Aalborg

Mallee hos Dao, Vestergade 37, Randers

7 indlæg i denne tråd

Skrevet (edited)

Ved opkald til telefonnummeret til stedet, fik jeg at vide, at der var en ny yngre pige, der yder hvad man ønsker sig af massage, men ingen sex.. Jeg aftalte med telefonpigen, at jeg har et hjemmekomponeret ønske om noget tantra-lignende lingammassage. Det var også ok, så jeg måtte finde en passende mulighed for at få opfyldt mit ønske/behov.

Det fik jeg så efter forudgående tidsbestilling. Jeg ankom til stedet og blev modtaget af yngre pige (39 år viste det sig senere da hun selv oplyste det). Pigens kunstnernavn er Mallee. Hun er slank og en køn pige, og så taler hun dansk. Hun yder ikke sex, men kun regulær massage og lingammassage.

Jeg fremlagde mit ønske for en times behandling. Det bestod af ca. et kvarters opvarmning med fokus omkring min bagdel, røv og pik, mens jeg lå på maven. Så vendte jeg om og Mallee fortsatte sin pirrende og sensuelle massage af boller, røv og pik. Ikke det sædvanlige hastige HJ for at blive færdig i en fart. Nej. Hendes pirrende og sensuelle pik-massage med masser af olie stod på lidt over en halv times tid. Da jeg efterhånden kunne mærke, at der skulle aflades, fik hun et aftalt nik, hvorefter hun øgede tempoet til egentlig HJ med supplerende analstimulering og jeg endte ud med en mega-aflevering. Aftørring og så ellers et godt og tiltrængt bad og et glas vand.

Stedet: 9. rent og nyistandsat.

Pigen; 8-9. sød, slank og nem at kommunikere med.

Behandlingen: 10. Selvkomponeret og velgennemført.

Pris; 900 Dkr for en time.

Anbefaling: 10. Helt klart

Behandlingen; "kalder" på en gentagelse.

Redigeret af Aalborg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)

Efter min omgang hos Bangkok Massage hvor jeg derefter trængte gevaldigt til at få rusket lidt i dillerpjorten, så jeg ringede trofast til min thai mutter på Vestergade. Vi havde en del samtale over sms omkring pigerne på stedet. Og jeg tog det som noget positivt at hun gerne ville have jeg lavede et personligt personligt review til hende omkring den pige som jeg skulle ned og besøge, så mutter kunne se om hvor service oplevelsen kunne gøres bedre. Det var helt klart et + for mig.

Jeg valgte at jeg skulle ned og prøve Mallee som hendes business navn er. Hun fortalte mig at hun var 36 og skulle være i danmark i et år. Så der er masser af tid for jer mænd derude for at nyde hendes service. Som i vil få lidt mere indsigt i. Dertil kan jeg fortælle at dem som kender Lisa  som var dernede, så er hun nu en gift kvinde som jeg fik fortalt. 

Nå men tilbage til emnet. Til dem som ikke kender Vestergade 37 så er stedet bygget op med 2 kabiner, butikken er ren og rydelig og der er muligheder for bad. Begge piger var på arbejde i dag så jeg fik også lige en hyggesnak med May. Har ikke prøvet hende endnu. Men må sige føj for en lækkerbisken hun er. Yummy

Massagen var blød og hun koncentrerede sig om ben, baller og diller. Jeg havde aftalt med thai mutter at jeg skulle give 900 for Tantra og HJ. Ud over dette fik jeg med i prisen. BJ, Græsk, RJ, samt B2B. og dette gjorde hun til UG!!Efter  turen som sendte mig direkte i himlen fik jeg den sidste tid en go dybde massage hvor hun tog ved. 

Som et enkelt minus var hendes negle for langt. Ikke så har med en finger op bag i når hun har lange negle. Derudover var hun slet ikke bange for at  bruge olien. Det var lige før det  endte i et misbrug af den hehe. Men det var osse det:

Pigen :  9 Af hendes alder holder hun sig pokkers godt. Omkring 155 og 45 kg. Og pokkers lækre b skål babser

Stedet: 7 rent og pænt stedet med bad

Servicen. 12 springer lige skalaen med hende her. Fik langt mere en betalt for, og så kan hun få en til at føle sig velkommen og man er i centrum når man besøger hende her hælder meget til GFE

Diskretion: Man kan parkere i baggården så det er godkendt

Jeg er glad for at hende der skal være i danmark et års tid for min tilbagemelding til mutter er. She's a keeper!!

Redigeret af Rooster

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har skrevet med "mutter" et par timer nu. Rigtig venlig og imødekommende og oplyser, hvad man har behov for at vide.

Jeg har så valgt Amy, da jeg synes May er for spinkel/tynd for min smag (fotos i annoncen) og Mallee ikke er til sex. Og jeg vil gerne have begge dele - altså både massage og fræk sex! ;-) "Mutter" skriver, at Amy er super til begge dele, og det har jeg valgt at tro på. Så må jeg jo se, hvad der så sker. :-) Kl. 14 i morgen - en fuld time. Respons herfra kommer under aften i morgen. Håber, det bliver en super anmeldelse!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mayday skrev, den 7/31/2017 at 20:50:

Efter min omgang hos Bangkok Massage hvor jeg derefter trængte gevaldigt til at få rusket lidt i dillerpjorten, så jeg ringede trofast til min thai mutter på Vestergade. Vi havde en del samtale over sms omkring pigerne på stedet. Og jeg tog det som noget positivt at hun gerne ville have jeg lavede et personligt personligt review til hende omkring den pige som jeg skulle ned og besøge, så mutter kunne se om hvor service oplevelsen kunne gøres bedre. Det var helt klart et + for mig.

Jeg valgte at jeg skulle ned og prøve Mallee som hendes business navn er. Hun fortalte mig at hun var 36 og skulle være i danmark i et år. Så der er masser af tid for jer mænd derude for at nyde hendes service. Som i vil få lidt mere indsigt i. Dertil kan jeg fortælle at dem som kender Lisa  som var dernede, så er hun nu en gift kvinde som jeg fik fortalt. 

Nå men tilbage til emnet. Til dem som ikke kender Vestergade 37 så er stedet bygget op med 2 kabiner, butikken er ren og rydelig og der er muligheder for bad. Begge piger var på arbejde i dag så jeg fik også lige en hyggesnak med May. Har ikke prøvet hende endnu. Men må sige føj for en lækkerbisken hun er. Yummy

Massagen var blød og hun koncentrerede sig om ben, baller og diller. Jeg havde aftalt med thai mutter at jeg skulle give 900 for Tantra og HJ. Ud over dette fik jeg med i prisen. BJ, Græsk, RJ, samt B2B. og dette gjorde hun til UG!!Efter  turen som sendte mig direkte i himlen fik jeg den sidste tid en go dybde massage hvor hun tog ved. 

Som et enkelt minus var hendes negle for langt. Ikke så har med en finger op bag i når hun har lange negle. Derudover var hun slet ikke bange for at  bruge olien. Det var lige før det  endte i et misbrug af den hehe. Men det var osse det:

Pigen :  9 Af hendes alder holder hun sig pokkers godt. Omkring 155 og 45 kg. Og pokkers lækre b skål babser

Stedet: 7 rent og pænt stedet med bad

Servicen. 12 springer lige skalaen med hende her. Fik langt mere en betalt for, og så kan hun få en til at føle sig velkommen og man er i centrum når man besøger hende her hælder meget til GFE

Diskretion: Man kan parkere i baggården så det er godkendt

Jeg er glad for at hende der skal være i danmark et års tid for min tilbagemelding til mutter er. She's a keeper!!

Var det mallee du hyggede med ?? Du nævner græsk?? Men hun siger selv hun ikke tilbyder sex. Og da jeg spurgte hende om det blev hun meget fornærmet og henviste til en af de andre 2 piger.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Opret en bruger eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at kunne skrive en kommentar

Blev gratis medlem

Opret en bruger på Eroguide.dk. Det er helt gratis!

Opret en ny bruger

Log ind

Har du allerede en bruger? Log ind her.

Log ind nu