Hop til indhold
intim-massage-Sara

Nyt projekt til alternativt for swinger/hotel

Recommended Posts

Jeg har nogle gange mange fixe ideer...   i går da jeg kørte hjem fra job fik jeg den geniale ide, at lave et nyt projekt til alternativt for swinger/hotel...

Jeg forestiller mig at leje et hus uden for byen. Det kunne være i Kolding eller Odense. Åbningstiderne fx. Hver onsdag og hver lørdag fra kl. 12 - 24 

Det der skal adskille sig fra swinger/hotel til fordel for mit hus er, at hverken mændene eller pigerne skal være medlem, man kan i det åbne tidsrum komme og gå som man ønsker. Man skal på forhånd ikke melde sin ankomst, man kan bare dukke anonymt op, uden at ringe og sms først. 

Man kan sidde og hyggesnakke, flirte, nyde drikkelse og sex for kun dig og mig, eller man kan se på eller gangbang i sofaen, soveværelset...Osv..

Mændene betaler den pris for sex, som pigen selv har sat.

Der er fri afbenyttelse af både kondomer, bad, sæbe og håndklæder.  Der er også fri bar bestående af sodavand, øl og chips.

Mit formål med projektet er, at man kan lære nye mennesker at kende og hyggesnakke og have sex. 

Både mænd og kvinder vælger hvem man vil hygge sig intimt med og atmosfæren bliver intens da huset ikke er meget stort.

Jeg er der fuldt ud de pågældende dage og man kan også hygge sig med mig med samme princip, som det jeg tilbyder i min annonce.

Jeg lukker dog kun" danske piger og mænd ind over 30 år. Og alle skal anvende kondom ved samleje.

Fordelene for mændene er, at man kan regne med at få sex, inden man kører hjem. Det kan man ikke i en swinger.

Fordelene for glædes pigerne er, at man sparer penge ift. Et hotel og man skal ikke slæbe håndklædder og div. Med sig. Man betaler kun et engangsbeløb pr. Gang. Jeg skal ikke have en andel af din løn, den har jeg fået ved indgangen...

Ved indgangen betaler man kontant eller mobilpay til mig. 

Pris pr. Person:

Piger 500 kr. 

Mænd 200 kr

Hvad synes i om min ide ??? 

Kom frisk frem med evt. Forslag..

Knus og kram fra massage-Sara.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej massage-Sara

Rigtig god ide du er kommet op med her. Jeg kunne måske godt finde på at smutte forbi engang, hvis du får det her op af stå.

Kh

SM :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er en super ide.

Et hyggeligt setup med en fast værtinde og danske piger der gerne vil lege. 

Hvis så priserne ikke er himmelhøje, som de jo desværre er de fleste danske steder, skal det nok virke!

 

Redigeret af RimligRar

Del dette indlæg


Link til indlæg
RimligRar skrev, for 2 minutter siden:

Det er en super ide.

Et hyggeligt setup med en fast værtinde og danske piger der gerne vil lege. 

Hvis så priserne ikke er himmelhøje, som de jo desværre er de fleste danske steder, skal det nok virke!

 

Tak for input RimligRar. 

Jeg har bestemt ikke tænkt mig samme princip, som på et bordel, hvor det kan koste op til 1200 kr. For 30 min. Fordi bordel mutter skal skumme fløden. Og jeg banker heller ikke på døren ind til soveværelset. Synes det skal foregå mere frit.

Synes at glædes pigen selv kan bestemme sin pris. Som skrevet skal jeg kun have 500 kr. Af pigen, for så hun ikke behøver at sætte sin timepris for sex så høj.

En sammenfletning af hyggeligt samvær både på det intime plan og hyggesnakke om alverdens ting...

Både enlige og par er velkommen

Med tiden kunne der komme nye tiltag af fx. Emneaftener.

Kram

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 18 minutter siden:

Hej massage-Sara

Rigtig god ide du er kommet op med her. Jeg kunne måske godt finde på at smutte forbi engang, hvis du får det her op af stå.

Kh

SM :)

Tak for input studineMILF

Du er velkommen...

Tænker at jeg hellere må høre om der er belæg for min ide, inden jeg kaster mig ud i et spændende og tidskrævende projekt. Jeg kan godt lide at tænke ud af boksen nogle gange og udskille mig fra andre, så der opstår nysgerrighed.

Kram fra mig. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kommer helt sikkert forbi, når jeg hver 3-4 uge er i Jylland.

Godt initiativ.

Venligst

French

PS: Please: Lad nu ikke denne tråd drukne i tips til i-m-Sara om alle mulige variationer over hendes forretningsmodel... :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Sara, interessant tankespil !

Dog er jeg - tja, hm - lidt, vel, måske uafklaret?

Af alle de mærkelige og skøre (som ikke er det modsatte af "gode") forslag, der i tidens løb er meddelt her i dette forum, er det den første, der umiddelbart tiltaler mig.

Har prøvet swingerklub, og en 2 - 3 FKK i Tyskland, og det er ikke mig. Jeg er udmærket klar over, at jeg med den holdning ikke nødvendigvis repræsenterer flertallet her på EG, men vi har vel alle vores små skøre sider ... 

Du skriver "Fordelene for mændene er, at man kan regne med at få sex, inden man kører hjem. Det kan man ikke i en swinger." Det er ikek nødvendigvis afgørende, stemningen og den måske si dannende lyst kunne tiltale mig meget mere.

Ideen med et sted, hvor der er  en vis uforpligtenhed (findes det ord?) tiltaler mig meget, og netop det kan jeg forestille mig som det hyggelige element. Jeg besøgte for mange år siden et sted i Tyskland (måske Fulda), hvor der foregik lidt i den stil. Egentlig var stede en klassisk bordel, altså med præsentation af pigerne i et slags venteværelse, hvorefter man så med sin udkårne kunne forføje sig til et af de tilstødende værelser - men derudover var der en slags "bar" hvor alle kunne hænge ud, tage sig en drink, småpludre lidt, og så  afvente tingenes udvikling. Jeg husker det som et meget hyggeligt sted, men nok især, fordi der aldrig (har været der en 3 - 4 gange - var mere en måske en snes mænd og et næsten passende antal piger.

Nå, men følger spændt planernes udvikling - hold os nu underrettet :-)

sydvinden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spændende. Jeg undrer mig dog over, at indgangsprisen for mænd og kvinder er forskellig. Hvad er ræsonnementet bag dette?

Del dette indlæg


Link til indlæg
intim-massage-Sara skrev, for 1 time siden:

Både mænd og kvinder vælger hvem man vil hygge sig intimt med og atmosfæren bliver intens da huset ikke er meget stort.

Det må vel give sine grænser for antal deltagere. Bliver det populært skal du overveje max antal M VS. Q

Du skal nok også til at tænke i brandsikkerhed.!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm ideen er rigtig god men jeg tror du løber ind i et par enkelte problemer. Rufferi lovgivningen er den første. Den anden er diskriminations lovgivningen. Forskellig priser på mænd og kvinder er ikke tilladt. Og at udelukke udlændinge er heller ikke tilladt. Ved alder på min 30 år forsvinder diskretionen da det kan risikeres at skulle dokumentere det.

En anden model kunne være et bed and breakfast/ kro....pigerne lejer værelset og kroen har en meget beskeden entré og der betales for drikkevarerne 

Hvad pigerne laver i baren og på værelset er op til dem selv

Redigeret af Randersmand

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 28 minutter siden:

Spændende. Jeg undrer mig dog over, at indgangsprisen for mænd og kvinder er forskellig. Hvad er ræsonnementet bag dette?

Ræsonnementet er nok, at mændene skal ind og kommer af med penge, og kvinderne kommer ind for at tjene penge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det bliver arrangeret som en slags "lukket fest" så kan man vel selv sætte spillereglerne for aldersgrupper mv.. Det må man kunne arrangere sig ud.....hvordan ved jeg dog ikke lige ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Randersmand skrev, for 43 minutter siden:

En anden model kunne være et bed and breakfast/ kro....pigerne lejer værelset og kroen har en meget beskeden entré og der betales for drikkevarerne.

Nok denne her vej fremad. Ikke helt tosset

500-700 kr er vel det det koster pr dag på en bondegårdsferie/bed&breakfeast. Hvad folk har af gæster er deres sag.

Kroideen holder nok ikke  da jeg antager man skal have alkoholbevilling til det. Men kan købe en sodavand eller øl i noget fælles areal.

Hvis det nu var så simpelt så var der nok nogen der havde udlevet dette.

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, for 2 timer siden:

Jeg kommer helt sikkert forbi, når jeg hver 3-4 uge er i Jylland.

Godt initiativ.

Venligst

French

PS: Please: Lad nu ikke denne tråd drukne i tips til i-m-Sara om alle mulige variationer over hendes forretningsmodel... :-) 

Tak for dit input og du er hjertelig velkommen. Knus og kram

Del dette indlæg


Link til indlæg
sydvinden skrev, for 2 timer siden:

Hej Sara, interessant tankespil !

Dog er jeg - tja, hm - lidt, vel, måske uafklaret?

Af alle de mærkelige og skøre (som ikke er det modsatte af "gode") forslag, der i tidens løb er meddelt her i dette forum, er det den første, der umiddelbart tiltaler mig.

Har prøvet swingerklub, og en 2 - 3 FKK i Tyskland, og det er ikke mig. Jeg er udmærket klar over, at jeg med den holdning ikke nødvendigvis repræsenterer flertallet her på EG, men vi har vel alle vores små skøre sider ... 

Du skriver "Fordelene for mændene er, at man kan regne med at få sex, inden man kører hjem. Det kan man ikke i en swinger." Det er ikek nødvendigvis afgørende, stemningen og den måske si dannende lyst kunne tiltale mig meget mere.

Ideen med et sted, hvor der er  en vis uforpligtenhed (findes det ord?) tiltaler mig meget, og netop det kan jeg forestille mig som det hyggelige element. Jeg besøgte for mange år siden et sted i Tyskland (måske Fulda), hvor der foregik lidt i den stil. Egentlig var stede en klassisk bordel, altså med præsentation af pigerne i et slags venteværelse, hvorefter man så med sin udkårne kunne forføje sig til et af de tilstødende værelser - men derudover var der en slags "bar" hvor alle kunne hænge ud, tage sig en drink, småpludre lidt, og så  afvente tingenes udvikling. Jeg husker det som et meget hyggeligt sted, men nok især, fordi der aldrig (har været der en 3 - 4 gange - var mere en måske en snes mænd og et næsten passende antal piger.

Nå, men følger spændt planernes udvikling - hold os nu underrettet :-)

sydvinden

Også tak for dit input. Dejligt at læse, at der er en positiv tilgang til mit projekt. Ja det er netop den tanke, at det skal være uforpligtende at komme og gå som man ønsker og ikke blive skrevet ind i et kartotek, så man kan blive "holdt øje med hvem man er" 

Hvis jeg skulle forestille mig at være i mandens sted, så vil man vel gerne være lige så anonym som pigerne er og selv bestemme, hvor meget og hvor lidt man vil fortælle om sit privatliv.

Ja det er netop som du beskriver det, atmosfæren det hyggelige der er det mest væsentlige og man kan hænge ud i baren og se på dejlige damer og så tage den derfra. Men bare det at vide at der er mulighed for sex efter en hygge stund i baren er for nogle mænd det væsentlige.... og for andre det modsatte. Jeg tænker at der skal være plads til lidt af hvert.... 

Knus og kram

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 1 time siden:

Spændende. Jeg undrer mig dog over, at indgangsprisen for mænd og kvinder er forskellig. Hvad er ræsonnementet bag dette?

Tak for input. Som en anden har svaret så perfekt, at ræsonnement bag prisforskellen er netop, at mændene kommer ind for at betale pigerne for sex. Mens pigerne kommer ind for at få penge for sex. 

Hvis mændene skulle betale lige så meget som pigernes indgang, ville det blive et meget dyrt knald, nok for dyrt.

Og skulle pigerne betale mindre end 500 kr. Så ville jeg føle jeg nærmest gav dem gratis ophold og selv føle mig til grin, ved at det blev alt for billigt.

Den helt nøjagtige pris er ikke 100 % fastlagt, men et tankeforslag. 

Hvis koster det ikke mændene at komme ind i en swinger club ???

Og er det mon gratis for pigerne i en swinger club, det tror jeg nok, men pigerne tjener der jo ikke penge på sex med mændene...

Knus og kram

Del dette indlæg


Link til indlæg
RimligRar skrev, for 2 timer siden:

Det må vel give sine grænser for antal deltagere. Bliver det populært skal du overveje max antal M VS. Q

Du skal nok også til at tænke i brandsikkerhed.!

Ja hvis man tænker STORT og det bliver populært, så kan der opstå pladsmangel. Synes det er meget svært at forudse, hvor mange der dukker op. Men meningen med et sted er netop, at det ikke skal være alt for stort et hus/sted, for jeg forestiller mig, jo mindre det er, jo mere intimt/hjemligt hyggeligt bliver der. Vil gerne præge stedet så hjemligt som muligt, for ellers kommer det bare til at ligne standard på en bar/swinger.

Ja brandsikkerheden skal være i orden, ligesom så mange andre ting...

Knus og kram

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, 1 time siden:

Hvis det bliver arrangeret som en slags "lukket fest" så kan man vel selv sætte spillereglerne for aldersgrupper mv.. Det må man kunne arrangere sig ud.....hvordan ved jeg dog ikke lige ;)

Tak for input.

Dine ord, mine tanker... hvis man forestiller sig, at man bor til leje i et hus, så må man jo selv arrangere sin fest og sine egne spilleregler. Det skal husværten jo ikke blande sig i. Man kan jo holde sin egen fest ligesom man ønsker vil jeg mene. Folk kan jo også sidde hjemme i deres egen stue og invitere folk på middag og sælge sit tv osv hvor der er penge involveret, så om man sælger sit tv eller sin krop er vel underordnet vil jeg tro...

Knus og kram.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Saucy skrev, 1 time siden:

Nok denne her vej fremad. Ikke helt tosset

500-700 kr er vel det det koster pr dag på en bondegårdsferie/bed&breakfeast. Hvad folk har af gæster er deres sag.

Kroideen holder nok ikke  da jeg antager man skal have alkoholbevilling til det. Men kan købe en sodavand eller øl i noget fælles areal.

Hvis det nu var så simpelt så var der nok nogen der havde udlevet dette.

Tak for input.

Jeg tror heller ikke kroideen holder, men umiddelbart en god tanke, så er jeg ud over at skal leje et hus og handle ind osv.... Men mon ikke bar manden ville undre sig, når der efter kort tid er så mange par der forsvinder op på værelserne og pigerne går og kommer tilbage igen og igen... tror også at det kommer til at virke alt for køligt med omgivelserne... 

Knus og kram.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Randersmand skrev, for 9 timer siden:

Hmm ideen er rigtig god men jeg tror du løber ind i et par enkelte problemer. Rufferi lovgivningen er den første. Den anden er diskriminations lovgivningen. Forskellig priser på mænd og kvinder er ikke tilladt. Og at udelukke udlændinge er heller ikke tilladt. Ved alder på min 30 år forsvinder diskretionen da det kan risikeres at skulle dokumentere det.

En anden model kunne være et bed and breakfast/ kro....pigerne lejer værelset og kroen har en meget beskeden entré og der betales for drikkevarerne 

Hvad pigerne laver i baren og på værelset er op til dem selv

Diskrimination kan omgås ved at lave det til en klub, og de som er under 30 eller af herkomst der kan være dårlige erfaringer med så er der venteliste til medlemskab af klubben, rufferi er hermed også omgået da formanden m/K for klubben administrerer klubbens penge, forskel i pris for medlemskab (adgang og entrepris ved hvert besøg) kan ikke omgås men der kan give refusion ved salg, så damerne får 300 i refusion ved klubarbejde ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Saucy skrev, for 9 timer siden:

Nok denne her vej fremad. Ikke helt tosset

500-700 kr er vel det det koster pr dag på en bondegårdsferie/bed&breakfeast. Hvad folk har af gæster er deres sag.

Kroideen holder nok ikke  da jeg antager man skal have alkoholbevilling til det. Men kan købe en sodavand eller øl i noget fælles areal.

Hvis det nu var så simpelt så var der nok nogen der havde udlevet dette.

Altså Grønnemose bed and breakfast, er bestemt ikke snobbede, Lonnie der ejer det,  er en frisk pige det ligger på Sydfyn...  http://www.kaconsulting.dk/

 

Redigeret af Alkoholikeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 52 minutter siden:

Diskrimination kan omgås ved at lave det til en klub, og de som er under 30 eller af herkomst der kan være dårlige erfaringer med så er der venteliste til medlemskab af klubben, rufferi er hermed også omgået da formanden m/K for klubben administrerer klubbens penge, forskel i pris for medlemskab (adgang og entrepris ved hvert besøg) kan ikke omgås men der kan give refusion ved salg, så damerne får 300 i refusion ved klubarbejde ...

Er vi så ikke ved at være tilbage ved Netværkets forskellige tanker om lukkede mandeklubber?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 58 minutter siden:

Altså Grønnemose bed and breakfast, er bestemt ikke snobbede, Lonnie der ejer det,  er en frisk pige det ligger på Sydfyn...  http://www.kaconsulting.dk/

 

håber det er afklaret med lonnie-at hun linkes til,

i en tråd med dette emne :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 2 timer siden:

Er vi så ikke ved at være tilbage ved Netværkets forskellige tanker om lukkede mandeklubber?

- det undrer mig, at han endnu ikke er dukket op med gode gooode rååååd om dit og dat, og langsomt overtager projektet med sit målebånd, notesblok, antal baderum, åbningstider , hvor få piger til mange kunderne så de kan lægge flere penge i hatten (underforstået så billig fisse som muligt til ham selv).

Han forsøgte langsomt at "overtage" Club 18, og senere bestyrerindens eget projekt til en eller anden form til club, og senere igen et eller andet initiativ fra en allerede etableret massageklinik hvor han sluttelig blev bedt om at holde snuden for sig selv. For slet ikke at tale om dengang han han mente sig kompetent til i tysk TV, at lede et møde med egne anbefalinger til tysk lovning samt effektiv drift at tyske bordeller.

Lad det være - intim massage Sara:wub: og de øvrige pigers :wub: eget projekt, der er jo allerede flere anbefalinger hun evt. kan lade sig inspirere af - - - - - eller ej!!

Det bliver spændende at se om han dukker op med et skriv på min. 50.000 ord

Det kan godt være jeg er hård ved Rejse... men hidtil har han kun virket som et forstyrrende element, når det drejer sig om det pigerne :wub::wub: tilbyder mændene:P 

Mange hilsner

Nyder livet 

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...