Hop til indhold
SpankingSub

Hvike Videoer se du på nettet?

Recommended Posts

I en anden tråd skrev dejlige StudineMILF

"Dejlig dag til dig og tak for delingen. Plejer selv og skulle finde på hamster.com"

Det fik mig til at tænke på, hvilke videoer ser I på nettet?

Hvis jeg selv skal lægge ud og være tro mod mit profil navn så kunne det være denne her jeg ser:

https://xhamster.com/movies/4434882/caning_by_hot_mistress_expose_your_ass_slave.html

Håber der er andre som vil byde ind med deres valg af videoer

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand

Best teens

 

Desværre er det efterhånden gået op for mig at "jyden" vist har røvrendt nogle af pigerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
kvinde 1966 skrev, for 1 minut siden:

Hold nu op... Ku da godt være man skulle overveje omvendt massage... :D

Er hun ikke bare lækker i videoen. Jamen jeg vil da godt give dig en gratis omgang :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
niels123 skrev, for 50 minutter siden:

Jeg er frisk:)

Jeg er kun frisk på at se den for er jo ikke til analsex til mig, men den er så fræk. Måske også pga den glas ting han bruger. Den er jo ikke så stor igen og blid kunne jeg forestille mig. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 6 minutter siden:

Jeg er kun frisk på at se den for er jo ikke til analsex til mig, men den er så fræk. Måske også pga den glas ting han bruger. Den er jo ikke så stor igen og blid kunne jeg forestille mig. :)

Kunne jo så bare undlade den anale del;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
StudineMILF skrev, for 57 minutter siden:

Jeg er kun frisk på at se den for er jo ikke til analsex til mig, men den er så fræk. Måske også pga den glas ting han bruger. Den er jo ikke så stor igen og blid kunne jeg forestille mig. :)

Glaspluggen er noget af det bedste til anal efter min smag - fidusen er nemlig at den ikke absorberer et gram glidecreme og derfor bevarer smøreevnen meget bedre end gængst legetøj...og det er primært, hvad en god anal oplevelse handler om...;)

Men lad os da vende den om og sige, at du blev giveren og manden modtageren ?...

Jeg elsker jo notorisk numser på kvinder og ligeledes at få lidt i min egen - hvortil alene kvinder har adgang, men omvendt er særdeles velkommne...

F.eks. elsker jeg sådanne film her:

http://www.nuvid.com/video/2252051/the-best-prostate-massage-experience-found-her-on-dom-matc

Efter sådan en tur, er jeg også vel-kommen skulle jeg hilse at sige.:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, for 17 minutter siden:

Glaspluggen er noget af det bedste til anal efter min smag - fidusen er nemlig at den ikke absorberer et gram glidecreme og derfor bevarer smøreevnen meget bedre end gængst legetøj...og det er primært, hvad en god anal oplevelse handler om...;)

Men lad os da vende den om og sige, at du blev giveren og manden modtageren ?...

Jeg elsker jo notorisk numser på kvinder og ligeledes at få lidt i min egen - hvortil alene kvinder har adgang, men omvendt er særdeles velkommne...

F.eks. elsker jeg sådanne film her:

http://www.nuvid.com/video/2252051/the-best-prostate-massage-experience-found-her-on-dom-matc

Efter sådan en tur, er jeg også vel-kommen skulle jeg hilse at sige.:)

Interessant :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pool

Undskyld min tlf driller 

ville lægge lidt hjemmelavet film på men kan desværre ikke

Redigeret af Pool

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...