Hop til indhold
Finn1101

Hvad skaber en glad glædespige?

Recommended Posts

JenniferRomantica skrev, for 2 minutter siden:

Super-mand:D:P!

Er lige vendt hjem fra ferie. - Har tænkt en del på dig - og på Alexandra - og på Nynne - og på Nikita - og på Nikoline - og på Pernille - og på Saga - og på Victoria - og på Rikke -

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pigeforskeren skrev, for 1 minut siden:

Er lige vendt hjem fra ferie. - Har tænkt en del på dig - og på Alexandra - og på Nynne - og på Nikita - og på Nikoline - og på Pernille - og på Saga - og på Victoria - og på Rikke -

Hov hov - Husk nu lige også at tænke lidt på din fru moder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pigeforskeren skrev, for 4 minutter siden:

Er lige vendt hjem fra ferie. - Har tænkt en del på dig - og på Alexandra - og på Nynne - og på Nikita - og på Nikoline - og på Pernille - og på Saga - og på Victoria - og på Rikke -

For når en sailor, en sailor en rigtig sailor han gå i land så ved man aldrig hvad der kan ske.. 

Eller måske "Alle sømænd er glade for piger men min skat du kan stole på mig når jeg siger at mit hjerte kun banker for dig og lidt for osv osv osv".. Hahaha.. Den kommer jeg til at nynne næste gang du få fundet vej på min vagt.. Hahaha.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

For når en sailor, en sailor en rigtig sailor han gå i land så ved man aldrig hvad der kan ske.. 

Eller måske "Alle sømænd er glade for piger men min skat du kan stole på mig når jeg siger at mit hjerte kun banker for dig og lidt for osv osv osv".. Hahaha.. Den kommer jeg til at nynne næste gang du få fundet vej på min vagt.. Hahaha.. 

Uhh - den bemærkning ramte kildrende lige i mellemgulvet - eller lidt derunder. - Skal vi sige en gang i uge 36 eller 37?

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden:

Altså jeg er frisk begge uger.. Hehe.. 

Hvorfor ikke installere en feltseng, så han ikke behøver tage hjem? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AmandaCassiopeia

Rigtig godt oplæg til debat.

Jeg er glad for at være glædespige. Jeg nyder mødet med et andet menneske, nærværet, den fysiske kontakt, begæret, lysten.

Jeg nyder at man kan blive overrasket og få nogle fantastiske oplevelser, som man aldrig ville have fået i privaten. Som eksempel kan jeg nævne en flot mand lidt oppe i årene, som jeg aldrig ville have skævet til ude i byen blot på grund af hans alder - han gav mig det bedste fransk jeg nogensinde har oplevet.

Jeg nyder hele set-up'et. Jeg møder ind, hyggesnakker med den anden pige og telefonpigen (vi har det i øvrigt skidehyggeligt), tager lækkert undertøj på og mine høje hæle, lægger en flot make-up, sætter håret, tager lidt parfume på... Så kommer der en dejlig mand ind af døren, og vi tilbringer noget god tid sammen. What's not to like? :)   

Pengene er da bestemt en bonus, som giver mig mulighed for bl.a. at tage kurser og uddannelser, som ellers ikke ville være tilgængelige for mig (eller ligge langt ude i fremtiden efter lang tids opsparing). Jeg har ikke et stort privatforbrug, men sætter pris på at få en massage en gang imellem og på den måde forkæle mig selv.

Jeg glæder mig altid til at komme ned og have en masse dejlig sex. Med mit "almindelige job", som jeg har ved siden af, har jeg da af og til tænkt: "Åh, hvorfor kan jeg ikke blive i min seng og snue lidt, i stedet for at skulle op?", men mit "job" som glædespige ser jeg altid frem til.

Med undtagelse af ganske få (de kan tælles på én hånd) har jeg i min tid i branchen kun oplevet venlige mænd med respekt for mig som menneske - så tak for jer :) 

Redigeret af AmandaCassiopeia

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pigeforskeren skrev, den 18/8/2017 at 12:31:

Er lige vendt hjem fra ferie. - Har tænkt en del på dig - og på Alexandra - og på Nynne - og på Nikita - og på Nikoline - og på Pernille - og på Saga - og på Victoria - og på Rikke -

Så nåede jeg en omgang med Rikke og Pernille. - Fin dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pigeforskeren skrev, den 22/8/2017 at 20:06:

Så nåede jeg en omgang med Rikke og Pernille. - Fin dag.

- Og i den forløbne uge blev det til en våd tur med Alexandra på Sexyclub - og en svingtur med Jennifer på Romantica.

- Alexandra havde igen været på ferie sydpå, og hun var blevet solbrændt. - Hun har levet godt - hendes bryster var synligt og mærkbart vokset sig større. - Kram! - Som sædvanligt en glad pige at møde.

- Jennifer holdt ligeledes på, at hun havde taget på. - Det er muligt, men da der ikke er så meget af hende i forvejen, bemærker man det ikke. - Jennifer er stadig let at kaste op i luften - gribe på pikken - og danse rundt med.

- Hvem står så for tur? - Nikita? - Nikoline? - Nynne?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pigeforskeren skrev, den 11/9/2017 at 16:14:

- Og i den forløbne uge blev det til en våd tur med Alexandra på Sexyclub - og en svingtur med Jennifer på Romantica.

- Alexandra havde igen været på ferie sydpå, og hun var blevet solbrændt. - Hun har levet godt - hendes bryster var synligt og mærkbart vokset sig større. - Kram! - Som sædvanligt en glad pige at møde.

- Jennifer holdt ligeledes på, at hun havde taget på. - Det er muligt, men da der ikke er så meget af hende i forvejen, bemærker man det ikke. - Jennifer er stadig let at kaste op i luften - gribe på pikken - og danse rundt med.

- Hvem står så for tur? - Nikita? - Nikoline? - Nynne?

 

Nynne har jeg haft et godt øje til men aldrig været i..

Tænkte bare på trådens overskrift:

Det er vel enkelt: Pik=Penge til fornøjelser.

Seksuel tilfredsstillelse, vente på at klatten er leveret og masser af penge til forbrug som tøj, makeup, høje hæle, rejser og opsparing.

Whats not to like?

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 2 timer siden:

Nynne har jeg haft et godt øje til men aldrig været i..

Tænkte bare på trådens overskrift:

Det er vel enkelt: Pik=Penge til fornøjelser.

Seksuel tilfredsstillelse, vente på at klatten er leveret og masser af penge til forbrug som tøj, makeup, høje hæle, rejser og opsparing.

Whats not to like?

Jeg tror såmænd, Nynne kan være enig i dine synspunkter et stykke ad vejen: Hun tager imod dine penge, og hun tager imod din pik. - Dine penge kan hun bruge til diverse fornøjelser og (forhåbentlig) til  lidt opsparing. - Din pik kan hun bruge til sin egen seksuelle tilfredsstillelse (og den er hende vel undt). - For Nynne som for de andre piger, vi også holder af, finder der en fornuftig tilfredsstillelse af behov sted. - Smut nu ind og stik pikken i Nynne.

Redigeret af Pigeforskeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
MizzAnne skrev, den 11/8/2017 at 11:32:

Jeg tror, at en god glædespige har en kærlighed og respekt for andre mennesker - også de mænd, der kommer ind ad døren - samt elsker god sex :) Hvis man ikke kan se kunderne som personer men bare ser "penge" i stedet for, så mener jeg at man har mistet en stor del af det, der gør professionen til noget spændende, sjovt og rart at være i.

Der skal være plads til flirt, humor og afslappet snak - og ikke så meget udefrakommende støj og forstyrrelse, så vi kan fordybe os og nyde det.. og ja, nydelsen skal være der. Så snart vi føler os udsatte eller truede, så forsvinder nydelsen og oplevelsen bliver således dårligere for både pigen og kunden.

Nogle piger er bestemt ikke egnede til at være glædespiger - det kræver virkelig at man er stærk og hviler i sig selv samt kender sine grænser rigtig godt - og de piger, der af økonomiske grunde er "tvunget" ind i dette erhverv, er der bestemt ikke af lyst.. de er bløde og sårbare og ender af og til med at slå følelserne fra og kun være til stede kropsligt, igen noget, der ikke giver den gode oplevelse.

Og kunderne selv - de fleste er søde og respektfulde - men nogle er desværre ikke, og de sidstnævnte prøver ofte at gå over pigens grænser og respekterer ikke, hvad hun siger.. Kunnne vi dog blot undgå den form for kunder, så ville alt være godt :)

 

Åhhhh som du ka formulerer dig @MizzAnne alt respekt for dig. Nyder at læse dine input ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Calletti
AmandaCassiopeia skrev, den 21/8/2017 at 08:13:

- han gav mig det bedste fransk jeg nogensinde har oplevet

Hmmmm........udfordring modtaget ;-)!!!

Vi ses i 2018!!! Og godt Nytår indtil da!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Calletti skrev, for 4 timer siden:

Hmmmm........udfordring modtaget ;-)!!!

Vi ses i 2018!!! Og godt Nytår indtil da!!

Den udfordring er jeg også på:P

Godt nytår 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er rigtig glad for mit "arbejde" som  Glædespige :D For mig er det mere  fornøjelse end et erhverv.  

Hvad skal der til at man er en god/glad GP... man skal have god  stærk psyke. Hvile i sig selv. God selvtillid og sund opfattelse af sin egen krop og  seksualitet. Åbenhed og masse af empati overfor sine medmennesker. Gensidig respekt og forståelse. Man skal  være  god til at aflæse mennesker og hurtigt finde ud af hvad de har  brug for lige netop den dag... hverken mere eller mindre.

Hver enkelte af  mine  gæster er unik på hver sin helt egen måde og derfor  vil der aldrig være to ens  oplevelser for mig. 

Jeg tage mit arbejde  som GP  meget seriøst for at give  den bedste oplevelse  til den enkelte...  Hvis jeg vurderer  at vedkommende ikke er klar eller ikke vil for få den ønskede  helheds oplevelse eller hvis det vil gå over mine egne grænser takker jeg nej til aftalen.  Selvom at jeg gå glip af nogen penge. Men sådan er jeg bare. 

Mvh Jasmin 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...