Hop til indhold
Ferdinand

GANGBANG VED VEJLE DEN 16. AUGUST LISA PÅ 22 ÅR - MILLA PÅ 28 ÅR

Recommended Posts

Johnsonrocks skrev, for 12 timer siden:

hold nu op...........kom til Sjælland snart :-)...er da vild med de 80i bryster

Det er ok at I gerne vil have dem til sjælland, bare I husker at sende dem tilbage efter legen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ferdinand skrev, for 7 timer siden:

Det er ok at I gerne vil have dem til sjælland, bare I husker at sende dem tilbage efter legen

Det er en aftale! sætter du det op ? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er vist rent win-win, hvis vi bytter lidt frem og tilbage. Har hilst på nogle lækre tøser fra øen, som jeg ville være træt af, I havde holdt for jer selv :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoSecret skrev, den 08/11/2017 at 20:31:

Det er vist rent win-win, hvis vi bytter lidt frem og tilbage. Har hilst på nogle lækre tøser fra øen, som jeg ville være træt af, I havde holdt for jer selv :)

jeps - som brødre vi dele

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja vi burde ha lidt kompensentation for forgæves kørsel sidste onsdag

Redigeret af Knajten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Knajten skrev, for 7 timer siden:

Ja vi burde ha lidt kompensentation for forgæves kørsel sidste onsdag

Har jeg sovet i timen - skulle de 2 piger ha' lavet et GB i sidste uge også - hvorhenne?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nåh - så nærmer dagen sig det er jo i morgen ved denne tid det går løs og jeg kan da ikke sige mig fri for at jeg glæder mig til at komme igang efter en laaaaaang sommer ferie.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Icemand
Knajten skrev, den ‎14‎-‎08‎-‎2017 at 01:23:

Ja vi burde ha lidt kompensentation for forgæves kørsel sidste onsdag

hvad er det for en gang sludder ,skal de nye piger gå ned i pris ,fordi de andre ikke kom ,? 

tror vist det er småpenge det koster i Benzin /diesel i forhold til prisen på arrangementet, 

Dem er laver gangbanget er jo uden del i det og tror næppe de vil sætte penge til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Citat

Tillæg sex uden kondom kr. 500,-

Ville et sådant arrangement være lige så interessant hvis ovennævnte var erstattet med "alt er selvfølgelig med kondom - Vi skal jo passe på hinanden".  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris
TheVoice skrev, for 1 time siden:

Ville et sådant arrangement være lige så interessant hvis ovennævnte var erstattet med "alt er selvfølgelig med kondom - Vi skal jo passe på hinanden".  

 

Nej.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris

Jamen det er da dig der er den fornuftige kære Stemmen ....

Vi burde jo passe på hinanden og bruge kondom, når vi dyrker sex.

Men jeg har altså en mandlig drift, der går ud på, at jeg skal "skyde den af oppe i pigen" og den skal jeg udleve.

Det er alt andet end fornuftigt, det er jeg godt klar over. Men det er sådan det er.

Fryd dig over, at du kan styre dig - jeg kan ikke ....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hybris skrev, for 14 minutter siden:

Jamen det er da dig der er den fornuftige kære Stemmen ....

Vi burde jo passe på hinanden og bruge kondom, når vi dyrker sex.

Men jeg har altså en mandlig drift, der går ud på, at jeg skal "skyde den af oppe i pigen" og den skal jeg udleve.

Det er alt andet end fornuftigt, det er jeg godt klar over. Men det er sådan det er.

Fryd dig over, at du kan styre dig - jeg kan ikke ....

Jeg fryder mig såmænd ikke over noget. :) Jeg respektere og værdsætter indlæg som dit. Uden at vi skal starte en større debat, som egentligt ikke hører hjemme i denne tråd, så er det vigtigt at skabe nogle rammer, således at folk med har modet til at fortælle rent ud af possen, hvad det handler om.  Fordømmelse bliver man sjældent klogere og oplyst af.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hybris skrev, for 14 timer siden:

Jamen det er da dig der er den fornuftige kære Stemmen ....

Vi burde jo passe på hinanden og bruge kondom, når vi dyrker sex.

Men jeg har altså en mandlig drift, der går ud på, at jeg skal "skyde den af oppe i pigen" og den skal jeg udleve.

Det er alt andet end fornuftigt, det er jeg godt klar over. Men det er sådan det er.

Fryd dig over, at du kan styre dig - jeg kan ikke ....

Jeg kan tilslutte mig det du skriver Hybris - men for mig er det nu også et spørgsmål om at det simpelthen er BEDRE uden kondom

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved ikke, om det er mig der er fucked up i mit hoved, men jeg synes more often than not, at jeg kommer hjem fra de her events småforelsket :wub: Damn et par søde og frække piger! Lisa havde jeg mødt før, så hende glædede jeg mig til på forhånd, og Milla skulle også vise sig at blive en lækker oplevelse. Som sædvanligt var der en skøn stemning, og alle fik lov til at komme til.

Milla er en pige med et meget kønt ansigt, store kasser og så leverede hun et klasse-blow!

Lisa er efter min mening noget af det ypperste . En utrolig køn, naturlig tøs med et herligt frækt sind, og ikke mindst et fantastisk smil. Hun har det tydeligvis som en fisk i vandet, når hun er til gb, og alene det er en oplevelse i sig selv at se. Med risiko for at lyde lidt stalker-agtig, så kriblede det sgu i fingrene for lige at tage hende under armen og pakke hende i bagagerummet og køre afsted med hende, da vi var færdige :D Fik jeg sagt, hun er gude-smuk og super sød? :P

Yderligere detaljer omkring eventet vil jeg ikke komme ind på. Det må I selv komme og opleve en anden gang, hvis I gik glip af det i dag. Jeg vil begynde at samle flasker til næste gang... håber snart vi ses piger ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoSecret skrev, den 16/8/2017 at 14:33:

Jeg ved ikke, om det er mig der er fucked up i mit hoved, men jeg synes more often than not, at jeg kommer hjem fra de her events småforelsket :wub: Damn et par søde og frække piger! Lisa havde jeg mødt før, så hende glædede jeg mig til på forhånd, og Milla skulle også vise sig at blive en lækker oplevelse. Som sædvanligt var der en skøn stemning, og alle fik lov til at komme til.

Milla er en pige med et meget kønt ansigt, store kasser og så leverede hun et klasse-blow!

Lisa er efter min mening noget af det ypperste . En utrolig køn, naturlig tøs med et herligt frækt sind, og ikke mindst et fantastisk smil. Hun har det tydeligvis som en fisk i vandet, når hun er til gb, og alene det er en oplevelse i sig selv at se. Med risiko for at lyde lidt stalker-agtig, så kriblede det sgu i fingrene for lige at tage hende under armen og pakke hende i bagagerummet og køre afsted med hende, da vi var færdige Fik jeg sagt, hun er gude-smuk og super sød?

Yderligere detaljer omkring eventet vil jeg ikke komme ind på. Det må I selv komme og opleve en anden gang, hvis I gik glip af det i dag. Jeg vil begynde at samle flasker til næste gang... håber snart vi ses piger

Kære No Secret 

Sikke dog en herlig besked at læse. Fedt du har haft en god oplevelse i går og tak fordi du bruger tid på at skrive en anmeldelse. Jeg har naturligvis sendt den videre til dem, der fortjener den, nemlig Milla og Lisa. 

Jeg skulle hilse tilbage og sige, at I fyre i går gjorde til en rigtig god oplevelse, og de siger mange tak for det. Da vi var ved at rydde op sagde de begge, at det havde været en rigtig god dag. 

Som arrangør bliver man også glad, når deltagerne synes det har været godt arrangeret og gennemført. Og denne gang blev vi ikke som arrangør snydt som i sidste uge. ( for første gang nogensinde jeg har prøvet det ) og i der kom i går blev heller ikke. 

Når man har med så gode og stabile gb piger som Milla og Lisa, og de samtidig rigtig godt kan lide sex, og I mænd er høflige frække og med godt humør, ja så er det let at være arrangør. Så tak for det 

i øvrigt kommer Lisa igen d. 6. Septemer ved Vejle og skal være makker med ingen ringere end Dina G som mange nok også kender. 

Milla kommer igen i slutningen af september med en ny gb pige 

Fortsat god aften til alle 

Rescue 51 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rescue51 skrev, for 29 minutter siden:

Kære No Secret 

Sikke dog en herlig besked at læse. Fedt du har haft en god oplevelse i går og tak fordi du bruger tid på at skrive en anmeldelse. Jeg har naturligvis sendt den videre til dem, der fortjener den, nemlig Milla og Lisa. 

Jeg skulle hilse tilbage og sige, at I fyre i går gjorde til en rigtig god oplevelse, og de siger mange tak for det. Da vi var ved at rydde op sagde de begge, at det havde været en rigtig god dag. 

Som arrangør bliver man også glad, når deltagerne synes det har været godt arrangeret og gennemført. Og denne gang blev vi ikke som arrangør snydt som i sidste uge. ( for første gang nogensinde jeg har prøvet det ) og i der kom i går blev heller ikke. 

Når man har med så gode og stabile gb piger som Milla og Lisa, og de samtidig rigtig godt kan lide sex, og I mænd er høflige frække og med godt humør, ja så er det let at være arrangør. Så tak for det 

i øvrigt kommer Lisa igen d. 6. Septemer ved Vejle og skal være makker med ingen ringere end Dina G som mange nok også kender. 

Milla kommer igen i slutningen af september med en ny gb pige 

Fortsat god aften til alle 

Rescue 51 

Lyder fedt må altså snart deltage igen. Er træt af Jeg allerede nu ved jeg ikke kan den 6 september. Må man høre lidt mere om hvem der kommer de næste par gange @Rescue51

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lisa og Dina G til samme arrangement :-o

Så bliver det ikke vildere...

 

Tak for en god dag onsdag - Jeg smiler stadig. Det var helt sikkert 2 top piger der supplerede hinanden kanon godt. Sex i topklasse.

Jeg ser frem til at komme igen, men det bliver desværre ikke den 6. :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder til at den 6. sep. bliver en fantastisk dag for nogle utrolige heldige fyre. Må se om jeg ikke kan få det hen, så jeg kan blive en af dem...

I øvrigt fedt at høre, at vi havde givet pigerne en god oplevelse i går. De så nu også ret tilfredse ud :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris
ims skrev, den ‎16‎-‎08‎-‎2017 at 08:09:

Jeg skrev og spurgte om pigerne var til creampie det fik jeg at vide at det ville de helst ikke.

Hm, nå .... jeg har ellers "creamed" Lisa, da vi havde sommermøde-/afslutning !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hybris skrev, for 20 minutter siden:

Hm, nå .... jeg har ellers "creamed" Lisa, da vi havde sommermøde-/afslutning !

Pigerne er ikke til at flere spermer i deres fisser på en gang, men gerne enkeltvis. Hvorfor kan jeg ikke svare på. 

Bh.

rescue. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...