Hop til indhold

Recommended Posts

Lige før ferien, altså Ca en måned siden besøgte jeg Kat.

På alle måder en god oplevelse. Super massage og det sjove bagefter var også til ug. 

Fuld pakke. :-)

Men jeg ved også at det kan svinge over til det modsatte dagen efter. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været der en søndag eftermiddag hvor hun var helt oppe at ringe.Jeg var den første kunde hun havde i den weekend  Det var lige før vi skulle være kærester og være sammen hele natten. Næste gang var der ikke gået mere en 10 min og der kom en ny kunde ind som fik at vide han kunne komme om en halv time. Inden vi var færdig så kom kunde 2 ind og fik besked om at komme om en time. Så der skulle der bare penge i kassen. Hun svinger utroligt meget. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er sgu ærgeligt

elsker når hun kravler ind under en og vil sutte

gad egentlig godt FP med hende, kan det lade sig gøre

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mthom skrev, for 4 timer siden:

Ja det er sgu ærgeligt

elsker når hun kravler ind under en og vil sutte

gad egentlig godt FP med hende, kan det lade sig gøre

Det kan man og ja, man ved man har noget godt i vente når man ligger på maven og hun lige rækker op og tager fat i sjoveren og trækker den nedad og begynder at bearbejde den lidt mens hun stikker tungen i røven på en ... 

Jeg har ikke været hos hende så mange gange og alle gange har jeg fået god behandling og der har ikke været det mindste problem med tiden ... udover at man aldrig synes der er tid nok når hun går i gang med en :-P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Freddy8830 skrev, for 32 minutter siden:

nogen der har adressen til hende ?

 

Vester Kirkestræde 2

8900 anders
Tlf. 50 21 50 22

Del dette indlæg


Link til indlæg
Buttman76 skrev, for 1 time siden:

Er kat stadig i det gode humør ?? Jeg besøgte hende i maj måned hvor hun virkelig gav den gas :wub:

 

Hun er altid i godt humør.  :) Spørgsmålet er bare hvilken service hun leverer. Hvis der ikke kommer andre kunder og forstyrre så får du top service

Del dette indlæg


Link til indlæg

De gange jeg har været hos Kat, har jeg nu også fået en service, der var langt over det forventede. Jeg har nogle skulderproblemer, som hun ikke kan helbrede, og hun siger det er noget lægen skal klare, men jeg har fortalt hende, at jeg ikke gider det medicin lægen skriver ud, så hellere en gang massage som kun hun kan give den. Det blev hun utroligt glad for at høre og man kan faktisk godt sige, at det kun er massagen, hvis man ikke lige er i stødet. Så griner hun lidt og siger, ja det finder vi da ud af, men når først hun har ens pik i munden, ja så kan man sgu ikke andet end aflevere :D:D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi for nyeligt

Kat havde en ny pige i biksen Ao hed hun vist, slank køn kvinde på 27-30 år vil jeg tro

Ao startede massage og efter lidt tid kom Kat ind, så fil jeg massage af to kvinder på en gang :) 

Kat var som altid i godt humør, og hun er helt fantastisk til at tage grundigt fat i min ryg lige der hvor jeg trænger mest

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var på besøg hos Kat for ca 2 uger siden, det var fordi der hvor jeg havde planlagt midt besøg var optaget, jeg kommer til Kat og der er kun hende, jeg siger jeg ønsker en time massage, hun spørger om jeg har været der før, jeg siger ja men det er så lang tid siden at det var før hun fik lavet bryster, nå hun begynder med at massage og det er hun god til, og lige så langsomt begynder hun med det lidt mere frække for til sidst at fuldende det medalt hvad man kan tænke sig, det er så godt at jeg snart skal prøve igen

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas 123 skrev, for 5 timer siden:

er en som kan beskrive Ao ... eller hvem der ellers er hos Kat ?

 

Jeg tror, at Kat er alene igen, det fungerede vist ikke med medhjælperen.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...