Hop til indhold

Recommended Posts

Kan jo være jeg skulle prøve det. Har aldrig været på thai-klinik, mest fordi det virker forholdsvist dyrt uden så meget smæk for skillingen, men leger lidt med tanken og synes hun og for den sags skyld Mintar ser lækre ud. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad som er smæk for skillingen er jo en meget individuel oplevelse. At besøge en thai-klinik er jo ikke så meget whambamthankyoumam, hvis det er hvad man opfatter som smæk. Vi som gerne besøger dem nyder nok - i hvert fald mig - det ofte gode humør, drillerierne, tease-and-please, massagen og at vente på at den pludseligt forvandles til noget pirrende...som siden forvandles til.... Og ikke mindst thaikvinderne der ofte - på nogen forunderlig måde - holder hovedet højt og sjældent skammer sig. 

Det er smæk for min skilling. Men desværre kender jeg ikke Mintar eller Namtam.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Livsnyderen 75 skrev, for 17 minutter siden:

Så skal du ikke begynde på det, for det bliver nemlig vanedannede,  i hvertfald er det blevet det for mig er lige kommet hjem  fra et besøg. 

En bitte anmeldelse kanske vil komme?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...