Hop til indhold

Namtan hos Mintar Thai Wellness

Featured Replies

Skrevet
  • Author

Du behøver ikke være klog, blot læse overskriften ;) den person jeg forhører mig om hedder Namtan. 

Skrevet

Søgefunktionen giver intet resultat om Namtan ved en almindelig søgning.

Mon hun er  ny på stedet?

Ellers hop ud i  det  og  giv hende et besøg. En  skal være den første.

God fornøjelse :P

Skrevet
  • Author

Kan jo være jeg skulle prøve det. Har aldrig været på thai-klinik, mest fordi det virker forholdsvist dyrt uden så meget smæk for skillingen, men leger lidt med tanken og synes hun og for den sags skyld Mintar ser lækre ud. 

Skrevet

Hvad som er smæk for skillingen er jo en meget individuel oplevelse. At besøge en thai-klinik er jo ikke så meget whambamthankyoumam, hvis det er hvad man opfatter som smæk. Vi som gerne besøger dem nyder nok - i hvert fald mig - det ofte gode humør, drillerierne, tease-and-please, massagen og at vente på at den pludseligt forvandles til noget pirrende...som siden forvandles til.... Og ikke mindst thaikvinderne der ofte - på nogen forunderlig måde - holder hovedet højt og sjældent skammer sig. 

Det er smæk for min skilling. Men desværre kender jeg ikke Mintar eller Namtam.

Skrevet
  • Author

Det forstår jeg godt kan være dejligt, men har bare aldrig prøvet det :)

Skrevet

Så skal du ikke begynde på det, for det bliver nemlig vanedannede,  i hvertfald er det blevet det for mig er lige kommet hjem  fra et besøg. 

Skrevet
Livsnyderen 75 skrev, for 17 minutter siden:

Så skal du ikke begynde på det, for det bliver nemlig vanedannede,  i hvertfald er det blevet det for mig er lige kommet hjem  fra et besøg. 

En bitte anmeldelse kanske vil komme?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.