Hop til indhold
Guest Alkoholikeren

Har nogle erfaringer herfra http://www.jarean.dk/420247007

Recommended Posts

Guest Alkoholikeren

Hey everyone

jeg kom lige forbi en adresse på Frederiksberg der tidligere havde en alternativ blomster medicin behandlings klinik, den har nu aldrig haft min interesse, jwg så så det var en thaiklinik, med olie,  kokkosolie, og kokosmælk og aroma, og krydderi massage, er der nogen der har været der og kan supplere med viden baseret på oplevelse...

 

http://www.jarean.dk/420247007

 

vh

Alko

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

I begge tilfælde bekræfter du at du har været der og  noget om mandarin fra Herlev, men dine oplevelse på,stedet, massage kvalitet, og er der mulighed for tilkøb af intim service , det er i mine øjne erfaringer, det du giver er konstateringer m personale og ejerforhold... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 18 minutter siden:

I begge tilfælde bekræfter du at du har været der og  noget om mandarin fra Herlev, men dine oplevelse på,stedet, massage kvalitet, og er der mulighed for tilkøb af intim service , det er i mine øjne erfaringer, det du giver er konstateringer m personale og ejerforhold... 

Og i det her tilfælde må du øve dig i at læse mellem linierne;) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Bananas skrev, for 10 minutter siden:

Og i det her tilfælde må du øve dig i at læse mellem linierne;) 

 

Svensk humor....... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...