever ikke evigt, selvom nogen sikkert tror det. I grove træk består vores korte liv af nogle faser, og hvis man går efter et ligeværdigt forhold, har det nu engang væsentligt indflydelse om, man er i forskellige faser i livet.  

Pigen på 25 der render med den velafbalancerede mand på 59, skal nok være indstillet på, at en eventuel faderrolle bliver lidt svært. Og senere skal hun nok indstille sig på at blive en slags sygepjeleske for manden. Omvendt skal manden i starten nok ikke forvente samme livserfaring som hans.  Så jo alder betyder noget, men man kan jo vælge at sige "I det store billede tager man bivirkningerne med"

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Denfrækkehusmor skrev, for 5 timer siden:

Kære "Romantiker"

Det sker faktisk også omvendt at gp'en bliver forelsket i en kunde.

Har prøvet det- mega kompliceret....men ægte kærlighed...det var det.

Jeg stoppede med at se andre, da det blev mere alvorligt....

Fantastisk for dig :) Men jeg tror det er som du siger ikke lige til, en masse følelser kommer i klemme.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, 1 time siden:

Nej, ikke hvis man er først eller midt i livet. I slutningen kan det derimod godt blive et stort problem.

Det kan da blive et stort problem uanset hvilken alder man er... men det er problemer, man kan arbejde med :)

TheVoice skrev, for 3 minutter siden:

Det kan det nu også først og midt i livet. Det er jo sur røv, hvis den eksempelvis den yngste vil have børn, og den ældste ikke kan få eller allerede har fået sine. Jeg enig så langt hen af vejen, at alder ikke betyder ret meget når vi taler "åndelig" alder, men ellers betyder alder faktisk en del. Vi lever ikke evigt, selvom nogen sikkert tror det. I grove træk består vores korte liv af nogle faser, og hvis man går efter et ligeværdigt forhold, har det nu engang væsentligt indflydelse om, man er i forskellige faser i livet.  

Pigen på 25 der render med den velafbalancerede mand på 59, skal nok være indstillet på, at en eventuel faderrolle bliver lidt svært. Og senere skal hun nok indstille sig på at blive en slags sygepjeleske for manden. Omvendt skal manden i starten nok ikke forvente samme livserfaring som hans.  Så jo alder betyder noget, men man kan jo vælge at sige "I det store billede tager man bivirkningerne med"

Jeg tror jeg fik udtrykt mig lettere misvisende.. man kan jo rende i problemer uanset hvilken alder man har - hvad med jævnaldrende, hvor den ene gerne vil have børn og den anden ikke vil?

Problemer kan man have uanset hvor i livet man er - om ens kæreste er ti år yngre end en selv eller ti år ældre end en selv... eller præcis samme alder!

Del dette indlæg


Link til indlæg
MizzAnne skrev, for 7 minutter siden:

Det kan da blive et stort problem uanset hvilken alder man er... men det er problemer, man kan arbejde med :)

Jeg tror jeg fik udtrykt mig lettere misvisende.. man kan jo rende i problemer uanset hvilken alder man har - hvad med jævnaldrende, hvor den ene gerne vil have børn og den anden ikke vil?

Problemer kan man have uanset hvor i livet man er - om ens kæreste er ti år yngre end en selv eller ti år ældre end en selv... eller præcis samme alder!

Ja selvfølgelig kan man da forelske sig flytte sammen og senere finde ud af, at man nok ikke passer sammen - Det er vist mere regelen end undtagelsen. Forskellen er nok at ved stor aldersforskel burde man kunne forudse de aldersrelaterede problemstillinger. Det omkring det personlige er selvfølgelig en anden sag. 

Det heller ikke opfattes som, at jeg mener at det er noget skidt og en forfærdelig ting at folk på trods at stor aldersforskel danner par. Det var nu mere den underlige sætning som jeg ofte hører i forskellige varianter "Alder betyder ikke noget - Alder er bare et tal". 

Min kære fru moder er 88 år. Det vil nok være noget af en overdrivelse at sige "Ja ja mor, du er godt lige blevet 88 år, men det er bare et tal, du har livet for dig" :)

 

Redigeret af TheVoice

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 22 minutter siden:

Det heller ikke opfattes som, at jeg mener at det er noget skidt og en forfærdelig ting at folk på trods at stor aldersforskel danner par. Det var nu mere den underlige sætning som jeg ofte hører i forskellige varianter "Alder betyder ikke noget - Alder er bare et tal". 

Min kære fru moder er 88 år. Det vil nok være noget af en overdrivelse at sige "Ja ja mor, du er godt lige blevet 88 år, men det er bare et tal, du har livet for dig" :)

I mine øjne er alder blot et tal.. men af og til føler jeg mig så også min alder, så jeg forstår udemærket hvad du mener :P Min eksmand var syv år yngre end mig, men rent mentalt følte jeg oftest, at han var en gammel mand... lol

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er håbløst. Gå ikke videre dreng! Ellers vil din hjerte blive brudt en dag.

På den anden side, hvis du ikke kan styre dig selv, bare prøv og oplev den en gang, når du stadig er ung. Så gør du det ikke igen når du bliver gammel. ;) Jo ældre vi er, jo skrøbelige er vi.:(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...