Hop til indhold
dahliablack03

Hvidovrepigerne indgang?

Recommended Posts

Hej med jer,

Jeg er ny her på eroguide, men er kommet til den konklusion, at jeg har nogle fantasier, jeg gerne vil have udlevet. Lulu fra hvidovrepigerne opfylder et krav om sådan en fantasi. Problemet er, at jeg er forfærdelig sky og foretrækker det, hvis jeg på forhånd kan se, hvor jeg skal hen og hvor 'klinikken' er. Jeg har ikke lyst til at rende rundt og lede efter et sted, mens folk glor underligt. Håber I kan forstå min bekymring.

Anyway, så mit spørgsmål til jer er flg.: Hvor i alverden er indgangen til Hvidovrepigerne? Jeg kender adressen, men på Google Maps kan jeg ikke se, hvilken dør jeg skal benytte, eller om stedet er omme på den anden side i en kælder.

Nogen der vil belyse dette? På forhånd tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg
dahliablack03 skrev, for 54 minutter siden:

Hej med jer,

Jeg er ny her på eroguide, men er kommet til den konklusion, at jeg har nogle fantasier, jeg gerne vil have udlevet. Lulu fra hvidovrepigerne opfylder et krav om sådan en fantasi. Problemet er, at jeg er forfærdelig sky og foretrækker det, hvis jeg på forhånd kan se, hvor jeg skal hen og hvor 'klinikken' er. Jeg har ikke lyst til at rende rundt og lede efter et sted, mens folk glor underligt. Håber I kan forstå min bekymring.

Anyway, så mit spørgsmål til jer er flg.: Hvor i alverden er indgangen til Hvidovrepigerne? Jeg kender adressen, men på Google Maps kan jeg ikke se, hvilken dør jeg skal benytte, eller om stedet er omme på den anden side i en kælder.

Nogen der vil belyse dette? På forhånd tak.

Når du nu er så sky/genert kunne det vel være en god træning bare at ringe til klinikken og få en snak omkring alle de punkter som bekymre dig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skelund skrev, for 4 timer siden:

Klinikken ligger sammen med 3-4 andre butikker (eller lign.) med indgang ud mod Gl. Køge Landevej

 

Okay, tusind tak for svar. Kan man tydeligt se på døren, at det er Hvidovrepigerne? På forhånd tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som jeg husker det, annonceres der ikke særligt tydeligt, at her finder du Hvidovrepigerne. - Det med at ringe derud kan være problematisk. Der er jo ingen "telefonpige" ud over pigerne selv. Jeg har været ude for at få den pige i røret, som tilfældigvis var på vagt, og hun virkede egentlig ikke særlig interesseret i at være service for næste pige. - Jeg har så vænnet mig til at køre derud og parkere næsten lige uden for "butikken" og så tage chancen for at hun var ledig. Det er gået meget godt. - Forsøg på en søndag. Da er de andre forretninger lukket, og du kan ganske fredeligt spadsere forbi og orientere dig. - Jeg kan se, at Lulu netop har vagter om søndagen, så det passer da fint. - I øvrigt siger min erfaring mig, at med nogle besøg rundt omkring lignende steder, bliver man vant til turen "hen til døren og ringe på" - og blæser på om "nogen" ser dig.

Som raffinement tilbyder hun - som vist de fleste andre piger derude - superfransk. - Det er jo voksne modne piger, så det tror jeg, du kan regne med. - Nyd det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
nuser9 skrev, for 4 timer siden:

Brug google streetview.

Så får du en ide om omgivelserne, og for den aktuelle adresse er billederne vældig fine.

Så er det bare at håbe at Google ikke har valgt lige den dag til at tage nye billeder. Træls at stå med fingeren på ringeklokken lige når cameraet klikker. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pigeforskeren skrev, for 16 timer siden:

Som jeg husker det, annonceres der ikke særligt tydeligt, at her finder du Hvidovrepigerne. - Det med at ringe derud kan være problematisk. Der er jo ingen "telefonpige" ud over pigerne selv. Jeg har været ude for at få den pige i røret, som tilfældigvis var på vagt, og hun virkede egentlig ikke særlig interesseret i at være service for næste pige. - Jeg har så vænnet mig til at køre derud og parkere næsten lige uden for "butikken" og så tage chancen for at hun var ledig. Det er gået meget godt. - Forsøg på en søndag. Da er de andre forretninger lukket, og du kan ganske fredeligt spadsere forbi og orientere dig. - Jeg kan se, at Lulu netop har vagter om søndagen, så det passer da fint. - I øvrigt siger min erfaring mig, at med nogle besøg rundt omkring lignende steder, bliver man vant til turen "hen til døren og ringe på" - og blæser på om "nogen" ser dig.

Som raffinement tilbyder hun - som vist de fleste andre piger derude - superfransk. - Det er jo voksne modne piger, så det tror jeg, du kan regne med. - Nyd det.

Tusind tak for svaret. Det lyder som en rigtig god ide.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...