Finn1101

Pip-pip, Hovedstaden

4 indlæg i denne tråd

På Sugardaters.dk findes mange forskellige slags piger, kvinder og damer. Nogle er nok unge og lækre, men alligevel ikke så lækre som de selv tror og så meget at man vil – eller kan – imødekomme deres ønsker. Andre ved godt, at de måske ikke er helt så attraktive, men de får stadig tilbud på det lokale værtshus, så de tager chancen.

https://sugardaters.dk/show?alias=pip-pip

Jeg ser Pip-pip som en af dem. Moden dame, oplyser selv at hun er 53 år, og sådan helt almindelig, tilmed lidt buttet af udseende. Jeg må indrømme, at hun typemæssigt ikke er noget som jeg normalt ville placere i betalingsklassen, men hun virkede fornuftig og afklaret at skrive sammen med, hun var ikke ”sugar-”forvirret og prisen kunne ikke afskrække nogen, og hun svarer hurtigt, så jeg vælger at lade det komme an på en prøve.

Jeg ved ikke om hendes billeder yder hende fuld retfærdighed, eller om jeg synes at hun ser bedre ud i virkeligheden, men jeg synes måske at hun ser anderledes ud – og så er resten jo smag og behag.

Hun tager imod besøg i privaten, som er en beskeden lejlighed i udkanten af byen. Men hvad Pip-pip ikke har på andre felter, har hun til gengæld i service.

Nu bilder jeg mig ikke ind at hun synes at jeg var vildt lækker, men det føltes sku sådan, og måske har hun følt det lidt. Jeg har da prøvet det, der var bedre, især fordi kvinden har tiltalt mig mere, men jeg har med garanti aldrig haft en mere omfattende og bedre købesex-oplevelse til kr. 500.

Redigeret af Finn1101

Del dette indlæg

Link til indlæg
mrbeen skrev, 1 time siden:

Hende har jeg faktisk også luret lidt på, og skrevet sammen med.

Dog fik jeg en pris på imellem 800-1000.- for 1 timen.

Hvad fik Du for de 500,- ?

Måske hun har fået så meget gang i forretningen at hun har sat priserne op, min oplevelse ligger mere end et halvt års tid tilbage, jeg synes bare at hun fortjente en anmeldelse. Jeg fik den fulde tur med fransk (som jeg synes at hun var god til at give), dansk osv., masser af tid (jeg har været hos hende minimum en time), der var lidt GFE over oplevelsen, og som jeg skriver har jeg da haft bedre oplevelser og med væsentlig mere tiltrækkende kvinder - men ikke til kr. 500.

Hvis prisen er blevet væsentlig højere, eller hvis hun i mellemtiden er blevet "professionel," skal det modregnes i anbefalingen - og så skal man selvfølgelig også være opmærksom på hendes alder (især hvis man selv er væsentig yngre).

Nu lyder det måske dumt, men jeg følte at hun synes at jeg var lækker, (en som hun måske ville have taget med hjem fra værtshuset), og om det var ægte ved jeg ikke, men hvis hun er sådan overfor alle, så vil jeg sige at hun er et besøg værd især for den modne mand, også selvom hun skulle have sat prisen lidt op. 

Redigeret af Finn1101

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for svaret !

Tror det er ca 2-3 mdr siden at jeg skrev sammen med hende, så det kan selvfølgelig

godt være at hun har fået mere gang i "butikken" nu, og så har hævet prisen.

Overvejer kraftigt om ikke man skulle aflægge hende et besøg indenfor nærmeste fremtid,

hun virkede ihvertfald utrolig sød og rar at skrive sammen med...;)

Redigeret af mrbeen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Opret en bruger eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at kunne skrive en kommentar

Blev gratis medlem

Opret en bruger på Eroguide.dk. Det er helt gratis!

Opret en ny bruger

Log ind

Har du allerede en bruger? Log ind her.

Log ind nu