Hop til indhold
mælger

hemmeligflirt.com jeg har tabt 5000kr

Recommended Posts

Jeg skriver her fordi, jeg har tabt 5000 kr.

Jeg har brugt min penge og tid i hemmeligflirt.com.

1) Pigerne skriver hele tiden, og laver aftale, dagen efter at de husker ikke, starter for fra. Og spil penge og tid.

2) Jeg har opdaget, at mange af profilerne er falske.

3) Jeg har talt med 5 piger, og pludselig har jeg opdaget det bruger den samme sætning.

hvis i vil jeg har mange beviser.

Hvem kan hjælpe mig til at skrive til KONTANT programmet? er det lovligt denne hjemmeside? hvordan kan jeg lukke denne hjemmeside?b1.thumb.png.34cbc8e855370739bb34cf28a00c6c77.pngbb2.thumb.png.a882d9ff8767b8a55f3cdde63bafe126.pngbb3_png.thumb.png.df7b005e3d7e040051d40e893060199b.pngbb4.thumb.png.27945621e3691552443aa73c3d69832e.png

 

 

Redigeret af mælger

Del dette indlæg


Link til indlæg
mælger skrev, for 5 timer siden:

Jeg skriver her fordi, jeg har tabt 5000 kr.

Jeg har brugt min penge og tid i hemmeligflirt.com.

1) Pigerne skriver hele tiden, og laver aftale, dagen efter at de husker ikke, starter for fra. Og spil penge og tid.

2) Jeg har opdaget, at mange af profilerne er falske.

3) Jeg har talt med 5 piger, og pludselig har jeg opdaget det bruger den samme sætning.

hvis i vil jeg har mange beviser.

Hvem kan hjælpe mig til at skrive til KONTANT programmet? er det lovligt denne hjemmeside? hvordan kan jeg lukke denne hjemmeside?b1.thumb.png.34cbc8e855370739bb34cf28a00c6c77.pngbb2.thumb.png.a882d9ff8767b8a55f3cdde63bafe126.pngbb3_png.thumb.png.df7b005e3d7e040051d40e893060199b.pngbb4.thumb.png.27945621e3691552443aa73c3d69832e.png

 

 

bondefangeri er det-men man må ogse tænke lidt selv.

ser det for godt ud til at være sandt-så er det nok ikke sandt.

dagligt popper der lækre kvinder op på min skærm,

hvor der står  " kom og knep mig er 3 km væk fra dig "

jeg bor i en lille flække -sååå den hopper jeg ikke på :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
mælger skrev, for 6 timer siden:

Jeg skriver her fordi, jeg har tabt 5000 kr.

Træls oplevelse og ærgerlige penge. Den slags sider er desværre nogen nyhed og der har været noget fremme i medierne om en lignende side hvor der interviews  med nogle af de såkaldte "piger". Det var unge mandlige studerende der her kunne tjene mere end ved et normalt studiejob. Hele konceptet gik ud på at hive penge ud af folk og der var intet reelt ved siden. Det hele var fake fra ende til anden......

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var også lige ved at hoppe på den, en eller anden der kalder sig Sofie Nielsen jeg skrev med her, da hun ville jeg skulle oprette mig der på hemmeligfliert.com viste jeg det var fup  og fiduser, så tænk jer om, og ikke kun bruge kæppen at tænke med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du har højst sandsynligt helt ret i at det er fup og fidus.

Har stødt på mange annoncer på facebook, hvor der annonceres efter folk der vil skrive beskeder på lignende sider, og så vidt jeg husker har der også været et program om det, enten kontant eller operation x.

Dem der sidder i den anden ende er folk der skriver beskeder for mindre end 1k.r pr. besked og chancen for at snakke med en reel profil er lige godt lig nul.

Se det som ærgerlige penge og en lektion.

Del dette indlæg


Link til indlæg
mælger skrev, den 7/23/2017 at 00:42:

Hvem kan hjælpe mig til at skrive til KONTANT programmet? er det lovligt denne hjemmeside? hvordan kan jeg lukke denne hjemmeside?

Du kan ud fra mit synspunkt ikke gøre noget som helst, da du selv accepterede betingelserne (formoder jeg?) da du oprettede dig som bruger på hjemmesiden. Der står faktisk hvidt på gråt allerede i bunden af hjemmesidens startside at der er tale om fiktive profiler:

Capture1.PNG.9d77749ee25800d9482fb983963582d5.PNG

 

Klikker du på linket "Betingelser" oplyses der igen under Artikel 4 at hjemmesidens profiler/annoncer er fiktive:

Capture2.thumb.PNG.0dca5847a90cd9a5e7d78193f9dba39c.PNG

 

Og igen under Artikel 5, at det drejer sig om selvskabte underholdningsprofiler.

Capture3.thumb.PNG.5dfb892f55a96a69ce46e5526e6010d4.PNG

 

Til almen orientering, så har xdates.dk, som reklamerer gennem bannerreklamer her på eroguide.dk, i bund og grund samme information begravet under deres "vilkår og betingelser": Sektion II, punkt 5.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dette websted er lovligt?
Pigerne bør ikke skrive det er kun chatsystem eller hvad?

Fordi de spiller rollen som de vil kende hinanden og bruger dine penge. skal det ikke være tydeligt hvad man køber?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...