Hop til indhold
Guest kiskibu

Jeg gør det aldrig igen

Recommended Posts

Guest kiskibu

Jeg har været en tur nede og få mig noget thai-massage. Jeg vil ikke sige, hvilke sted af frygt for om deres ry og omtale skal få ridser i lakken. Og jeg tilstår ærligt, at den dag var jeg temmelig horny og havde sørget for at have 1000 kroner på lommen, hvis jeg skulle være heldig, at få hele pakken.Det var mutter, der lukkede op og jeg kom ind, og lidt efter kom en skønhed ind og skulle tage sig af mig. Hun var bare flot og en rigtig "foxy lady" :D Det var noget af det bedste massage jeg har fået, det var sådan rigtig ægte thai-massage og hun var helt sikkert uddannet. Så kom vi til afslutningen.. Vi aftalte 1000 for det hele, men jeg ved ikke om vi gik over strengen eller hvad det nu var. Vi kyssede, og det var ægte kys, ikke sådan noget tantekys men rigtig kys. Hun lå lige så forsigtig over mig og vi havde sex uden kondom og det var bare lækkert. Da vi var færdige sad vi lidt og kyssede og små snakkede og så havde vi sex igen. Hun spurgte om jeg var single og det er jeg, så jeg spurgte hende om hun var og svarede det var hun men nu havde hun en kæreste, og mente mig. Vi var meget personlig og vi gik langt over tiden. Da var det, at det pludselig slog mig, at det måske var et stunt at jeg bagefter ville blive spurgt om jeg ville have hende eller gifte mig med hende eller noget i den dur. Hvis hun ikke var thai-massøse eller sådan, så havde jeg nok blevet forelsket i hende. Så nu har jeg bestemt mig, at jeg aldrig vil gå til thai-massage eller andre prostitueret eller noget bodel eller ligende. Så kære venner, jeg lukker og slukker ned for altid og må I alle have det godt og god vind fremover.

Redigeret af kiskibu
fejl i tekst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Riis skrev, for 3 minutter siden:

Hvis du er single Hvad er så problemet? 

Problemet er at han synes, at selvom han selv går til glædespige, så er han bedre end dem ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Riis

Hvad vil du gøre hvis hun er blevet gravid i forbindelse med jeres dejlige stund?. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Riis
Jernsvinet skrev, Lige nu:

Problemet er at han synes, at selvom han selv går til glædespige, så er han bedre end dem ;-) 

Det slog også mig!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kiskibu

Problemet er at jeg tror ikke at det er for min blå øjne skyld, at det sikkert er et stunt for noget jeg ikke vil rodes ind i. For det andet, så kunne jeg aldrig drømme om at besøge glædespiger eller på nogen måde være utro mod en kæreste. Jeg vil heller ikke have en kæreste som er thai-massøse som giver andre mænd happy ending. Så det er ikke fordi jeg er dobbelt moralsk. Im out..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest totalwild

historier findes der mange af og de er nu ret sjove og læse ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu ved jeg ikke hvor gammel du er. Jeg skal ikke sidde og værre en gammel sur og bitter mand, men livet er kort, chancer du ikke tog er det du fortryder, chancer du tager er det der gør dig til et levende menneske. At jeg så selv er en idiot til netop det er en anden sag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 20 minutter siden:

Problemet er at han synes, at selvom han selv går til glædespige, så er han bedre end dem ;-) 

Jeg er helt enig med JS. Vi der går til glædespiger er ikke bedre eller værre end dem, jeg rater dem heller ikke lavere end andre. En pige som jeg kom hos gennem flere år lagde an på mig, efterhånden blev det temmeligt tydeligt at hun mente det alvorligt. Hun var en rigtig sød pige; men jeg var tyve år ældre end hende og hun ønskede børn. Det kunne jeg ikke tage ansvaret for da jeg følte at jeg var for gammel til at få børn. Havde jeg været ti år yngre havde jeg vovet forholdet. I dag tænker jeg ofte på hvordan det er gået hende, hun er stoppet i branchen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
kiskibu skrev, for 47 minutter siden:

Jeg har været en tur nede og få mig noget thai-massage. Jeg vil ikke sige, hvilke sted af frygt for om deres ry og omtale skal få ridser i lakken. Og jeg tilstår ærligt, at den dag var jeg temmelig horny og havde sørget for at have 1000 kroner på lommen, hvis jeg skulle være heldig, at få hele pakken.Det var mutter, der lukkede op og jeg kom ind, og lidt efter kom en skønhed ind og skulle tage sig af mig. Hun var bare flot og en rigtig "foxy lady" :D Det var noget af det bedste massage jeg har fået, det var sådan rigtig ægte thai-massage og hun var helt sikkert uddannet. Så kom vi til afslutningen.. Vi aftalte 1000 for det hele, men jeg ved ikke om vi gik over strengen eller hvad det nu var. Vi kyssede, og det var ægte kys, ikke sådan noget tantekys men rigtig kys. Hun lå lige så forsigtig over mig og vi havde sex uden kondom og det var bare lækkert. Da vi var færdige sad vi lidt og kyssede og små snakkede og så havde vi sex igen. Hun spurgte om jeg var single og det er jeg, så jeg spurgte hende om hun var og svarede det var hun men nu havde hun en kæreste, og mente mig. Vi var meget personlig og vi gik langt over tiden. Da var det, at det pludselig slog mig, at det måske var et stunt at jeg bagefter ville blive spurgt om jeg ville have hende eller gifte mig med hende eller noget i den dur. Hvis hun ikke var thai-massøse eller sådan, så havde jeg nok blevet forelsket i hende. Så nu har jeg bestemt mig, at jeg aldrig vil gå til thai-massage eller andre prostitueret eller noget bodel eller ligende. Så kære venner, jeg lukker og slukker ned for altid og må I alle have det godt og god vind fremover.

Stakkels dig, Du var uheldig nok til at have en fantastisk oplevelse. Selvfølgelig er du out efter det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
kiskibu skrev, for 1 time siden:

Så nu har jeg bestemt mig, at jeg aldrig vil gå til thai-massage eller andre prostitueret eller noget bodel eller ligende. Så kære venner, jeg lukker og slukker ned for altid og må I alle have det godt og god vind fremover.

Det lyder lidt som når man siger at til nytår stopper jeg med at ryge, når man har set et indlæg i nyhederne omkring hvor farligt det er.  Thai-verdenen er skruet underligt sammen, men du kan roligt besøge andre glædespiger, uden at du løber den store risiko for at de mod din vilje tynge kysser dig, og efterfølgende antager at nu er i kærester. Om lidt tid vil du selv synes at historien var lidt sjov. 

Men en anden gang bør du nok sikre dig at der er kondom på styrestangen hvis noget lignede skulle ske. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Det behøver nu ikke være opspind!!!

Min entre i denne Verden foregik på nogenlunde samme måde. Men kun nogenlunde. 

Besøgte et Thaimassage sted. Var kørt forbi stedet og set tlf nummeret. Var væk hjemmefra og tænkte det kunne egentlig være rigtig fint at spendere aftenen med noget massage og de havde åbent trods det var aften. En ret flot 25-30 årig Thaipige åbnede. Hun var nu ret pæn tænkte jeg

Vi kom ind i massagerummet hvor der stod en seng. Nå havde da godt hørt de evt gik på en og sådan noget, så en seng var nok bedre end en briks. Hun bad mig tage alt tøjet af.. ja okay jeg havde aldrig prøvet Thaimassage men synes måske det var lidt grænseoverskridende. Nå skidt hun fik nok ikke noget af se hun ikke havde set før. Da jeg lå på sengen kom jeg til at tænke på "det skulle en almindelig mandlig massør da lige spørge en kvinde om" så ville det komme på forsiden af ekstrabladet. Nå det var en afstikker. Hun begyndte at give massage.. det var ret blidt men egentlig vældig fint. På et tidspunkt blev jeg bedt om at vende mig om og hun kom selvfølgelig med spørgsmålet om "den" skulle have massage. A HVAD ? var lidt rundt på gulvet, hvad mener du? hun tog pikken i hånden og spurgte om den skulle have massage. Den kom sgu bag på mig men waauuuwww en lækker pige som med et smil på læben spurgte om det. Øhhh jamen det koster vel mere eller hvordan og hvorledes? 500 kr skulle jeg så betale. Ja det lød sgu da vældig fint massagen kostede jo 300. Jamen hvad med dig tager du så tøjet af? hun kiggede på mig og sagde det kunne hun da godt hvis jeg ønskede det.... så var der dæleme lille barn til juleaften... slut med at ligge ned, fik hurtig rejst mig op og hjalp hende af tøjet. 4-5 timer efter (temmelig sent) blev jeg lukket ud af døren helt rundt på gulvet 500 kr fattigere og der var foregået meget andet end et handjob.

Hun mente også jeg ville være en god kæreste.

Oplevede ikke helt det samme men nogenlunde det samme et par måneder efter hvor jeg lige skulle prøve et andet thai massage sted. Så skal da ikke kunne sige om kiskibu´s historie er sand eller ej!!!! men den kunne sagtens være sandt

Del dette indlæg


Link til indlæg
hambosatiaalborg skrev, 1 time siden:

Ja undskyld mig, men denne her historie må jo simpelthen være det pure opspind. Sikke en omgang gudsjammerligt vrøvl.

Nåe ... jeg har været med til omtrent detsamme sikkert 8-10 gange i de mange år jeg har vandret på junglestierne. Med den forskellen at jeg ikke har lukket og slukket ned for altid. Name of the game i min bog. Første gang var jeg nok lidt rundtosset nogle dage eller flere, men senere har jeg modtaget og givet efter bedste evne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
hambosatiaalborg skrev, for 11 timer siden:

Ja undskyld mig, men denne her historie må jo simpelthen være det pure opspind. Sikke en omgang gudsjammerligt vrøvl.

"Rønnebærene er sure sagde ræven,............";)

Jeg har ligeledes oplevet lidt af det samme:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Honda
jenslillemandhansenv2 skrev, den 31/7/2017 at 22:22:

Nu ved jeg ikke hvor gammel du er. Jeg skal ikke sidde og værre en gammel sur og bitter mand, men livet er kort, chancer du ikke tog er det du fortryder, chancer du tager er det der gør dig til et levende menneske. At jeg så selv er en idiot til netop det er en anden sag.

Han er da ikke sur. Er bare forsigtig og har nogle tanker om hvordan hans kæreste kone skal være. Beslutningen er lidt drastisk, men det er da hans fulde ret at være det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Honda
Jernsvinet skrev, den 31/7/2017 at 21:56:

Problemet er at han synes, at selvom han selv går til glædespige, så er han bedre end dem ;-) 

Det er da en underlig holdning at have, Jernsvinet. Du har ret til at vælge hvad du vil, han har samme ret. Glæd dig dog over mandens gode oplevelse, og over at han modsat mange andre forsøger at tage vare på sig selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Guest kiskibu skrev, den 31/7/2017 at 20:43:

Jeg har været en tur nede og få mig noget thai-massage. Jeg vil ikke sige, hvilke sted af frygt for om deres ry og omtale skal få ridser i lakken. Og jeg tilstår ærligt, at den dag var jeg temmelig horny og havde sørget for at have 1000 kroner på lommen, hvis jeg skulle være heldig, at få hele pakken.Det var mutter, der lukkede op og jeg kom ind, og lidt efter kom en skønhed ind og skulle tage sig af mig. Hun var bare flot og en rigtig "foxy lady" :D Det var noget af det bedste massage jeg har fået, det var sådan rigtig ægte thai-massage og hun var helt sikkert uddannet. Så kom vi til afslutningen.. Vi aftalte 1000 for det hele, men jeg ved ikke om vi gik over strengen eller hvad det nu var. Vi kyssede, og det var ægte kys, ikke sådan noget tantekys men rigtig kys. Hun lå lige så forsigtig over mig og vi havde sex uden kondom og det var bare lækkert. Da vi var færdige sad vi lidt og kyssede og små snakkede og så havde vi sex igen. Hun spurgte om jeg var single og det er jeg, så jeg spurgte hende om hun var og svarede det var hun men nu havde hun en kæreste, og mente mig. Vi var meget personlig og vi gik langt over tiden. Da var det, at det pludselig slog mig, at det måske var et stunt at jeg bagefter ville blive spurgt om jeg ville have hende eller gifte mig med hende eller noget i den dur. Hvis hun ikke var thai-massøse eller sådan, så havde jeg nok blevet forelsket i hende. Så nu har jeg bestemt mig, at jeg aldrig vil gå til thai-massage eller andre prostitueret eller noget bodel eller ligende. Så kære venner, jeg lukker og slukker ned for altid og må I alle have det godt og god vind fremover.

Hej GK

Har du et link...lyder som et spændende og godt sted....og måske et navn på ladyen...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der kan være en meget naturlig forklaring på oplevelserne.

Med mindre de har været længe i DK skal pigerne være gift med en dansk mand for at opretholde deres opholdstilladelse. Hvis pigen det drejer sig om her  er blevet skilt eller er blevet enke, kan hun meget ønske en ny mand. Hvis jeg var ung og  uden kæreste, kunne jeg da godt have fundet på at gifte mig med hende. selvfølgelig med særeje. Det er jo let at blive skilt igen, Og jeg havde fået en taknemmelig pige at være glad for i en periode.....

Redigeret af deralte

Del dette indlæg


Link til indlæg
Honda skrev, for 8 timer siden:

Han er da ikke sur. Er bare forsigtig og har nogle tanker om hvordan hans kæreste kone skal være. Beslutningen er lidt drastisk, men det er da hans fulde ret at være det.

Hej Honda,

Det er bestemt hans fulde ret, det var ment som en opfordring til at man en gang i mellem i livet skal tage en chance.

God dag til alle.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes nu også at hver 4. thaipige frier til mig.. Jeg ved ikke hvorfor. JEg tænker at det er fordi at jeg er pisse lækker og har en fantastisk personlighed..... ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg
Honda skrev, den 1/8/2017 at 22:01:

Det er da en underlig holdning at have, Jernsvinet. Du har ret til at vælge hvad du vil, han har samme ret. Glæd dig dog over mandens gode oplevelse, og over at han modsat mange andre forsøger at tage vare på sig selv.

Jeg glæder mig da over hans gode oplevelse - jeg synes, det er ham selv, der ødelægger oplevelsen ved at få moralske skrupler og dømme pigen til at have været for billig, siden hun gav ham sådan en extraordinær oplevelse ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Honda
Jernsvinet skrev, den 3/8/2017 at 11:23:

Jeg glæder mig da over hans gode oplevelse - jeg synes, det er ham selv, der ødelægger oplevelsen ved at få moralske skrupler og dømme pigen til at have været for billig, siden hun gav ham sådan en extraordinær oplevelse ;-)

Har man moralske skrupler, og dømmer man virkelig, bare fordi man ikke vil være kæreste med en prostitueret? Selvfølgelig ikke.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...