Hop til indhold
Rescue51

Så starter efterårssæsonen for de gb glade

Recommended Posts

Kære alle 

Til Orientering starter vi efterårssæsonen op med GB igen lige om lidt, og der er en del nyheder på programmet, men også gode solide erfarne gb piger lægger vejen forbi. Lige nu er kalenderen ved at blive lavet færdig:)

Der startes op med to søstre d. 9.august i Vejle. Den ene er 21 år og den anden er 19 år. Den 21 årige har deltaget to gange før mens hendes søster på 19 år var med på en kigger til vores sexsommerafslutning d. 28.juni. Nu er lillesøster parat og glæder sig rigtig meget :P

d.15 bliver det i Rødovre med 2 arrangementer denne dag. Et om formiddagen godt aften gb. Det bliver med 2 dejlige piger om formiddagen og så kommer den græske gudinde, der tidligere er blevet omtalt herinde på til aftenarrangementet. 

D.16 er der så som vanligt 2 dejkige kvinder på i Vejle. 

Der vil komme annonce op på Annoncelight i morgen vedr. Gb i Vejle med de to søstre. Billederne er under behandling. 

Vi glæder os til efteråret og til jer gode fyre, der er seriøse og møder op som aftalt. 

Og hov solen skinner jo. Hvad er nu det for noget :)

bh.

rescue 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Icemand

fedt man kan se så langt frem i jeres kalender :)  så er det lettere at planlægge :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris

Jeg vil ikke gå glip af lillesøsteren - hun er gudesmuk !

Og hvis hun er halvt så god som storesøsteren, så kommer jeg i paradis den dag.

Sikke en fisse hun har !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og endnu en god nyhed. Caroline kommer til Vejle d. 23 august. Denne dejlige og gudesmuke pige på 21 år, der sprang ud som gb pige sidste efterår og lavede 3-4 gb henover efteråret vil nu igen lege med os :P

hun har været meget efterspurgt blandt mange af jer, og nu sker det så :D

fedt siger jeg bare. 

Så ja kære GB brødre. Der er noget at se frem til i den kommende tid.

bh.

Rescue 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larsl skrev, for 13 minutter siden:

Fedt! Det hele. Men gerne flere arrangementer på Sjælland. 

Lars

Der kommer skam gb til øen :D d. 15. August og d. 29 augst og 5. September  og 19 september 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rescue51 skrev, for 1 minut siden:

Der kommer skam gb til øen :D d. 15. August og d. 29 augst og 5. September  og 19 september 

Super!

Ser frem til at høre mere om pigerne. :)

Lars

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er jeg også tilmeldt dette helt fantastiske gb og uha uha hvor jeg glæder mig! 

Det ser jo helt fantastisk ud og kan kun sige til jer andre håber vi kan give pigerne en helt fantastisk dag og ja og så også at vi for en! 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Icemand
knyffens skrev, for 9 minutter siden:

Er det bare mig eller er der ikke nogen annonce?

rolig nu den kommer :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...