Hop til indhold
Guest nyder det

sus storbarmet

Recommended Posts

Guest nyder det

hej er der nogen af jer som har besøgt eller haft besøg  af 

Sus  fra Roskilde  

Hører meget gerne fra dig/jer   med hvilke erfaringer i har haft inden jeg  tager kontakt

mvh

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
nyder det skrev, 1 time siden:

hej er der nogen af jer som har besøgt eller haft besøg  af .............

Jeg foreslår, at du laver din efterlysning under "efterlysninger" og ikke "anmeldelser". Bed en moderator om hjælp til at flytte dit indlæg.

Redigeret af Harran

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har engang mødt hende og talt med hende... ganske sød og meget talende, men virkede fornuftig og afklaret og som een man godt kunne få en fin tur med, men moden vel nok slut 40 og formentligt nu 50+, men ganske pæn milf som jeg husker hende, fine bryster som hun viste mig for at tirre mig lidt... men jeg gik igen da jeg ikke havde mønt nok på lommen, ellers ku jeg måske være overtalt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest nyder det

Takker for dit svar   riberhus

jeg kan næsten forstå at det foto sus har lagt på sin profil enten ikke er hende   eller er af ældre dato?

at hun er ældre end hun giver udtryk for undre mig 

jeg forstår på dit svar at det ikke var hendes udsenede du utilfreds med?:)

en erfaren (Dansk moden Qvinde)  er fristende ;-)

savner lidt at der var nogen af jeg som kunne give lidt detaljer omkring en sexuel oplevelse med sus inden jeg tager skidtet og bestiller hende til et besøg:D

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror du er nødt til at prøve... tænker det kan gå begge veje.

Men altså nok 5 år siden jeg mødte hende, så vil skyde hende til omkring 50+ nu

Dansk og meget veltalende og fornuftig med en del erfaring med mænd, men ikke på den grove og hærgede facon.

Skulle jeg ikke bekymre mig om mønt, så ku jeg godt være fristet for jeg tror man kan få en fin og ægte oplevelse med en pige der kan li' det, hvis altså kemien er der... det var det indtryk jeg gik med. Mit problem er at jeg skal bekymre mig om mønt og så må man jo prioritere og her prioriterer jeg nok de unge piger lidt højere ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun lyder godt nok som noget for mig, og hendes pris niveau lyder jo også ganske rimeligt. Desværre er hun næsten umulig at komme i kontakt med. 1 gang kom jeg igennem på telefonen, og hvilken stemme, den tændte mig endnu mere. Desværre kunne vi ikke få tiderne til at passe sammen. Jeg har efterfølgende prøvet adskillige gange, både med opkald og sms, opkaldene går på telefonsvarer, og sms besvares ikke. Så enten er hun så god at hun er optaget hele tiden, eller også ønsker hun ikke nye kunder, men hvorfor annoncerer hun så ?

Jeg skal komme med en anmeldelse, hvis det engang lykkes at komme i audiens.

BR

Del dette indlæg


Link til indlæg
Barske Rødskæg skrev, den 29.9.2017 at 12:48:

Hun lyder godt nok som noget for mig, og hendes pris niveau lyder jo også ganske rimeligt. Desværre er hun næsten umulig at komme i kontakt med. 1 gang kom jeg igennem på telefonen, og hvilken stemme, den tændte mig endnu mere. Desværre kunne vi ikke få tiderne til at passe sammen. Jeg har efterfølgende prøvet adskillige gange, både med opkald og sms, opkaldene går på telefonsvarer, og sms besvares ikke. Så enten er hun så god at hun er optaget hele tiden, eller også ønsker hun ikke nye kunder, men hvorfor annoncerer hun så ?

Jeg skal komme med en anmeldelse, hvis det engang lykkes at komme i audiens.

BR

Lykkedes det nogensinde BR...?

Mvh FL

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Feet Lover

Ja - men det er efterhånden en gammel nyhed, som du kan læse her 

Desværre har jeg ikke gentaget succesen, dels er hendes nuværende placering ikke optimal for mig, og en lang Corona tid, har heller ikke gjort det nemmere. Hvis du kan lide rigtige kvinder, kan jeg klart anbefale hende. Hvis det er for at prøve en ung blondine Bimbo - så søg noget andet

Hilsen BR

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...