Hop til indhold

Recommended Posts

Når så blev min tur til at hygge med den lækker sag til ida

Må sige jeg var lidt nervøs for hvordan hun så ud kunne kun se hendes dejlige øjne på billederne 

Men hold nu da op jeg blev mere end positive overrasket da jeg åbene døren. godt nok efter lidt forsinkelse pga en smule trafik ;) ida ved godt resten 

Men vi fik snakkede sammen om lidt af hvert og så gik hun ud og friskede sig lidt op. Hvilket efter min mening hun ikke behøvet kæft hun er flot og lækker og sikke en stemme hun har .alt passer samen synes jeg fra top til tå 

Når vi kom igang med sexen og hold da op hun er og forhåbet forbliver en vildkat. Vi begge kom til at svede en del men om det var fordi det var varmt eller hvad det kan jeg ikke men varmen fik vi i hvert fald, og hendes kys amen det fantastisk 

Efter jeg kom lå vi blot og snakkede igen fik og vide at det være hende fødselsdag om fredagen 

Tror det bedst var da hun skulle at gå og tager fat i døren jeg vidste jo godt det var døren til mit badeværelse og derfor ikke sagde noget for hun selv opdaget det tror vi fik et godt grin ud af det

Så en ting er i hvert fald sikkert det ikke sidste gang jeg skal være sammen med ida

så alle de anmeldelser af ida tidligere passer 100% lige på 

Det kan godt være jeg er 25 men ida kan skam stadig væk få pulsen til at stige 

Og ida hvis du læsser det her mange tusinde tak for en fantastisk aften i dit selskab håber du også havde en god oplevelse :);):);):):)

 

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja Ida er en dejlig skøn kvinde, og så er hun bare Fræk. Jeg ser i hvert fald frem til at møde hende igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Samme her det enten meget længe siden jeg har hygget med en kvinde med så meget energi eller så er det første gang

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har en aftale med Ida i dag, jeg har luret længe på hendes profil, men nu lykkedes det endeligt at få en aftale.

Jeg skriver om mit besøg senere!

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida
Mr. Syd skrev, den 7/8/2017 at 09:18:

Har en aftale med Ida i dag, jeg har luret længe på hendes profil, men nu lykkedes det endeligt at få en aftale.

Jeg skriver om mit besøg senere!

Ihh, takker @Mr. Syd:rolleyes: J ka ik lige genkende dig v navn i min kalender, men J håber du fik, hva du kom for? ;) (Skriv gerne pb :)).

Som I jo nok har fundet ud af, r j en ret genert pige :o , så j taknemmelig for, at j ka gemme mig bag skærmen, hæhæææ:ph34r:

 

Knægten skrev, den 4/8/2017 at 17:42:

Når så blev min tur til at hygge med den lækker sag til ida

Må sige jeg var lidt nervøs for hvordan hun så ud kunne kun se hendes dejlige øjne på billederne 

Men hold nu da op jeg blev mere end positive overrasket da jeg åbene døren. godt nok efter lidt forsinkelse pga en smule trafik ;) ida ved godt resten 

Men vi fik snakkede sammen om lidt af hvert og så gik hun ud og friskede sig lidt op. Hvilket efter min mening hun ikke behøvet kæft hun er flot og lækker og sikke en stemme hun har .alt passer samen synes jeg fra top til tå 

Når vi kom igang med sexen og hold da op hun er og forhåbet forbliver en vildkat. Vi begge kom til at svede en del men om det var fordi det var varmt eller hvad det kan jeg ikke men varmen fik vi i hvert fald, og hendes kys amen det fantastisk 

Efter jeg kom lå vi blot og snakkede igen fik og vide at det være hende fødselsdag om fredagen 

Tror det bedst var da hun skulle at gå og tager fat i døren jeg vidste jo godt det var døren til mit badeværelse og derfor ikke sagde noget for hun selv opdaget det tror vi fik et godt grin ud af det

Så en ting er i hvert fald sikkert det ikke sidste gang jeg skal være sammen med ida

så alle de anmeldelser af ida tidligere passer 100% lige på 

Det kan godt være jeg er 25 men ida kan skam stadig væk få pulsen til at stige 

Og ida hvis du læsser det her mange tusinde tak for en fantastisk aften i dit selskab håber du også havde en god oplevelse :);):);):):)

 

:lol::lol::lol:!!!

J flad af grin, sladrehank! S'fø'li sku du sladre om min geniale stedsans, din...! :P 

J si'r ik mere nu end, at hævnen r SØD Trutterut!  

Næste gang hos mig sweety, og...NO MERCY, Baby!!!  :o 

Vi ses din flab, j v, hvor du bor! :twisted::P 

<3 Ida.

 

 

 

Redigeret af Frække Ida

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Ida skrev, 1 time siden:

:lol::lol::lol:!!!

J flad af grin, sladrehank! S'fø'li sku du sladre om min geniale stedsans, din...! :P 

J si'r ik mere nu end, at hævnen r SØD Trutterut!  

Næste gang hos mig sweety, og...NO MERCY, Baby!!!  :o 

Vi ses din flab, j v, hvor du bor! :twisted::P 

<3 Ida.

 

 

 

Det vil jeg se meget frem til ida 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Knægten skrev, for 17 timer siden:

Det vil jeg se meget frem til ida 

Ville være skønt hvis hun ville tage på tur på Sjælland så man kunne få et frækt besøg

Del dette indlæg


Link til indlæg
lingo skrev, den Thursday, August 10, 2017 at 20:39:

Ville være skønt hvis hun ville tage på tur på Sjælland så man kunne få et frækt besøg

Ida du skal ikke bare syntes godt Om men du burde kommen en tur til Sjæland

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida

Jada, du gir da bare lyd @lingo:rolleyes: J mobil OG fleksibel, og P/D hjemme hos mig selv (også i Randers :)),

Men da j lige har min mor logerende pt :wacko: ska hun blot ha besked om, at j får gæster, så hun ka gå en tur :P Min mor flytter her d 1/9, og så titter j for ALVOR frem igen!!! :ph34r:! Hæhæææ...:twisted:

Du ringer - Jeg bringer!!!

Bare tryk på knappen, søde ;) 

Kys :P Ida <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida
lingo skrev, for 6 minutter siden:

Ida du skal ikke bare syntes godt Om men du burde kommen en tur til Sjæland

skriv pb lingo ;)

<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida
lingo skrev, for 7 minutter siden:

Ida du skal ikke bare syntes godt Om men du burde kommen en tur til Sjæland

Søde Lingo, j synes altid godt om de ting og som blir sagt, når j trykker "synes om"

 og j hæfter mig v måden, der bliver talt t mig på:P<3

Du jo en gentleman! ;) <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Skalde

Kan se at hun er i Viborg i dag. Det er sgu fristende, nu når hun er inden for kort afstand. Er hun stadig lige så lækker slank som på billederne? :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Skalde

Besøgte hende i går eftermiddags i Viborg.

En af de bedste GP oplevelser jeg har haft. Rigtig sød, nærværende, varm og kærlig kvinde med den mest nuttede lille pariser bagdel...den po po er simpelthen bare en ud af en million. <3<3

Gik derfra som en glad mand. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida
Skalde skrev, for 2 timer siden:

Besøgte hende i går eftermiddags i Viborg.

En af de bedste GP oplevelser jeg har haft. Rigtig sød, nærværende, varm og kærlig kvinde med den mest nuttede lille pariser bagdel...den po po er simpelthen bare en ud af en million. <3<3

Gik derfra som en glad mand. :D

Tak @Skalde, og back at u!!! Sublimt sex og masser af humor! :lol:

That's my style, babes ✓

Vi "snakkes" meget snart, skøre @Skalde :P

<3 Hende dér, du v :P

 

 

 

Redigeret af Frække Ida

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida
Skalde skrev, for 16 timer siden:

Besøgte hende i går eftermiddags i Viborg.

En af de bedste GP oplevelser jeg har haft. Rigtig sød, nærværende, varm og kærlig kvinde med den mest nuttede lille pariser bagdel...den po po er simpelthen bare en ud af en million. <3<3

Gik derfra som en glad mand. :D

Ihh, hvor skønt at læse dine søde ord @Skalde:rolleyes:

Og så én af de bedste GP'er??? :wub:

Vi var 110% lige gode om d, faktisk var du været! Og husk nu, at du skylder!:P

<3 t vi tilfældigt støder på hinanden i Taulov...eller Viborg igen!:rolleyes:

Kys lige dér! Ida.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun give skalde ret du gør det bedre end de fleste efter min mening:)

Redigeret af Knægten
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida
Knægten skrev, for 13 timer siden:

Kan kun give skalde ret du gør det bedre end de fleste efter min mening:)

Der ska stadig to t tango, søde Knægt:P

Men mange millioner tak @Knægten, næste blir anmeldelser af dig og @Skalde, d har I sg begge fortjent!;)<3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det vil jeg gælde mig til men også frygte på en og samme tid 

Men bliver sjovt at læs uden tvivl håber jeg lidt ;):)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Ida skrev, den 14/08/2017 at 01:41:

Jada, du gir da bare lyd @lingo:rolleyes: J mobil OG fleksibel, og P/D hjemme hos mig selv (også i Randers :)),

Men da j lige har min mor logerende pt :wacko: ska hun blot ha besked om, at j får gæster, så hun ka gå en tur :P Min mor flytter her d 1/9, og så titter j for ALVOR frem igen!!! :ph34r:! Hæhæææ...:twisted:

Du ringer - Jeg bringer!!!

Bare tryk på knappen, søde ;) 

Kys :P Ida <3

Ida som jeg forstår! Er det i Randers man kan møde Dig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ida er en ener. Hun formår og få en til og føle sig speciel og ønsket. Det virker til hun oprigtigt nyder sit job :wub:

Jeg besøgte hende sidste år i randers og det er til dato min bedste oplevelse.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida
Jens P skrev, for 6 timer siden:

Ida som jeg forstår! Er det i Randers man kan møde Dig

Næææ, nu også i Viborg hver torsdag, fredag og søndag :P

Send pm for info @Jens P ;)

KÆFT, hvor r I bare søde allesammen, måske j sku holde en lille privat "takkefest" ...? :rolleyes:

<3 Ida. :P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
×
×
  • Create New...