Hop til indhold
jydetampen

Gener efter happy ending

Recommended Posts

Jeg har tit været til thai massage med happy ending. De fedter jo så pikken ind i olie og spiller den af. Så langt så godt. Men hver gang får jeg efter en dag eller to sådan en masse hvidt snask, der sidder bag forhuden og nærmest skal gnubbes af fremfor bare at skyldes af i badet. Det står så på 4-5 dage før det er normaliseret. Igen. Det er ikke nakkeost, men tænker det er foranledet af olien? Er jeg den eneste, der oplever det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
jydetampen skrev, for 2 timer siden:

Er jeg den eneste, der oplever det?

Svært for nogen at svare på :) - men det er slet ikke noget jeg har oplevet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man

Den var osse ny for mig – jeg har aldrig oplevet noget der minder om det :shock:

Besøger du kun et enkelt sted – måske kunne det være olien de bruger der ;)

Eller besøger du forskellige steder og har samme problem :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
jydetampen skrev, den 30/7/2017 at 13:42:

Jeg har tit været til thai massage med happy ending. De fedter jo så pikken ind i olie og spiller den af. Så langt så godt. Men hver gang får jeg efter en dag eller to sådan en masse hvidt snask, der sidder bag forhuden og nærmest skal gnubbes af fremfor bare at skyldes af i badet. Det står så på 4-5 dage før det er normaliseret. Igen. Det er ikke nakkeost, men tænker det er foranledet af olien? Er jeg den eneste, der oplever det?

Det kan vel ikke udelukkes at "pikkemanden" er allergisk over massageolie. Jeg kan måske godt forstå, at det ikke står øverst på ens ønskeseddel, at smutte over til doktor-manden, og få mysteriet opklaret. 

Jeg antager at du ikke har planer om, at stoppe med happy ending, så måske du skulle smutte i matas og købe lidt massage olie og teste virkningen. Hvis du finder en god olie, som ikke giver de beskrevne følgevirkninger, er løsningen vel bare selv at medbringe olie.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Højst sandsynligt tør og død hud. Måske er du følsom overfor olien, eller for at blive spillet af - hvis det sker voldsomt? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 37 minutter siden:

Lyder som en omgang svamp. Det kommer ofte af en allergisk reaktion som olier tit kan give.

det tror jeg på, tager 1-2 mdr mes brentan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har intet problem med at tage til læge, hvis det var. Har bare aldrig hørt om det her før. Ja, det kommer hver gang jeg har fået happy ending. Må lige reseache lidt på det. Måske det jeg tror er nakkeost er svamp? Hmmm... Tak for svar. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
jydetampen skrev, den 7/30/2017 at 13:42:

Jeg har tit været til thai massage med happy ending. De fedter jo så pikken ind i olie og spiller den af. Så langt så godt. Men hver gang får jeg efter en dag eller to sådan en masse hvidt snask, der sidder bag forhuden og nærmest skal gnubbes af fremfor bare at skyldes af i badet. Det står så på 4-5 dage før det er normaliseret. Igen. Det er ikke nakkeost, men tænker det er foranledet af olien? Er jeg den eneste, der oplever det?

Fandt du ud af hvad det var ??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ringede til min læge og forklarede det til ham. Han troede også det kunne være svamp, så har fået nogle salve. Så må vi se når det er gået væk. Bliver jo nok nødt til at få happy ending igen - bare liiiige for at se om det virkelig var dét eller ikke ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
jydetampen skrev, den 30/7/2017 at 13:42:

Jeg har tit været til thai massage med happy ending. De fedter jo så pikken ind i olie og spiller den af. Så langt så godt. Men hver gang får jeg efter en dag eller to sådan en masse hvidt snask, der sidder bag forhuden og nærmest skal gnubbes af fremfor bare at skyldes af i badet. Det står så på 4-5 dage før det er normaliseret. Igen. Det er ikke nakkeost, men tænker det er foranledet af olien? Er jeg den eneste, der oplever det?

Ikke for at insinuere, at du er usoigneret, men vasker du dig ordentligt med sæbe, efter du har fået massage med olie? Sådan umiddelbart efter tænker jeg? Kan godt forestille mig, at dine slimhinder ikke har godt af, at der sidder olie bag forhuden i flere timer.. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nååå. Det kunne selvfølgelig også være. Nej, jeg vasker mig "bare" med vand, men du har da ret i at vandet bare praller af når det rammer olien. Måske jeg brude prøve en med en intimsæbe næste gang. Ved bare ikke hvordan det forklarer at der dannes denne belægning af hvidt "snask"?

Jeg føler selv jeg gør meget ud af min personlige hygiejne, men der er muligvis plads til forbedringer. Er der andre, der som mig ikke har vasket pikken bag foruden med sæbe efter olie svensk? Men som ikke får problemer bagefter?

Del dette indlæg


Link til indlæg
jydetampen skrev, for 5 minutter siden:

Nååå. Det kunne selvfølgelig også være. Nej, jeg vasker mig "bare" med vand, men du har da ret i at vandet bare praller af når det rammer olien. Måske jeg brude prøve en med en intimsæbe næste gang. Ved bare ikke hvordan det forklarer at der dannes denne belægning af hvidt "snask"?

Jeg føler selv jeg gør meget ud af min personlige hygiejne, men der er muligvis plads til forbedringer. Er der andre, der som mig ikke har vasket pikken bag foruden med sæbe efter olie svensk? Men som ikke får problemer bagefter?

Næ, jeg vasker med sæbe under forhuden HVER gang jeg er i bad.  Jeg har aldrig haft svamp eller udslæt.

At vaske sig "kun" med vand, er i min optik ikke meget med personlig hygiejne at gøre.:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder underligt, at man skulle kunne få svamp af massageolie. Jeg smører missen med mandelolie hver morgen efter bad og barbering. Vasker med vand i løbet af dagen, nogle af gangene med intimsæbe på ydre kønsdele. 

Til trådstarter, jeg ville smutte en tur til doktor, hvis grundig vask med intimsæbe efter massage ikke afhjælper problemet. Evt prøv forskellige olier. Bed om olie uden tilsat duft.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sofiala skrev, den 5/8/2017 at 18:24:

Ikke for at insinuere, at du er usoigneret, men vasker du dig ordentligt med sæbe, efter du har fået massage med olie? Sådan umiddelbart efter tænker jeg? Kan godt forestille mig, at dine slimhinder ikke har godt af, at der sidder olie bag forhuden i flere timer.. :)

Det er snarere sådan, at det bliver værre, hvis man vasker sig "ordentligt med sæbe". Sæbe skal i det hele taget bruges med omtanke. Bag hovedet er det ikke en egentlig slimhinde, og den har faktisk tværtimod  godt af i hvert fald nogle typer olie i behersket mængde.

jydetampen skrev, den 5/8/2017 at 16:59:

Ringede til min læge og forklarede det til ham. Han troede også det kunne være svamp, så har fået nogle salve. 

Via  telefonkonsultation? Mærkelig læge, hvis din beskrivelse herinde er dækkende. Hvis du ikke samtidig har rødmen og/eller kløe/svien er det næppe svamp. Det er sandsynligvis din naturlige talgproduktion, der blandes med rester af en mineralsk massageolie, så det giver et meget fedtet reslutat, der netop skal gnubbes af (been there, done that). Hvis du vælger at bruge sæbe for at få det væk, så vil jeg anbefale, at du bagefter smører dig ind i en lille smule vegetabilsk olie (hvad du nu har i køkkenet) - et par dråber, forhuden frem og tilbage, evt aftørring med papir, hvis du var lidt for rundhåndet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
John41 skrev, den 5/8/2017 at 22:28:

At vaske sig "kun" med vand, er i min optik ikke meget med personlig hygiejne at gøre.:D

Bestil du bare en tid hos optikeren.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange tak, Bebop. Jeg har netop brugt salven nu i over en uge og synes ikke rigtigt der er kommet noget godt resultat ud af det. Jeg vil prøve at ringe til min læge imorgen og forklare det, du lige har fortalt mig. Misforstå mig ikke, men faktisk ret befriende at der også er en anden, der har oplevet dette. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...