Hop til indhold
PS44

Miley Miracle hos Seductiongirls

Recommended Posts

Jeg var et smut forbi Miley hos SG det var et drop in og det kom til at passe da hun havde fået et afbud. Jeg har ikke kunnet finde andre anmeldelser af Miley så var spændt på hvad der var i vente.

Link: Miley

Alderen er midt tyverne, hun er blond, smuk med frækt look, frække læber, flot slank krop med en del tusser(store men flot sammenhængende) dejlige ungpige bryster. 

God humor, smilende og frisk - vi grinte en del og hun skabte en afslappet stemning.

Jeg eksploderede op i hende efter to ryk og så blev det til lidt små hygge i sengen. Jeg var vildt sløv i optrækket til anden omgang hvilket ikke er normalt med sådan en lækker pige og vi fik begge en griner over det. Mens jeg kæmpede bravt med denne lækre pige liggende foran mig, så blev hun bare frækkere og frækkere. Hun fik læst min reaktion rigtigt på hendes dirty tricks og stor ros til Miley for at ramme spot on:) jeg blev så hård og vild og fik endnu en dejlig stor afslutning ud over hende - det var noget af et comeback men skyldes i den grad Miley's frække evner så stor ros og mine varmeste anbefalinger.

Redigeret af PS44

Del dette indlæg


Link til indlæg
PS44 skrev, for 8 timer siden:

Jeg var et smut forbi Miley hos SG det var et drop in og det kom til at passe da hun havde fået et afbud. Jeg har ikke kunnet finde andre anmeldelser af Miley så var spændt på hvad der var i vente.

Link: Miley

Alderen er midt tyverne, hun er blond, smuk med frækt look, frække læber, flot slank krop med en del tusser(store men flot sammenhængende) dejlige ungpige bryster. 

God humor, smilende og frisk - vi grinte en del og hun skabte en afslappet stemning.

Jeg eksploderede op i hende efter to ryk og så blev det til lidt små hygge i sengen. Jeg var vildt sløv i optrækket til anden omgang hvilket ikke er normalt med sådan en lækker pige og vi fik begge en griner over det. Mens jeg kæmpede bravt med denne lækre pige liggende foran mig, så blev hun bare frækkere og frækkere. Hun fik læst min reaktion rigtigt på hendes dirty tricks og stor ros til Miley for at ramme spot on:) jeg blev så hård og vild og fik endnu en dejlig stor afslutning ud over hende - det var noget af et comeback men skyldes i den grad Miley's frække evner så stor ros og mine varmeste anbefalinger.

Skulle lige til at sige at du bestemt da ikke normalt er sløv på hverken den ene eller den anden måde;).. Du holder stadig vise rekorder her.. Hahaha.. Og at Miley da bestemt ser indbydende ud.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 10 timer siden:

Skulle lige til at sige at du bestemt da ikke normalt er sløv på hverken den ene eller den anden måde;).. Du holder stadig vise rekorder her.. Hahaha.. Og at Miley da bestemt ser indbydende ud.. 

Nej det ligner mig ikke;) der plejer at være fuld knald på ligge hønen:P 

Ja, jeg har haft et par mange vilde besøg hos dig:P og Alexandra og været last man standing :D Nå jeg må hellere stoppe for ellers er der bare en som skriver: get a room ;)

Miley er mega lækker og indbydende og jeg skylder hende en rigtig omgang :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mutha skrev, for 8 timer siden:

Wow! - en anmeldelse af en dansk pige! <3

Ja hun er bare en dejlig fræk dansk pige :D og de danske piger i branchen skal man jo ikke glemme:P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
PS44 skrev, den 12/8/2017 at 22:56:

Jeg var et smut forbi Miley hos SG det var et drop in og det kom til at passe da hun havde fået et afbud. Jeg har ikke kunnet finde andre anmeldelser af Miley så var spændt på hvad der var i vente.

Link: Miley

Alderen er midt tyverne, hun er blond, smuk med frækt look, frække læber, flot slank krop med en del tusser(store men flot sammenhængende) dejlige ungpige bryster. 

God humor, smilende og frisk - vi grinte en del og hun skabte en afslappet stemning.

Jeg eksploderede op i hende efter to ryk og så blev det til lidt små hygge i sengen. Jeg var vildt sløv i optrækket til anden omgang hvilket ikke er normalt med sådan en lækker pige og vi fik begge en griner over det. Mens jeg kæmpede bravt med denne lækre pige liggende foran mig, så blev hun bare frækkere og frækkere. Hun fik læst min reaktion rigtigt på hendes dirty tricks og stor ros til Miley for at ramme spot on:) jeg blev så hård og vild og fik endnu en dejlig stor afslutning ud over hende - det var noget af et comeback men skyldes i den grad Miley's frække evner så stor ros og mine varmeste anbefalinger.

du siger midt 20'erne men der står hun er 22 ellers.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sir.Dan skrev, 1 time siden:

du siger midt 20'erne men der står hun er 22 ellers.

Ja jeg vil skyde hende til ca. 24-25 år men det er altså ikke altid let at skyde den alder præcist ;) men hun har et frækt look :) og mega lækker sprød og fast krop uden at være hverken for tynd eller erotisk buttet - god genetik:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...