Hop til indhold
Finn1101

Varm Kvinde, Hovedstaden

Recommended Posts

Hun oplyser at være 44 år, og nu skal jeg passe på, for hun er absolut både en dejlig og velplejet dame, men jeg tror at hun er (lidt) ældre, men til gengæld meget flot af sin alder. Jeg synes måske også at billederne snyder lidt, men det er en meget attraktiv, moden kvinde, der ankommer.

https://sugardaters.dk/show?alias=Varm+kvinde

Hun har helt sikkert en tilgang til at ville yde noget for pengene, som jeg husker var kr. 3.000 for et besøg hos mig.

Jeg var vistnok blevet lovet et besøg af 2-3 timers varighed, og selvom vi først startede på sengegymnastikken en halv times tid efter at hun var ankommet, så var jeg glad og forløst da hun forlod mig igen efter omkring halvanden time, men psykologisk havde det betydet meget, hvis hun havde haft lidt mindre travlt med at komme videre.

Men hendes attitude er at hun yder sit, hun er supersød, charmerende og imødekommende, og hun ligger langt over gennemsnittet, både på udseende og service. Seksuelt har jeg heller ikke noget at klage over. Jeg oplevede det lidenskabeligt og tæt på noget GFE-agtigt.

Det bliver en anbefaling fra min side, men desværre lidt for dyrt til en (hurtig) gentagelse.

(Nævner for god ordens skyld at min oplevelse var i 2016, så ikke helt dugfrisk, men jeg kan ikke finde at hun er anmeldt herinde, og hun fortjener en anbefaling). 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tombo skrev, for 2 timer siden:

Hvor store er de bryster ;)9

Jeg ved ikke rigtigt hvordan jeg skal svare på dette, jeg vil betragte hende som storbarmet, men hun har ikke kæmpebryster. Jeg husker dem som store og flotte, men jeg husker især at hun var god at være sammen med og en dejlig personlighed. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måtte slippe 2000 kr. for et møde, men er pengene værd, da hun er utrolig sød og fræk. Lækker krop, store e-skåls bryster - silikone, men nok de flotteste jeg har set af den slags og virker stadig bløde og lækre. Er meget liderlig og har vist nærmest ingen grænser - og så sprøjter hun så der er brug for gulvspand og klud bagefter...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også mødt hende, skøn kvinde, det jeg husker bedst var den sprøjteorgasme hun fik *SF*

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...