Hop til indhold

Recommended Posts

stivert skrev, for 2 timer siden:

A. Hvor skriver jeg, at det "aldrig forekommer"? Det har jeg ikke skrevet endsige ment.

B. Enig. I selve situationen havde jeg nok bare selv fundet en anden løsning på problemet.

C. Jeg skriver, at jeg ikke søger kærlighed eller GP. Du behøver ikke være ked af det på mine vegne. Jeg har et fantastisk sexliv med kvinden, jeg elsker.

Jeg har bare en enorm appetit på sex, og derfor søger jeg andre kvinder - men ikke en decideret affære, hvor jeg involverer mit følelsesliv. Det skal ikke forståes sådan, at jeg ikke er empatisk og omsorgsfuld for glædespiger, men jeg søger blot sex.

Det er mit punktum til debatten. Skriv en PM, hvis du vil 

fortsætte. Ingen grund til at afspore endnu en tråd..

Ad A) Det har du sådan set skrevet i dit første afsnit i din oprindelige kommentar.

  • "...alle dem, der virkelig tror, at der er kærlighed mellem dem selv og købepiger, skal tage sig sammen. Der købes en ydelse for penge. Selvfølgelig kan der forekomme gensidig tiltrækning. Det ved jeg. Men det er ikke kærlighed."

Ad B ) Fint, så skulle du måske ha' skrevet dette. ;)

Ad C) Det kan jeg desværre ikke se ud af din kommentar. Du skriver:

  • "Omvendt lever jeg heller ikke i en illusion om, at kvinder nyder at blive kneppet af mig for penge. Jeg ved, at de gør det for penge, og det er ok med mig."

Det kan jeg dog ikke se på nogen måde udelukker, at du godt kunne søge en GFE-oplevelse. De to ting har jo intet med hinanden at gøre. Enhver der søger en GFE-oplevelse er da så udemærket klar over at det er en service, der leveres af gp'en for penge.

Det fremgår heller ikke af dit oprindelige indlæg, at du faktisk har en kvinde i dit liv, som du elsker. Og det er jeg da kun glad for at høre på dine vegne.

Men jeg kan ikke se hvorfor det skulle udelukke at en gp, ikke skulle kunne nyde at være sammen med dig. Også selvom der selvsagt er penge involveret.

Og nej, jeg agter naturligvis ikke at besvare din kommentar med en PM, for det kunne du så selv ha' startet med at gøre.

Iøvrigt er min kommentar til din oprindelige kommentar et langt stykke af vejen udløst af, at jeg følte mig provokoret af, at du forsøger at belære andre om hvad de kan tillade sig at pege fingre af. Som du skriver: 

  • "Lad værd med at pegre med fingre, medmindre i er indforstået med, at I dermed også peger på jer selv."

Det er da en anelse naivt at tro, at det ikke skulle udløse nogen som helst form for reaktion. Og det kan du så kalde afsporing, lige så meget som du har lyst til, men dermed kommer du jo muligvis til at pege fingre af dig selv, hvis jeg må være så fræk at blive i din egen jargon. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sikke en afsporing, og hvor er det vildt at blive fejlciteret så groft. 

Jeg har aldrig skrevet "at det ALDRIG FOREKOMMER". 

Sindssygt! Men personen har jo også knap 1100 indlæg....gad vide om det er reelle anmeldelser.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Annoncerne bag de links der er i tråden er alle blevet slettet. Så enten læser pigen med eller også er hun allerede videre under et nyt navn/sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...