Hop til indhold

Recommended Posts

Det er kæreste sex, og det indeholder normalt kys og kram samt alt det blide :)

Forkortelsen GFE bruges også.

/ bigfoot

Redigeret af bigfoot

Del dette indlæg


Link til indlæg
blaugrana skrev, for 3 timer siden:

Hej alle sammen. 

Nogen der kan forklare, hvad Girl friend experience indeholder når en gp tilbyder det . 

Tak på forhånd . 

Girlfriend experience (eller GFE) bruges efter min opfattelse meget forskelligt blandt prostituerede.

Hvis du taler om hurtig lavprissex hos en udenlandsk glædespige, kan GFE betyde sex uden beskyttelse, men i almindelighed vil det være udtryk for at pigen tilbyder en eller anden form for noget, der skulle minde om kærestesex, hvad det så vil sige. 

Min egen udlægning er, at det er noget med at tage sig god tid og bygger tingene stille og roligt op, evt. med kys og kærtegn.

Men det er umuligt at vide sig sikker på noget som helst, og og min erfaring er at det ikke er nogen garanti for en GFE-oplevelse at pigen skriver at hun tilbyder GFE.

Mit bedste råd vil være at du skal holde dig til et af de etablerede bordeller. Hvis der her står at pigen tilbyde GFE eller kærestesex, så har du den bedste chance for måske at komme i nærheden af det, som du håber på, men det er sådan med denne slags at det er meget forskelligt fra person til person, og at man nemt kan blive skuffet, hvis man har meget bestemte forventninger til oplevelsen.

Det bedste du kan gøre er nok at fortælle pigen om dine ønsker, og at besøge et seriøst bordel eller en selvstændig glædespige, der har ry for GFE-oplevelser og måske bare lade dig forføre. 

Jeg synes selv at jeg har haft flere GFE-oplevelser bl.a. disse steder:

www.mon-cherie.dk 

www.pussygalores.dk

Redigeret af Finn1101

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...