Hop til indhold

Recommended Posts

I dag stod den på thai supprice, så da kl. endelige rignede ud på jobbet var det ned til en thai shop som jeg ikke havde kendskab til men havde luret ud af øjenkrogen da jeg kørte forbi tidligere på ugen. I dag stod den på Bangkok Massage som ligger på Adelgade nr 19a. 

Kom ind i en butik hvor der var nydeligt og pænt og lugtede rigtig rart. Thai musikken drønede der ud af fra et par højtalere fra en bærbar pc i lokalet. Ud bag et gardin kom en ung tøs på omkring de 30 og tog imod mig. Jeg fik at vide at hun ikke havde tid og hun lige ville ringe rundt og se om hun kunne skaffe noget hjælp. Efter et par telefonopkald fik jeg at vide at der ville komme en og massere mig om lidt. Jeg blev henvist til en kabine bag et forhæng hvor jeg blev bedt klæde mig af. Efter et par minutter kom der endelig et ret lækker petite lille stykke bolsje af en thai ind i kabinen og begyndte at masere mig. Hendes massage var meget blid, og hvis man kommer for at få en afslapning er man sgu kommet det helt rigtige sted. Det var lige før jeg døsede hen over massagen, så lækkert var det. Hun var ikke så snaksagelig men efter ca 40 min kunne jeg høre at hende som tog imod mig var færdig med sin kunde og der skulle ikke gå længe før hun kom ind i kabinen og begyndte at snakke løs med mig. Vi blev enige under samtalen at i stedet for 1 time snuppede jeg da lige en halv time mere med begge piger, og må sige den halve time var alle pengene værd. Der var ingen sex de gik lige til stregen med deres massage selv om jeg godt kunne fornemme at de under massagen snakkede om min dillerpjort som ikke kunne holde sig afslappet. Men hatten af for deres professionalisme selv om dyret dunkede der ud af. 

Jeg betalte 500 for 1½ time og den sidste halve time var det helt klart det værd. Jeg fik mig et glas vand og vi snakkede lidt inden jeg med min stive køj vendte næsen ud af butikken mens jeg tænkte at min tid ved thai ikke er slut for i dag. Jeg skal tømmes og det er NU. og den anmeldelse må i få i en anden tråd.

Stedet. 10, der var ikke noget at komme efter. Ren og nydelig butik i thai stil

Pigerne:  8: begge omkring de 30. Ingen overvægt begge er ret pæne at se på og snakke med

Massagen: 10 Hvis man kommer for at få blid afslappende massage 

Prisen: standard

Service: 4 Hende der masserede mig snakkede ikke så meget men det gjorde ejeren

Diskretion: 2 Dem som kende Adelgade ved der er go trafik der

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...