Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har haft fornøjelsen af at besøge nobel noor igår. 

Det var meget nemt at skrive og lave en aftale med hende, og hun var imødekommende og lige på. 

Hun har et meget smuk ansigt! , og kurvet krop. 

Hun var en smule genert til at starte med indtil at isen blev brudt, WAUW! Hun gav det bedste blowjob! Hverken for lidt eller for meget af det hele, med slug. :P 

Det er ikke sidste gang jeg kommer igen... ;) 

 

 

Redigeret af HandsomeChris
Jeg glemte en tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rocksolid skrev, for 5 timer siden:

Hvis du skal lave en reklame for pigen, kunne du da godt indsætte et link?

Kvalificeret gæt er at han har fundet hende på sugardaters.dk

et link vil kun virke for dig hvis du er medlem på siden, nok derfor han ikke har sat et link på. 

 

Redigeret af ommeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 8270
nr21 skrev, for 7 timer siden:

Det er garanteret hendes mor som har skrevet anmeldelsen. De er sammen. 

Det skulle være hendes veninde som hun tilbyder 3 kanter med - de ligner ellers hinanden :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selvom det på forsiden af Sugardaters står at det ikke er sugardating at sælge sex for penge, så er det stort set kun det sitet handler om, og i det konkrete tilfælde er der tale om et interimistisk landsbybordel. Der kommer ikke en anbefaling fra min side, heller ikke er advarsel, jeg vil nøjes med at sige at det er "professionelle" piger, og at de tager kr. 1.600 for oplevesen og at en "lektion" ikke er 60 minutter. 

Kik forbi, hvis du er i området. Rejs ikke efter det. 

 

 

Redigeret af Finn1101

Del dette indlæg


Link til indlæg
8270 skrev, den 12/8/2017 at 09:19:

Det skulle være hendes veninde som hun tilbyder 3 kanter med - de ligner ellers hinanden :-)

Har skrevet med hende men sagde pænt nej tak da hun tilbyd en trekant med hende mor, det er lige over mine grænser at ha sex med mor/datter, 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Peter26

Hun har besøgt min profil der inde 7 gange selvom jeg ikke har profilbillede, ved ikke om hun/de er desperate efter lommepenge

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peter26 skrev, for 2 timer siden:

Hun har besøgt min profil der inde 7 gange selvom jeg ikke har profilbillede, ved ikke om hun/de er desperate efter lommepenge

De to tøser er professionelle. De scanner "markedet" hele tiden. Om du har billeder eller ej, de helt ligeglade. Og det her er efter min vurdering ikke lommepenge-piger. 

Som jeg har beskrevet, så har jeg haft taget turen derned, og jeg var nok for påvirket af den lange køretur til at kunne være tilstrækkelig objektiv, derfor er der heller ikke kommet en egentlig anmeldelse, jeg vil nøjes med at sige at man ikke skal køre 2 x 170 km for oplevelsen. 

Er man i området, så er det et par okay tøser - og jo de er to eller det var de, da jeg besøgte huset. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheBangBangMan skrev, for 10 timer siden:

Hvad er den andens profil/navn da? :)

Hende som var der da jeg besøgte dem, har slettet sin profil for et par uger siden. Det var en midaldrende kvinde i modsætning til Nobel Noor, der er ung. Jeg synes på en eller anden måde at de lignede hinanden en smule og fik den idé om det var mor og datter, men det tror jeg nu ikke, men aldersmæssigt kunne de godt være det.

Jeg ved ikke om hun i dag er alene eller om hun er sammen med en anden, men det er næsten ligegyldigt. Det er Nobel Noor, der kører løbet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

De har på et tidspunkt haft vagter som mor & datter - det var den klinik som en periode var i Skælskør, ved ikke om den eksisterer mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
nr21 skrev, den ‎12‎-‎08‎-‎2017 at 01:23:

Det er garanteret hendes mor som har skrevet anmeldelsen. De er sammen. 

 

The_Man skrev, den ‎24‎-‎08‎-‎2017 at 16:21:

Har skrevet med hende men sagde pænt nej tak da hun tilbyd en trekant med hende mor, det er lige over mine grænser at ha sex med mor/datter, 

 

Jeg har også besøgt Nobel Nor. Det var la la, men uden tvivl en sød pige. At kalde hende kurvet er en underdrivelse, men ok der er nogle år siden jeg har besøgt hende. Dengang havde hun et andet navn, men billedet var det samme.

Jeg bliver lidt nysgerrig når i skriver om veninde og mor samt trekanter. Kan i ikke røbe navnet og evt link i sugardaters

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...