Hop til indhold

Recommended Posts

Efter min sidste gode oplevelse med Jessyca var jeg allerede klar til mere. Så jeg fik lavet en aftale med Mya i dag. Pigen er virkelig køn på glamour billederne og også værd at besøge ud fra hendes almindelig billeder. På sms aftalte vi gfe i 30 min. med kissing, superfrench and cof. Hertil alt godt men allerede da vi sagde hej i døren hvor jeg ikke blev mødt med smil virkede noget ikke godt. Da jeg skulle betale for det aftalte fandt jeg ud af at min manglende tysk kunne blive et problem. Jeg betalte 600, kr. for 30 min sf, 100 kr., for kys og 200 kr. for cof

 Jeg klædte mig af og ventede spændt. Da hun tog tøjet af kunne jeg se at hendes krop var en del mere buttet end hendes billeder men stadig et dejlig ansigt at se på. Hun begyndte og rengøre min penis og aldrig før er den blevet forsøgt rengjort så længe men fint nok. Så begyndte hun at sutte pik og da tænkte jeg, hvor bliver gfe af. Så bad jeg hende om at kysse hvilket var dejlig nok men jeg måtte hele tide bede om det undervejs, nærmest stjæle det.

 Uden tro på dette kunne blive bedre ville jeg bare afslutte så jeg bad hende om at lægge sig ned så jeg kunne komme i hendes ansigt. Det var lige pludselig et problem. Med en masse fagter og tyske ord ( eder måske ) som jeg ikke kunne forstå særlig meget af tror jeg at jeg kun måtte komme på hendes mund og ikke højere op. Forsigtigt gjorde jeg mig færdig kun på hendes mund hvorefter hun strøg ud på badeværelse igen mumlende noget tysk. Under hele oplevelse fik jeg aldrig et smil.

 Jeg ved godt mange her i forummet snakker kemi og jeg er trods alt tættere på 60 end 50 år så det kan være mig der var skyld i at hun ikke var en bedre oplevelse men alligevel forventer jeg i det mindste mere når man betaler for det. Jeg har trods alt betalt for sex mange gange og dette var det dårligste jeg endnu har prøvet

 Nå men ikke noget skidt uden at man kan lære noget af det alligevel. Mya kan højt sandsynlig ikke bruges som en cof pige og kan man ikke forstå hinanden bør man måske bare gå igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
cumonface skrev, for 20 timer siden:

Af en eller anden grund er mit link til Mya`s annonce ikke den rigtige. Den Mya min anmeldelse handler om er her

Det er fanme godt nok en flot fisse hun har :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Andre der har prøvet hende med en bedre oplevelse ? For jeg er sgu fristet af billederne (men afventer en anmeldelse som ikke er negativ) :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Mya for nylig. Virkelig en flot pige! Hun har lidt fylde omkring mave, hofter, balder og lår, men i min bog er det kun et plus. De billeder taget på Amager strand er retvisende, dog er hendes ansigt smukkere i virkeligheden.

Åbenbart var det ikke Mya, jeg havde lavet sms-aftale med, men en af de andre piger i lejligheden. Det var 'Sandra' der lukkede mig ind og jeg havnede i den akavede situation at skulle forklare, at det var Mya, jeg var kommet for. 'No problem' sagde Sandra og kaldte på Mya. Mya kom ud fra det andet rum kun iført håndklæde. Hun så rimelig træt ud - men betagende bedårende. Hun gelejdede mig til et stort pænt værelse midt i lejligheden med døre både ud til køkkenet og stuen, bag hvilke der var hektisk mylder og konstant strøm af ungarske gloser fra de 3-4 andre piger, der opholdte sig i lejligheden. Undervejs passerede en af de pigerne endda gennem rummet og Mya førte undetiden dialog med de andre piger gennem de (næsten) lukkede døre. Denne situation gjorde mig lidt utilpas. Mya havde meget travlt med at komme igang og som en maskine med tempoet sat til maks gik hun igang med bj. Det fik jeg intet ud af, og bad hende lægge sig ned på ryggen. Hun spredte beredvilligt benene og den flotteste, glatteste, mest velplejede, velduftende og velsmagende fisse kom til syne. Efter lidt oral bearbejdning, bad jeg hende vende sig om, så jeg kunne massere hende. Det nød hun tydeligvis meget og det var godt at få løsnet lidt op, så hun slap noget af anspændtheden. Undervejes lod hun mig sprede balderne og forsigtigt berøre røvhullet, der var mindst ligeså appetitligt som fissen. Efter masasagen var hun faldet lidt ned og hun og hun lå lidt og nussede min brystkasse men sine flotte franske negle. Jeg afsluttede på hendes bryster mens hun onanerede og fingerede en orgasme. Jeg havde købt en time og seancen varede ca 45 minutter..

Hun taler dårligt engelsk og kommunikerer på en blanding  mellem tysk og ungarsk, og sagde tit komplet uforståelige ting til mig. Jeg er nu rimelig til tysk, så lidt kunne vi da kommunikere.. Men er man lidt tålmodig, kan man med en blanding af kropssprog, halv-tysk og quasi-engelsk alligevel godt opnå forståelse.. 

 

Redigeret af Major Briggs

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...